Gå til innhold

Har dere adventstjerne eller adventsstake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nærmer seg advent snart, og da skal mange henge opp adventstjerne eller adventsstake. Hva skal du ha i ditt vindu? Jeg kjøpte 2 adventsstaker i dag. Så da er jeg klar til 4 søndag i advent.

Anonymkode: 0de15...a9a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg adventsstake til hvert vindu i fjor til 50 kr stykk eller noe på Rusta, så de fyrer jeg opp i vinduet i år :) Og så har vi en stjerne på rommet til barnet.

Anonymkode: 1b3cf...e52

• Liker 1
Skrevet

Har litt forskjellige stjerner, null staker.

• Liker 2
Skrevet

Har både staker og stjerner, jeg. Ikke i samme vindu da, men staker i noen og stjerner i andre. Stort hus, flere stuer og mange vindu, og så er det så vakkert med denne adventsbelysningen, så da måtte det bli sånn😊

Anonymkode: 7076a...4ae

• Liker 6
Gjest rampenissen72
Skrevet

Én arva stjerne, ingen staker. 

Skrevet

Adventstjerne i vinduet og adventstake med 4 lys som tennes hver søndag i advent på bordet. 

Forøvrig syns jeg en slik elektrisk stake i HVERT vindu er alt for mye. Less is more.

Anonymkode: 2d09a...a25

• Liker 5
Skrevet

Har adventsstake og snøkule 🙂

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å henge opp en adventstjerne og adventstake 1. desember. Men i år skal jeg være bortreist første halvdel av desember, så det blir ikke hengt opp før siste uken før jul. 

Anonymkode: bc456...fd5

• Liker 1
Skrevet

Adventsskjerne og stake

Anonymkode: 3a716...8cf

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en advensstake og adventsstjerne som kommer fram 1. Søndag i advent/1. Desember.

• Liker 2
Skrevet

Vi pleier å henge opp en stor adventsstjerne i det ene kjøkkenvinduet som vender ut mot gata. Den henges opp 1. desember. Personlig liker jeg ikke adventsstaker. Ikke er vi kristne heller, men synes stjerne i vinduet er så pent likevel og man trenger litt ekstra lys i den mørkeste tiden på året. :)

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har en stjerne og to staker. 

Skrevet

Har kjøpt en adventstjerne i gull om skal henge på kjøkkenet. Tror jeg også går for stjerne i stuevinduet. Synes adventsstake er veldig koselig, men jeg skal ha lysslynge i vinduskarmen i stua, og da passer stjerne bedre der også. 

Anonymkode: 9747e...91b

• Liker 1
Skrevet

Har flere stjerner og noen staker. Ikke i samme vinduer. Adventstakene er batteridrevne, så de setter jeg i vinduer hvor det ikke er strømuttak i umiddelbar nærhet.

Anonymkode: eb3f0...dd0

• Liker 1
Skrevet

Vi har noe i hvert vindu vi. 😄 

Vurderer å kvitte meg med stakene da det er så mange fine stjerner jeg kunne tenkt meg... Ikke er vi religiøse heller.

• Liker 1
Skrevet

Har flere stjerner og staker spredt rundtomkring i huset. Ikke i samme vindu da, men litt sånn overalt på hver husvegg. 

Anonymkode: 6c2ba...55c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har

Adventslys ble ufrivillig snakkis i Sverige

Plasseringen av lysene til en lysestake har fått mye oppmerksomhet i sosiale medier.

11731845.jpg?imageId=11731845&x=0&y=18.3

Anonymkode: dc9a5...4de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har

Adventslys ble ufrivillig snakkis i Sverige

Plasseringen av lysene til en lysestake har fått mye oppmerksomhet i sosiale medier.

11731845.jpg?imageId=11731845&x=0&y=18.3

https://www.tv2.no/a/11731714/

Glemte linken.

Skrevet

Jeg har adventsstake i kjøkkenvinduet, og de tre ungdommene har hver sin på soverommet sitt. I tillegg har jeg stjerne på fot i et stuevindu. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...