AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg var forkjølet tidligere i høst, det varte kanskje en ukes tid og var håndterbart, litt slapp bare og hostet og nøys og hadde snue, men helt greit å jobbe hjemmefra. Nå har jeg blitt syk IGJEN, og denne gangen startet det med kløe i halsen, verk i hele kroppen og hodepine, og nå er jeg tett i nese og det føles som jeg har feber og jeg har sovet mye mer enn vanlig siste par døgn. Har testet for covid-19 og det er ikke det. Lurer på om det er influensa, men jeg er liksom ikke HELT slått ut som man kan bli av det. Noen andre som har hatt æren av å få årets influensavirus og kan fortelle hvordan det utartet seg? Jeg har bare ikke tid til å være syk nå og må være frisk på onsdag. Så sykt irriterende.. Anonymkode: 3ef83...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Influensa A og B har såvidt jeg vet ikke kommet, men det er mye parainfluensa nå. Vi har hatt det. Ble ikke helt sengeliggende slått ut, men dårlig i nesten to uker med forkjølelse, dårlig form og hodepine. Anonymkode: 7d46a...921 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Influensa A og B har såvidt jeg vet ikke kommet, men det er mye parainfluensa nå. Vi har hatt det. Ble ikke helt sengeliggende slått ut, men dårlig i nesten to uker med forkjølelse, dårlig form og hodepine. Anonymkode: 7d46a...921 Parainfluensa? Anonymkode: ee42f...dc7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå