AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Har vært på 6 dater med en mann på noen få uker. Vi har hatt tre hjemmedater/filmdater og han kysset meg på tredje date. Har hatt lange dater. Liker fyren godt og han gir klart inntrykk av å like meg også. Han tar mye initiativ og vi er kjappe med å avtale ny dato for ny date. Men.. det virker ikke som om han tør å eskalere til noe mer fysisk. Vi har ligget tett på sofaen, tatt på hverandre og klint til film, men etter en stund trekker han seg og begynner å snakke om hva som skjer på TV-en istedenfor. Det er jeg som har tatt intitiativ til mer kyssing og lagt meg tett inntil han. Er ikke vant til at menn trekker seg i slike situasjoner og begynner å bli redd for at han er ekstremt usikker/uerfaren eller evt har komplekser med liten penis. Jeg liker menn som er selvsikker nok til å kunne lese situasjonen og «ta for seg.» Blir bare forvirret av hele situasjonen. Er det jeg som er for kjapp til å forvente noe mer fysisk? Evt noen som har vært borti lignende? Kan snakke med han også, men vet ikke hvordan jeg skal ta det opp på en grei måte. Vi er begge rundt 30. Anonymkode: eb404...ec8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Noen menn vil faktisk bli kjent først. De finnes! Kjenner et par slike, de løper når damene vil komme i buksa på dem for raskt. Og det er ingenting feil med disse mannfolka (som jeg vet, iallefall). Anonymkode: a7a55...4d1 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 Liten kjepp? Anonymkode: c2da6...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Er villig til å vedde noen kroner på at han har liten penis eller problemer med å få den opp ;) Men hvis du har lyst på sex, hvorfor eskalerer ikke du? Hvorfor er det hans ansvar? Mvh mann Anonymkode: 52c71...d3f 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Kanskje han er usikker på deg og hva du vil? Kanskje han også liker at den andre parten er den som «tar for seg»? Anonymkode: 1156a...0ba 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg liker menn som er selvsikker nok til å kunne lese situasjonen og «ta for seg.» Blir bare forvirret av hele situasjonen. Er det jeg som er for kjapp til å forvente noe mer fysisk? Evt noen som har vært borti lignende? Anonymkode: eb404...ec8 Så du ønsker å bli voldtatt? Har du helt glemt alt det mediatrykket som har vært om menn som har forgrepet seg på kvinner de siste årene? Anonymkode: 59490...a06 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er villig til å vedde noen kroner på at han har liten penis eller problemer med å få den opp Men hvis du har lyst på sex, hvorfor eskalerer ikke du? Hvorfor er det hans ansvar? Mvh mann Anonymkode: 52c71...d3f Når han stopper opp midt i mer intens klining, så tar jeg hintet. Føler ikke da for å eskalere og kaste meg over han når han ikke gir uttrykk for å være komfortabel med å fortsette. TS Anonymkode: eb404...ec8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du ønsker å bli voldtatt? Har du helt glemt alt det mediatrykket som har vært om menn som har forgrepet seg på kvinner de siste årene? Anonymkode: 59490...a06 Ekte menn vet forskjellen på det å være romantisk og det å voldta. Anonymkode: 1cf91...147 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du ønsker å bli voldtatt? Har du helt glemt alt det mediatrykket som har vært om menn som har forgrepet seg på kvinner de siste årene? Anonymkode: 59490...a06 Det er da stor forskjell på å bli voldtatt og å ønske at en mann tør å klå på deg etter at du selv har gitt uttrykk for at du ønsker fysisk kontakt. Anonymkode: eb404...ec8 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ekte menn vet forskjellen på det å være romantisk og det å voldta. Anonymkode: 1cf91...147 Ekte menn? "Å ta for seg er så 1980" I disse dager så spør man om det er greit å utføre x, y og z. Og først når man har fått aksept(samtykke) så agerer man. Jeg har selv tatt for meg mange ganger opp gjennom livet, etter å ha lest på KG og i media om alle meninger rundt det temaet så er risikoen for å ta for seg i dag alt for stor. Siste artikkel om akkurat dette var ikke så lenge siden. Da var det en kvinne som reagerte på at hun følte seg forpliktet til å ha sex med en mann på et privat nachspill, noe hun ikke ønsket og derfor følte seg voldtatt men ønsket ikke å gjøre noe med det. Media kontakt hun derimot, og media kontaktet mannen som måtte stå skolerett for overgrepet sitt. Hva sier man til sånt, hadde han innrømt at han hadde "tatt for seg" så inkriminerer han seg selv samtidig. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er da stor forskjell på å bli voldtatt og å ønske at en mann tør å klå på deg etter at du selv har gitt uttrykk for at du ønsker fysisk kontakt. Anonymkode: eb404...ec8 Se svaret ovenfor. Hva en kvinne føler i ettertid kan en mann aldri vite på forhånd. Se forøvrig til Sverige, der har antall overgrep og voldtekter eksplodert fordi menn har tatt for seg, i visshet om at det var samtykkende sex, problemet er bare at kvinnen aldri bekreftet det verbalt. Det beste er å filme kvinnens samtykke, eller få henne til å bekrefte det på melding. Anonymkode: 59490...a06 2
Flintis Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 Han kan være uerfaren og opphengt i dette med samtykke, du må nok ta en prat med han, har han hatt noen før? 1
Blitz21 Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det beste er å filme kvinnens samtykke, eller få henne til å bekrefte det på melding. Du tror det er nok? Hva om hun sier hun følte seg presset til å si det? Back to square one 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #13 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ekte menn vet forskjellen på det å være romantisk og det å voldta. Anonymkode: 1cf91...147 Ekte kvinner klarer å kommunisere hva hun vil ha Anonymkode: 72fc4...cf5 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje han er usikker på deg og hva du vil? Kanskje han også liker at den andre parten er den som «tar for seg»? Anonymkode: 1156a...0ba Men det er merkelig hvis de ligger og kliner på sofaen. Det er liksom et ganske stort tegn på at det er kjemi og at ting skal skje. Jeg tror han rett og slett er usikker på seg selv, eller har noen sårbarheter knyttet til sex som han ikke vil trigge. Kanskje han har opplevd å ikke strekke til eller å bli avvist etter sex. Anonymkode: 2e739...ecd 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #15 Skrevet 25. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men det er merkelig hvis de ligger og kliner på sofaen. Det er liksom et ganske stort tegn på at det er kjemi og at ting skal skje. Jeg tror han rett og slett er usikker på seg selv, eller har noen sårbarheter knyttet til sex som han ikke vil trigge. Kanskje han har opplevd å ikke strekke til eller å bli avvist etter sex. Anonymkode: 2e739...ecd Som sagt, vedder en tier på liten penis eller ereksjonsproblemer. (evt han kommer for fort) Tror ikke dere damer helt klarer å sette dere inn i hvor mye "press" det er på menn om å levere bra saker i senga. Samfunnet legger alt på han: - Om han kommer for fort => hans skyld - Om dama ikke kommer => hans skyld - Om han har liten penis => hans skyld - om han aldri kommer => hans skyld - om han ikke får den opp => hans skyld Så... han har prestasjonsangst av en eller annen grunn. Kjipt for han... Om TS liker han godt nok, burde hun spørre han rett ut hvorfor han trekker seg neste gang det skjer. Ellers burde hun dumpe han og finne en mann som har litt mer selvtillit i senga mvh mann Anonymkode: 52c71...d3f 5
norw Skrevet 25. oktober 2021 #16 Skrevet 25. oktober 2021 Som mann må/bør man være litt forsiktig, og så er det noen menn som ender opp med å være for forsiktige. Man vil ikke si eller gjøre noe som raserer hele greia. 2
Gjest ABM Skrevet 25. oktober 2021 #17 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har vært på 6 dater med en mann på noen få uker. Vi har hatt tre hjemmedater/filmdater og han kysset meg på tredje date. Har hatt lange dater. Liker fyren godt og han gir klart inntrykk av å like meg også. Han tar mye initiativ og vi er kjappe med å avtale ny dato for ny date. Men.. det virker ikke som om han tør å eskalere til noe mer fysisk. Vi har ligget tett på sofaen, tatt på hverandre og klint til film, men etter en stund trekker han seg og begynner å snakke om hva som skjer på TV-en istedenfor. Det er jeg som har tatt intitiativ til mer kyssing og lagt meg tett inntil han. Er ikke vant til at menn trekker seg i slike situasjoner og begynner å bli redd for at han er ekstremt usikker/uerfaren eller evt har komplekser med liten penis. Jeg liker menn som er selvsikker nok til å kunne lese situasjonen og «ta for seg.» Blir bare forvirret av hele situasjonen. Er det jeg som er for kjapp til å forvente noe mer fysisk? Evt noen som har vært borti lignende? Kan snakke med han også, men vet ikke hvordan jeg skal ta det opp på en grei måte. Vi er begge rundt 30. Anonymkode: eb404...ec8 Høres ikke naturlig ut vel? En mann som trekker seg når godtebutikken er åpen? Tror tiden er moden for noen direkte spørsmål før du blir for følelsesmessig tilknyttet her ja..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #18 Skrevet 25. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Som sagt, vedder en tier på liten penis eller ereksjonsproblemer. (evt han kommer for fort) Tror ikke dere damer helt klarer å sette dere inn i hvor mye "press" det er på menn om å levere bra saker i senga. Samfunnet legger alt på han: - Om han kommer for fort => hans skyld - Om dama ikke kommer => hans skyld - Om han har liten penis => hans skyld - om han aldri kommer => hans skyld - om han ikke får den opp => hans skyld Så... han har prestasjonsangst av en eller annen grunn. Kjipt for han... Om TS liker han godt nok, burde hun spørre han rett ut hvorfor han trekker seg neste gang det skjer. Ellers burde hun dumpe han og finne en mann som har litt mer selvtillit i senga mvh mann Anonymkode: 52c71...d3f Ganske utrolig hvor så mye press var så liten betydning for så mange menn som er ekstremt dårlige i senga. Anonymkode: 2b4fd...0f7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #19 Skrevet 25. oktober 2021 ABM skrev (12 minutter siden): Høres ikke naturlig ut vel? En mann som trekker seg når godtebutikken er åpen? Tror tiden er moden for noen direkte spørsmål før du blir for følelsesmessig tilknyttet her ja.. Jeg synes ikke det naturlig i en sånn situasjon, og det gjør meg også forvirret. Han har ikke problemer med å ta initiativ til andre ting. Også derfor jeg lurer på hvorfor det stopper opp her. Hvilke spørsmål ville du stilt som ikke er for pushy? Ellers har han har tidligere vært i kortere forhold og datet andre kvinner, så han har tidligere erfaring. Kan også være han bare vil bli ordentlig kjent først. For min del er det fysiske også en del av å bli kjent. Ikke noe som haster, men synes det er rart at han ikke griper sjansene til å eskalere. Uansett takk for gode tips. TS Anonymkode: eb404...ec8
Antiviruset Skrevet 25. oktober 2021 #20 Skrevet 25. oktober 2021 ABM skrev (18 minutter siden): Høres ikke naturlig ut vel? En mann som trekker seg når godtebutikken er åpen? Tror tiden er moden for noen direkte spørsmål før du blir for følelsesmessig tilknyttet her ja.. Blir bare oppgitt over alle de elendige forslagene i denne tråden Dette kunne faktisk vært meg med et unntak! Og jeg skjemmes ikke over å si det. Vente med sex til man blir bedre kjent, uansett hvor mye "godtebutikken" står vid åpen Det heter å vise karakter og bygge karakter. Vise nærhet og kysse og kose, vente litt med sex. Men da må man også kommunisere akkurat det da Ikke bare rulle ned av divanen når hun vil ha sex. Forklare sine prinsipper og at man vil vente enda litt til før sex kommer. Fortelle henne hvor deilig hun er, og at man egentlig har lyst å riva av henne klærne og elske så duggen ligger tett på vinduene. Og jo mange menn føler på prestasjonsangsten første gang, og spesielt om man liker damen og ikke vil miste henne. En mann sin største skrekk er å svikte første gangen når man skal "naile" det og virkelig imponere. Ta seg tid hjelper på slikt. Bli trygg på vedkommende. Uten kommunikasjon angående dette vil man fucke opp hele relasjonen. Da fremstår man bare som "rar". 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå