Cyndaquil Skrevet 27. oktober 2021 #41 Del Skrevet 27. oktober 2021 moroklompen skrev (27 minutter siden): Den eksisterer sikkert men Elisabeth Norheim er jo en versting når det kommer til forum og er svært dekadent i sine fremgangsmåter. Opprett ny profil og si ja når hun spør deg om du kjenner Maren. Hun kjenner jo ikke Maren, dobbeltmoralskhet lenge leve! Det er ikke Elisabeth Nordheim jeg fikk sitt navn. Var Liz og et annet etternavn . men jeg kan jo ikke lyge . Det blir for dumt. Hvis de bare ønsker venner og bekjente . Men finnes det støttegrupper og diskusjonsgrupper der også følgere/de som engasjerer seg i saken er velkomne blir jeg gjerne med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 27. oktober 2021 #42 Del Skrevet 27. oktober 2021 Cyndaquil skrev (5 minutter siden): Det er ikke Elisabeth Nordheim jeg fikk sitt navn. Var Liz og et annet etternavn . men jeg kan jo ikke lyge . Det blir for dumt. Hvis de bare ønsker venner og bekjente . Men finnes det støttegrupper og diskusjonsgrupper der også følgere/de som engasjerer seg i saken er velkomne blir jeg gjerne med 😊 Liz Nor? Det er det Elisabeth Nordheim kaller seg på facebook 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 27. oktober 2021 #43 Del Skrevet 27. oktober 2021 Maskopi skrev (1 minutt siden): Liz Nor? Det er det Elisabeth Nordheim kaller seg på facebook Ja det var Liz Nor. Vel jeg var vist ikke velkommen da selvom jeg skrev jeg støttet Maren selvom jeg ikke kjente henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 27. oktober 2021 #44 Del Skrevet 27. oktober 2021 Cyndaquil skrev (26 minutter siden): Det er ikke Elisabeth Nordheim jeg fikk sitt navn. Var Liz og et annet etternavn . men jeg kan jo ikke lyge . Det blir for dumt. Hvis de bare ønsker venner og bekjente . Men finnes det støttegrupper og diskusjonsgrupper der også følgere/de som engasjerer seg i saken er velkomne blir jeg gjerne med 😊 Liz Noor bruker hun (nå). Hun kjenner henne ikke mer enn du. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 27. oktober 2021 #45 Del Skrevet 27. oktober 2021 moroklompen skrev (3 minutter siden): Liz Noor bruker hun (nå). Hun kjenner henne ikke mer enn du. Så rart jeg ikke fikk bli med da 😖 merkelig dame. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 27. oktober 2021 #46 Del Skrevet 27. oktober 2021 Cyndaquil skrev (Akkurat nå): Så rart jeg ikke fikk bli med da 😖 merkelig dame. Ja hun er merkelig og først og fremst ute etter fans på SM. Alle andre blir blokkert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 27. oktober 2021 #47 Del Skrevet 27. oktober 2021 moroklompen skrev (1 minutt siden): Ja hun er merkelig og først og fremst ute etter fans på SM. Alle andre blir blokkert. Da var det kanskje ikke en gruppe som var noe sorg å gå glipp av når hun i hovedsak var ute etter oppmerksomhet for seg selv 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 27. oktober 2021 #48 Del Skrevet 27. oktober 2021 Cyndaquil skrev (1 time siden): Denne Messenger gruppen eller støttegruppen . Hvordan blir det med? Jeg fikk navnet Liz jeg kontaktet. Men når jeg sa jeg ikke kjente Maren personlig hørte jeg aldri noe mer. er gruppa en myte? Eller er det kun for nære venner ? rart av kvinneguiden og holde tråden om Maren borte så lenge . Tipper de vil «kvele» litt av engasjamentet før de slipper den ut siden det har gått flere dager . Det finnes også en facebook gruppe. "Rettferdighet for Maren Hansen" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmidtherin Skrevet 27. oktober 2021 #49 Del Skrevet 27. oktober 2021 Nå er den andre tråden oppe og går igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 28. oktober 2021 #50 Del Skrevet 28. oktober 2021 Nå har hun lagt ut videoer på instagram. I den andre tråden på kvinneguiden så skrev søstra nettopp at maren lyver, å at hun kommer ikke til å ha kontakt med maren på ganske så lenge pga dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå