Gå til innhold

Messenger-gruppe


tallgirl00

Anbefalte innlegg

Vil tipse om Messenger gruppe som omhandler Maren. Gå inn på fb’en hennes, siste innlegg, og en av de siste kommentarene som inneholder «#freemaren», send vedkommende en pm for å bli med. Vi diskuterer saklig og vil ha inn sakkyndige folk. Dette kan ikke fortsette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Maren"? 

Håper at dere som leser dette heller går inn på profilen til Kari og leser hva hun skriver. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tallgirl00 skrev (2 minutter siden):

Kari?

Ja, hun virker reflektert og har tilsynelatende god oversikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (10 minutter siden):

Ja, hun virker reflektert og har tilsynelatende god oversikt. 

Hvem er Kari?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre, jeg er ikke på facebook. Den ble hacket rett før sommeren, en masse ting postet i mitt navn mens jeg så på. Så jeg ble nødt til å stenge min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte at de lokale offentlige instanser har blitt tipset om podcasten hun spilte inn? 
 

Jeg håper inderlig de også vet det vi vet, og har hørt hvordan hun og ungene hadde det før hun brøt ut. 

Endret av Marimekkoen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tallgirl00 skrev (4 timer siden):

Vil tipse om Messenger gruppe som omhandler Maren. Gå inn på fb’en hennes, siste innlegg, og en av de siste kommentarene som inneholder «#freemaren», send vedkommende en pm for å bli med. Vi diskuterer saklig og vil ha inn sakkyndige folk. Dette kan ikke fortsette

Nå er fb slettet, så da er det vanskelig å finne gruppen du henviser til.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (23 minutter siden):

Facebooken hennes er oppe å går igjen ser det ut som. Men hvem er Kari?

Men jeg ser også at profilbildene med pridetema, å de lettkledde bildene er borte fra profilen hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Jeg fant facebooken hennes, men ikke linken til messengersamtalen. Hvor er den?

Jeg aner ikke. Jeg er ikke medlem i den.. den andre tråden innpå her om Maren ble slettet, så jeg bare tenkte å oppdatere om at facebooken hennes er oppe igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (1 minutt siden):

Jeg aner ikke. Jeg er ikke medlem i den.. den andre tråden innpå her om Maren ble slettet, så jeg bare tenkte å oppdatere om at facebooken hennes er oppe igjen :)

Skjønner. Jeg ser at tråden er til moderering, så den kommer nok tilbake snart. :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampeguri skrev (6 minutter siden):

Hvem er Maren? 

https://no.newsner.com/kjendis/skilte-seg-fra-farmen-andreas-tidligere-i-ar-na-har-maren-hansen-26-funnet-kjaerligheten-igjen-trygg/amp/
 

han Andreas der er ikke så særlig grei, å mente det var ok å tukte «kvinnen» osv. en heslig fyr. Hun klarte å komme seg vekk, men hun har visst havnet hos han igjen.. så ganske mange i Norge er ganske sjokkerte og oppriktig bekymra for henne. Har vært mange tråder om det her og der, men alt har blitt sletta. Facebooken hennes ble sletta, å samme med instagrammen hennes. Hun var med i en podkast for en stund siden der hun beskrev et rent helvete. Så folk er redde for at hun har blitt trua å hjernevaska for å komme tilbake til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...