Gå til innhold

Han kommer ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har selv gått på sarotex og cymbalta og fungerte ikke seksuelt da, var helt død der nede, så han må skifte medisin.

Anonymkode: 9cf33...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan da? Det er jo ikke noe jeg kan gjøre annerledes. Viser ikke misnøye eller noe, men når vi har pratet om det har både han og jeg sagt at det er litt dumt at han ikke får til å komme. (Han som startet samtalen og sa det selv før jeg sa noe)

Jeg henviser til det du selv sier :

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er litt frustrerende for meg (og han selvfølgelig), for jeg føler at sexen ikke er komplett hvis ikke han kommer. Og han fokuserer mye på meg og ønsker i alle stunder vi har at jeg skal komme. Han er egentlig fornøyd så lenge jeg har kommet i mål, men for min del føles det ikke helt riktig

Det er dine negative tanker rundt dette som er bakgrunnen for tråden. Tenkemåter kan endres. 

Anonymkode: 98ce4...979

Skrevet

Det er sikkert medisinen som er grunnen. 

Jeg foreslår at dere inntil videre aksepterer at han ikke kommer, og ikke prøver krampeaktig i timevis. Dere trener bare opp penisen til å bli ufølsom. Det er omtrent samme teknikk som man bruker mot tidlig utløsning.

Ha en periode hvor dere koser dere uten å fokusere på hans orgasme. 

Anonymkode: 117fe...9ba

Skrevet

Samboer hadde samme problem. Ble kvitt problemet når han sluttet på medisinen. Så i den perioden måtte vi bare leve med det, viktigere å bli kvitt smertene, selv om det var en kjip periode. 

Anonymkode: 0d080...c70

• Liker 1
Skrevet

Alder? Over 40 så daler sexdriven på menn.

Anonymkode: 33868...eb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gjelder heldigvis ikke alle 🙂 . Jeg er mye eldre, men har ikke hatt større "drive" enn nå. Jeg er mer trygg på meg selv, vet hva jeg gjør, og hva som tenner en kvinne. Det kan ha en sammenheng med det, men både lyst og evne er fortsatt på topp.

Anonymkode: 16fef...a55

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Langt under 40. Kan si han er i midten av tyveårene. 

Vi får ta tiden til hjelp enn så lenge. Som sagt tidligere er ikke sex alt i et forhold og vi klarer fint å kose oss uten sex også.  Bare nærhet og å være til stede med hverandre er jo gull 🥰

/ts 

Anonymkode: 0cc6a...ba7

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan du lese? Dette handler da overhodet ikke om sexdrive. De har jo sex i timevis, så han har tydeligvis ikke problemer med verken lyst eller evne. 

TS: Som de fleste andre her sier, han bør snakke med legen sin om dette. 

Anonymkode: 58e73...4a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...