Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg skal gjemme ting så er det i noen sokker bakerst i skuffen og pakket sokkene sammen så det ikke syntes. 

Var sammen med en som brukte opp så mye penger og da han var tom så måtte jeg betale for alt mulig. Jeg hadde ikke sjans til å spare penger, men begynte å ta ut for å gjemme i de sokkene. Jeg solgte unna litt egne greier da jeg så at det nærmet seg brudd, pengene gjemte jeg i sokkene. Da jeg dro fra han hadde jeg 15k liggende for meg selv. 

Man kan bruke de utroligste steder for å gjemme unna ting man ikke vil at en samboer skal finne  

Anonymkode: c9593...2ad

Nå er hun på jobb og nå skal det letes, håper jeg ikke finner noe. TS

Anonymkode: 3225a...eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 14.58):

Det første røde flagget var et par episoder der hun voktet over mobilen som om den var millionloddet i pantelotteriet. Dette etter at vi hadde hatt fri tilgang på hverandres mobiler i flere år. Det andre røde flagget var at hun begynte å legge seg tidlig, men fortsatt lå på telefonen eller åpembart nettopp hadde lagt den fra seg da jeg kom for å legge meg mye senere. Det som burde ha vært det første røde flagget, som inntraff først, men som jeg ikke tenkte på før etterhvert, var sterkt forbedret seksuell selvtillit. Det fjerde røde flagget, som gjorde at jeg oppdaget galskapen, var at hun kom hjem i ni-tiden en lørdag morgen etter "venninnekveld".

Anonymkode: 458e4...154

Utrolig god beskrivelse, busted 👍

Anonymkode: 64b91...86d

• Liker 2
Skrevet

Et annet rødt flagg er dersom hun plutselig bruker konsekvent litt lengre tid på vei hjem fra jobb eller trening eller andre aktiviteter. Da vet du hva det er som krever litt ekstra tid.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 15.05):

Kroppen min var i ulage i lang tid..det var noe som ikke stemte, men jeg klarte ikke å sette fingen på det. Utroskap streifet ikke tankene mine engang.

Anonymkode: 26f0f...91e

Huff, denne følelsen er ubehagelig. Det trenger ikke handle om direkte utroskap heller. Hos meg kommer denne følelsen av og til når hun snakker om noe eller noen som er i nærheten av noen hun er begeistret for (vet ikke helt sikkert om min mistanke stemmer, men jeg føler meg bombesikker på at hun rett og slett er en slags kåt på den personen). Det er så utrolig lett å føle når en partner har "uønsket/ulovlig" interesse for en annen av motsatte kjønn, og samtidig forsøker å kamuflere det ved at alt liksom er så tilfeldig, uskyldig og morsomt. Nå er hun trofast, og selvsagt skal hun få ha venner og kollegaer av motsatt kjønn. Men det er ubehagelig og direkte provoserende likevel. Jeg føler meg dum som må finne meg i det, og dum som er så stalkeraktig mot henne i tankene. Det er så lett å føle dette når du kjenner partneren din godt, om hun har litt mer enn helt vanlig interesse liksom. Men slike ting må vi bare leve med dessverre. Noen er bare mer følsomme enn andre. Og det er lov å like noen ekstra godt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde en jævlig følelse angående min daværende kone. 

Skal levere punktvis hvordan jeg fant ut at hun var utro også ved å nevne hvordan det føltes. 
1. Hun begynte plutselig å gå veldig ofte på do og kunne da være der lenge, så ofte at jeg begynte å lure på om hun hadde problemer. 

2. Hun skulle ut med venninnene hvor hun ofte endte på nach. Jeg møtte faktisk den venninna hun skulle dra til byen med på treningssenteret dagen etter og vi kom i prat. Spurte da om det var morsomt i går, men da kunne hun svare at hun verken hadde hørt noe om bytur eller vært på noen bytur. Hun hadde heller ikke vært med de foregående 5 gangene hvor ekskona visstnok var ute med nettopp denne venninna.

3. Hun sa hun skulle besøke ei venninne i bygda der vi bor, men i følge facebook sine stedstjenster hadde hun dratt til byen. 
4. Hun skulle på shape-up convention, men da mistanken mine her var så sterke på utroskap sjekket jeg like godt passeringer på autopass og hun hadde da virkelig ikke vært på den shape-up greia. 

Etter alt dette måtte jeg konfrontere henne og da plinga det plutselig i telefonen og jeg kunne se navnet til ei dame dukke opp på skjermen... Hvor det sto ''møtes og ta noen glass på hotellet mitt i kveld?'' - Spurte så hvem det var og hun sa at det var ei fra trening. - Jeg ba henne så skrive inn nr i 1881 appen og der var jaggu navnet til en mann.... 

Da var det på en måte mer enn nok av dritt osv, så jeg orka ikke mer. Separerte meg og har aldri sett meg tilbake. 

Brukte btw rundt 6 mnd på å få tillit til folk igjen, så det har vært ganske ødeleggende for selvtilliten at den personen man skal kunne stole mest på i livet tråkker deg så jævlig hardt på tærne, at man ikke skulle tro det var sant. 

Anonymkode: 755ed...296

• Liker 10
Skrevet

Eksen min slo av wifi på natta, Hadde telefonen limt til hånden. 

Han startet krangler hver dag for å kunne dra ut av huset for å "straffe meg" .

Etter det ble slutt ble han sammen med ei anna dame og de har vært sammen i 6 år nå. Han skryter masse av at han er utro mot henne, og at han helst foretrekker transer . Man lærer så lenge man lever 🙃Følg magefølelsen !

• Liker 2
Skrevet

Legger man seg ikke sammen, og en legger seg veldig tidlig/blir liggende lenger... da er det godt mulig de snapper med noen andre dirty

Anonymkode: 5b666...5ff

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 15.33):

Han startet å trene, noe han aldri gjorde før. Han tok generelt bedre vare på seg. Kan legge til at jeg har trent i hele vårt forhold, spurt om han vill være med. Men nei det kunne han ikke tenke seg. Men han trente/gikk på fjelltur, så sendte han snap og meldinger til elskerinnen sin. Han brydde seg ikke om meg, eller barna. Veldig likegyldig og lite hyggelig å være sammen med. Han jobbet MYE overtid 😮 Alle varslingene på telefonen sin tok han på lydløs… foruten om snap, da hadde han på lyde , men jeg kunne ikke lenger se at han hadde fått en snap om jeg tilfeldigvis kikket på telefonen hans. Han har aldri i løpet av de 17 årene vi var sammen, hatt varslingene på telefonen sin av. Han tok telefonen med overalt, og lot den aldri ligge slik jeg kunne se den. Han bestilte en tannlege time, noe som han ikke vadde gjort på 1 år. Ikke så rart tenker du, men elskerinnen jobbet som tannlege, så.. ja.. Vi skilte oss, og han ble sammen med elskerinnen. Har dog hørt at han er utro mot hun også.. Jeg lever livet med barna og en flott man, som jeg håper og tror ikke er utro mot meg :) 

Anonymkode: 82a3f...57e

Var som å lese om min mann, foruten tannlegen ;) Trente i ett sett, hver dag, meldte seg på maraton, var med på masse sosialt "på jobb", inkl fester. Veldig mye festing i helgene, med nach (av og til kom han neste morgen, sa ikke i fra ila natta en gang), var sur, sint og kald mot meg, og satt på tlf 24/7 samt vokta den i ett sett.. Prøvde jeg å spørre eller "komme inn til ham" ble han sint og irritert, sa at jeg var paranoid osv. Vel, han hadde forelska seg. Jeg hadde det så vondt og følte på hele meg at noe avr galt men han bare nekta.. inntil jeg ferska ham digitalt

Anonymkode: 33953...a1a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Var som å lese om min mann, foruten tannlegen ;) Trente i ett sett, hver dag, meldte seg på maraton, var med på masse sosialt "på jobb", inkl fester. Veldig mye festing i helgene, med nach (av og til kom han neste morgen, sa ikke i fra ila natta en gang), var sur, sint og kald mot meg, og satt på tlf 24/7 samt vokta den i ett sett.. Prøvde jeg å spørre eller "komme inn til ham" ble han sint og irritert, sa at jeg var paranoid osv. Vel, han hadde forelska seg. Jeg hadde det så vondt og følte på hele meg at noe avr galt men han bare nekta.. inntil jeg ferska ham digitalt

Hvordan da ferska? Meldinger? Og er dere fortsatt sammen?

Anonymkode: 4e20d...b7a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 18.27):

Hvordan klarte du å ferske han digitalt TS

Skrevet

Hvorfor er man utro?🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor er man utro?🤷‍♀️

Vil ha i pose og sekk? 

Mistrives og vil ut av forholdet, men for feig til å gjøre det slutt?

Anonymkode: fb9de...f4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 15.50):

Kan ha ekstra telefon uten sim og. Just saying

Du kan vel da klekkelig ha så mange sim kort du vil. Man velger selv om nr skal oppføres registreres i kataloger og oppføringer 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 20.37):

Hvorfor er man utro?🤷‍♀️

Fordi det er enklere og billigere enn å skille seg, med hus, barn, bil osv

Anonymkode: 97965...742

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi det er enklere og billigere enn å skille seg, med hus, barn, bil osv

Er det lov å mene at det er litt trist. Håper ikke jeg havner i det selv😅

• Liker 1
Skrevet
wandagirl skrev (11 timer siden):

Er det lov å mene at det er litt trist. Håper ikke jeg havner i det selv😅

Ja det er trist så klart. Jeg var først utro, det var enkelt og greit. men måtte skille meg til slutt, det var komplisert og dyrt. Har prøvd begge deler. Å skille seg anbefales på det sterkeste på sikt!

Skrevet

Ja hun har ekstra telefon, så åpent men likevel lurt gjemt, TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 9.09):

Ja hun har ekstra telefon, så åpent men likevel lurt gjemt, TS

Klarte du å komme deg inn på den mobilen? Har du konfrontert hun? Hvordan går det med deg? 

Skrevet

Min ex passet plutselig på tlf sin som en hauk..  Satt plutselig på kode på tlf, hadde med tlf overalt, tilogmed inn i dusjen, hadde den på lydløs plutselig, slettet alt av meldingslogger og anropslogger, gikk ut hver gang for og snakke i tlf... Jobbet "overtid" veldig mye..

Den ene gangen han kom hjem fra "overtid på jobb" og skulle dusje så hadde han et langt blondt hår som hang ut av boxeren (jeg hadde svart hår) .. Jeg skvatt og tenkte mitt, men han klarte alltid og snakke rundt det og fikk meg til og tenke at jeg overtenkte og var sykelig sjalu... 

Jeg merket tilslutt med tiden  at det var noe skikkelig muffins og konfronterte han med dette..  Han sa som alle sier som er utro: "du er syyyykelig sjalu og eiesyk" 

For og si det sånn... Vist jeg opplever utroskap en gang til så vet jeg seriøst ikke hva jeg gjør... Det der er det vondeste jeg noen gang har opplevd 😪

Og en annen ting jeg har lært : stol alltid på mage følelsen din! Kroppen forteller deg at det er røde flagg. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 13.32):

Hvordan klarte du å ferske han digitalt TS

Akkurat sånn jeg hadde det også... Du merker det på hele kroppen at det er en ny flamme... Og du får høre at du er paraniod, eiesyk og sykelig sjalu... Det er sånn standardord som går igjen har jeg merket... 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...