Gjest Verba Skrevet 25. oktober 2021 #21 Del Skrevet 25. oktober 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Skjønner. Jeg ser at tråden er til moderering, så den kommer nok tilbake snart. Ah! Bra! Jeg er ny her.. 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 25. oktober 2021 #22 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) . Endret 25. oktober 2021 av Luckie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 25. oktober 2021 #23 Del Skrevet 25. oktober 2021 Finner ikke #freemaren 😔 Vil gjerne være med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guggge Skrevet 26. oktober 2021 #24 Del Skrevet 26. oktober 2021 Finner ikke jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 26. oktober 2021 #25 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg fikk ikke være med, så tydeligvis ikke for alle denne gruppa du reklamerer for 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 26. oktober 2021 #26 Del Skrevet 26. oktober 2021 Leila87 skrev (1 time siden): Jeg fikk ikke være med, så tydeligvis ikke for alle denne gruppa du reklamerer for 😄 Samme her. Hun svarte meg ikke mere etter hun spurte om jeg kjente Maren eller Andreas personlig. Noe jeg ikke gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salibali Skrevet 26. oktober 2021 #27 Del Skrevet 26. oktober 2021 Instagram er også oppe igjen nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 26. oktober 2021 #28 Del Skrevet 26. oktober 2021 Salibali skrev (20 minutter siden): Instagram er også oppe igjen nå. Andreas har sikkert fått litt kalde føtter å skjønner at folk følger med nå, sånn at hun får ha de kontoene.. i dont know.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 26. oktober 2021 #29 Del Skrevet 26. oktober 2021 Verba skrev (3 timer siden): Samme her. Hun svarte meg ikke mere etter hun spurte om jeg kjente Maren eller Andreas personlig. Noe jeg ikke gjør. Samme som hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmidtherin Skrevet 26. oktober 2021 #30 Del Skrevet 26. oktober 2021 Gjenferdet skrev (17 timer siden): Skjønner. Jeg ser at tråden er til moderering, så den kommer nok tilbake snart. Hvor lang tid tar der vanligvis før den kommer tilbake? 😅 Hvordan vet du at den er til moderering, og ikke slettet? Hilsen ny 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 26. oktober 2021 #31 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Schmidtherin skrev (24 minutter siden): Hvor lang tid tar der vanligvis før den kommer tilbake? 😅 Hvordan vet du at den er til moderering, og ikke slettet? Hilsen ny Det står i "ris, ros og tilbakemeldinger" Tråder som er skjult for moderering/vurdering Rampelyset - Ris, ros og tilbakemeldinger til Rampelyset - Kvinneguiden Forum Endret 26. oktober 2021 av Fjugur la til link 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 26. oktober 2021 #32 Del Skrevet 26. oktober 2021 Ikke mulig å få bli med i gruppa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 26. oktober 2021 #33 Del Skrevet 26. oktober 2021 Flamme skrev (16 timer siden): Finner ikke #freemaren 😔 Vil gjerne være med. Det har dukket opp en #freemaren konto på tik tok. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 26. oktober 2021 #34 Del Skrevet 26. oktober 2021 Skal den modereres lenge den tråden eller...? Ventet i 21 timer nå.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingridcm Skrevet 27. oktober 2021 #35 Del Skrevet 27. oktober 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 27. oktober 2021 #36 Del Skrevet 27. oktober 2021 Ingridcm skrev (2 timer siden): Wooowwww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 27. oktober 2021 #37 Del Skrevet 27. oktober 2021 (endret) Får meg ikke til å tro at dette har vært løgn og bedrag fra Maren sin side - men er kanskje farget av egne erfaringer og er mer redd for at det dreier seg om alvorlig psykisk mishandling. Det er veldig vanskelig å "se" når man ikke er oppi det. Kommer vel ikke til å få noe ærlig svar på hva som har skjedd i denne saken, men ønsker Maren og barna alt godt, og lykke til... Kan ikke følge med på dette mer. Håper jeg ikke ser mer til Maren på sosiale medier når det er dette livet hun "velger" å gå tilbake til, og får jo bare håpe hun ikke ender opp død i stua neste gang hun skal gi den mannen et barn, enten hun vil eller ei. Endret 27. oktober 2021 av DianaV 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 27. oktober 2021 #38 Del Skrevet 27. oktober 2021 (endret) DianaV skrev (4 timer siden): Får meg ikke til å tro at dette har vært løgn og bedrag fra Maren sin side - men er kanskje farget av egne erfaringer og er mer redd for at det dreier seg om alvorlig psykisk mishandling. Det er veldig vanskelig å "se" når man ikke er oppi det. Kommer vel ikke til å få noe ærlig svar på hva som har skjedd i denne saken, men ønsker Maren og barna alt godt, og lykke til... Kan ikke følge med på dette mer. Håper jeg ikke ser mer til Maren på sosiale medier når det er dette livet hun "velger" å gå tilbake til, og får jo bare håpe hun ikke ender opp død i stua neste gang hun skal gi den mannen et barn, enten hun vil eller ei. Selvfølgelig har ikke dette vært løgn og bedrag. Som jeg skrev i den opprinnelige tråden: tror dere Andreas med det psykopatiske egoet han har hadde tillatt at hun skulle forandre seg så drastisk, komme ut som bi, fortelle alt det hun gjorde i podcast osv, for å få penger til lappen og bil? Da undervurderer dere egoet til en ordentlig syk mann. Endret 27. oktober 2021 av moroklompen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 27. oktober 2021 #39 Del Skrevet 27. oktober 2021 Denne Messenger gruppen eller støttegruppen . Hvordan blir det med? Jeg fikk navnet Liz jeg kontaktet. Men når jeg sa jeg ikke kjente Maren personlig hørte jeg aldri noe mer. er gruppa en myte? Eller er det kun for nære venner ? rart av kvinneguiden og holde tråden om Maren borte så lenge . Tipper de vil «kvele» litt av engasjamentet før de slipper den ut siden det har gått flere dager . 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 27. oktober 2021 #40 Del Skrevet 27. oktober 2021 Cyndaquil skrev (6 minutter siden): Denne Messenger gruppen eller støttegruppen . Hvordan blir det med? Jeg fikk navnet Liz jeg kontaktet. Men når jeg sa jeg ikke kjente Maren personlig hørte jeg aldri noe mer. er gruppa en myte? Eller er det kun for nære venner ? rart av kvinneguiden og holde tråden om Maren borte så lenge . Tipper de vil «kvele» litt av engasjamentet før de slipper den ut siden det har gått flere dager . Den eksisterer sikkert men Elisabeth Norheim er jo en versting når det kommer til forum og er svært dekadent i sine fremgangsmåter. Opprett ny profil og si ja når hun spør deg om du kjenner Maren. Hun kjenner jo ikke Maren, dobbeltmoralskhet lenge leve! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå