AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #21 Skrevet 25. oktober 2021 9 minutter siden, Antiviruset said: Blir bare oppgitt over alle de elendige forslagene i denne tråden Dette kunne faktisk vært meg med et unntak! Og jeg skjemmes ikke over å si det. Vente med sex til man blir bedre kjent, uansett hvor mye "godtebutikken" står vid åpen Det heter å vise karakter og bygge karakter. Vise nærhet og kysse og kose, vente litt med sex. Men da må man også kommunisere akkurat det da Ikke bare rulle ned av divanen når hun vil ha sex. Forklare sine prinsipper og at man vil vente enda litt til før sex kommer. Fortelle henne hvor deilig hun er, og at man egentlig har lyst å riva av henne klærne og elske så duggen ligger tett på vinduene. Og jo mange menn føler på prestasjonsangsten første gang, og spesielt om man liker damen og ikke vil miste henne. En mann sin største skrekk er å svikte første gangen når man skal "naile" det og virkelig imponere. Ta seg tid hjelper på slikt. Bli trygg på vedkommende. Uten kommunikasjon angående dette vil man fucke opp hele relasjonen. Da fremstår man bare som "rar". Selv om du stort sett kommer med gode råd kommer jeg over det faktum av at du oser nedlatenhet ovenfor folk som tenker annerledes enn deg. Språket ditt er gjennomsyret av "normale mennesker", "vise karakter" osv osv. Oppfordrer deg til å vise karakter og akseptere at andre, som liker å ligge, likefremt er gode og likeverdige mennesker de også. Anonymkode: 2e739...ecd
Antiviruset Skrevet 25. oktober 2021 #22 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv om du stort sett kommer med gode råd kommer jeg over det faktum av at du oser nedlatenhet ovenfor folk som tenker annerledes enn deg. Språket ditt er gjennomsyret av "normale mennesker", "vise karakter" osv osv. Oppfordrer deg til å vise karakter og akseptere at andre, som liker å ligge, likefremt er gode og likeverdige mennesker de også. Anonymkode: 2e739...ecd Men jeg jeg ser jo ikke på de som det Likeverdige mennesker helt klart, men ikke likeverdige i den forstand at de som vil ha raskt sex er noe jeg involverer meg med. Det har ikke noe med å være nedlatende å gjøre! Det har med å gjøre å stå for noen prinsipper og gjennomføre det. Jeg kan respektere din mening, men jeg må da for pokker ikke akseptere den. Nei de som vil ha sex på første treff eller veldig raskt er ikke noe jeg trenger å akseptere på noen måte. Og nedlatende er jo du som skal mene hva jeg skal mene Bare kutt det ut for det fungerer ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #23 Skrevet 25. oktober 2021 Antiviruset skrev (22 minutter siden): Blir bare oppgitt over alle de elendige forslagene i denne tråden Dette kunne faktisk vært meg med et unntak! Og jeg skjemmes ikke over å si det. Vente med sex til man blir bedre kjent, uansett hvor mye "godtebutikken" står vid åpen Det heter å vise karakter og bygge karakter. Vise nærhet og kysse og kose, vente litt med sex. Men da må man også kommunisere akkurat det da Ikke bare rulle ned av divanen når hun vil ha sex. Forklare sine prinsipper og at man vil vente enda litt til før sex kommer. Fortelle henne hvor deilig hun er, og at man egentlig har lyst å riva av henne klærne og elske så duggen ligger tett på vinduene. Og jo mange menn føler på prestasjonsangsten første gang, og spesielt om man liker damen og ikke vil miste henne. En mann sin største skrekk er å svikte første gangen når man skal "naile" det og virkelig imponere. Ta seg tid hjelper på slikt. Bli trygg på vedkommende. Uten kommunikasjon angående dette vil man fucke opp hele relasjonen. Da fremstår man bare som "rar". Takk for input! Jeg har full forståelse for at noen vil vente litt med sex og respekterer selvfølgelig det, men som du også sier - dette er vel vanlig å kommunisere når man begynner med noe nærhet i datingfasen? En klar kommunikasjon om egne grenser er mye lettere å forholde seg til enn dette. Tenker jeg får ta dette opp med han neste gang. TS Anonymkode: eb404...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #24 Skrevet 24. november 2021 Hvordan gikk det TS? Anonymkode: 1335e...cee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå