Gå til innhold

Han kommer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Kjæresten min og jeg sliter litt med at han ikke får til å komme når vi har sex. Det problemet har nylig oppstått. Vi tror det kan være fordi han har begynt på nye medisiner som skal hjelpe han mot smerter (pga skade) og for søvn. Tidligere hadde vi nesten motsatt problem, at han kom veldig fort. (Da gikk han på andre smertestillende) 

Vi kan nå ha sex i timevis og det eneste vi "oppnår" er at jeg kommer mye og han er "nesten der", men så blir både han og jeg så slitne i kroppen når det er like før han kommer, så vi må ta pause og da "dør det ut" og vi må starte litt på nytt og det samme skjer. Jeg kan suge og runke han, ri han alt jeg orker og han kan runke og guide meg når jeg rir og suger eller runker han, men han får rett og slett ikke til å komme.. 

Det er litt frustrerende for meg (og han selvfølgelig), for jeg føler at sexen ikke er komplett hvis ikke han kommer. Og han fokuserer mye på meg og ønsker i alle stunder vi har at jeg skal komme. Han er egentlig fornøyd så lenge jeg har kommet i mål, men for min del føles det ikke helt riktig. 

Er det noe som kanskje kan hjelpe? Eller må han slutte med medisinen for å kunne komme i mål? Jeg får så vondt av han og synes det er kjipt at han ikke får til å komme. (Det er ingen problemer med å få den opp eller noe) 

Anonymkode: 0cc6a...ba7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan snakke med legen og spørre om han kan bytte til en annen type medisin kanskje?

Anonymkode: c909b...45d

• Liker 1
Skrevet

Dette ville jeg tatt opp med legen, selv om jeg skjønner at det er flaut. Ofte finnes det andre typer medisiner som ligner litt/gir samme virkning, men som ikke gir samme bivirkninger. Opplevde noe tilsvarende som kvinne da jeg brukte Zoloft antidepressiva for mange år siden.

Anonymkode: d69e1...7d2

• Liker 2
Skrevet

Det er medikamentene. Jeg har også gått på medikamenter som har en slik bivirkning, og det var utrolig sårt og vondt. Frustrerende også. 

Han kan jo spørre etter andre medisiner, men finnes det ingen, så må han velge om han vil leve slik eller ikke. 

Synes det er rart at du legger mye fokus på at du ikke synes sexen er komplett om han ikke kommer. Gi ham heller positive tilbakemeldinger i form av at det går bra at han ikke kommer, at du er utelukkende tilfredsstilt osv. Sexen kan være komplett uten orgasme! Det er hva man gjør det til selv. 

Anonymkode: caecd...43c

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke han synes det er så flaut å snakke med legen om det, heldigvis. Problemet blir vel heller å få han inn på legekontoret. (Litt treg) 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Opplevde noe tilsvarende som kvinne da jeg brukte Zoloft antidepressiva for mange år siden.

Fikk du bytte antidepressiva da? Er litt usikker på hvilke medisiner han bruker siden han har prøvd så mye. Mener det er antipsykotika han har nå. Tidligere gikk han på morfin og da gikk det nesten litt for fort. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er rart at du legger mye fokus på at du ikke synes sexen er komplett om han ikke kommer.

Mener ikke at sexen ikke er komplett sånn sett. Ordla meg feil/vanskelig å forklare. For meg er det viktig at begge kommer eller har muligheten og da føler jeg at det er litt kjipt på hans vegne at det ikke går. Jeg er mer enn fornøyd med sexen vi har og jeg forteller han at det går fint osv, men jeg ser jo at han blir påvirket av at det ikke funker for han akkurat nå. Vi har det veldig fint sammen ellers og sex er heldigvis ikke alt i et forhold. 

/ts

• Liker 1
Skrevet

Ut ifra teksten, virker det som om du er den som sliter mest med dette. Vet han om at du tenker mye på dette? Da kan det hende at han også prøver for hardt pga forventingene. Og da blir det fort litt vanskeligere. Hvordan går det hvis han bare onanerer?

• Liker 1
Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hei. 
Kjæresten min og jeg sliter litt med at han ikke får til å komme når vi har sex. Det problemet har nylig oppstått. Vi tror det kan være fordi han har begynt på nye medisiner som skal hjelpe han mot smerter (pga skade) og for søvn. Tidligere hadde vi nesten motsatt problem, at han kom veldig fort. (Da gikk han på andre smertestillende) 

Vi kan nå ha sex i timevis og det eneste vi "oppnår" er at jeg kommer mye og han er "nesten der", men så blir både han og jeg så slitne i kroppen når det er like før han kommer, så vi må ta pause og da "dør det ut" og vi må starte litt på nytt og det samme skjer. Jeg kan suge og runke han, ri han alt jeg orker og han kan runke og guide meg når jeg rir og suger eller runker han, men han får rett og slett ikke til å komme.. 

Det er litt frustrerende for meg (og han selvfølgelig), for jeg føler at sexen ikke er komplett hvis ikke han kommer. Og han fokuserer mye på meg og ønsker i alle stunder vi har at jeg skal komme. Han er egentlig fornøyd så lenge jeg har kommet i mål, men for min del føles det ikke helt riktig. 

Er det noe som kanskje kan hjelpe? Eller må han slutte med medisinen for å kunne komme i mål? Jeg får så vondt av han og synes det er kjipt at han ikke får til å komme. (Det er ingen problemer med å få den opp eller noe) 

Hvem slag medisiner går han på?

Skrevet
Jmcclane skrev (2 minutter siden):

Spør for en venn. 😁

Anonymkode: 8c624...b11

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (8 timer siden):

Ut ifra teksten, virker det som om du er den som sliter mest med dette. Vet han om at du tenker mye på dette? Da kan det hende at han også prøver for hardt pga forventingene. Og da blir det fort litt vanskeligere. Hvordan går det hvis han bare onanerer?

Det går ikke da heller. 

/ts

Skrevet

Da er det nok hos legen problemet kan løses. Har dere lest pakningsvedlegget på medisinene? Om det står noe der på bivirkninger?

Skrevet

Dump han

Anonymkode: 68c80...6b2

• Liker 3
Skrevet
Jmcclane skrev (8 timer siden):

Prøv igjen.

Anonymkode: 41e9e...aa2

• Liker 2
Skrevet

Det er desverre ikke uvanlig at kvinnen føler misnøye med sexen, hvis han ikke kommer, enten det er mangel på bekreftelse, eller hva? 

Antidepressiva kan gi alle slags seksuelle dysfunksjoner, og er kanskje skyld i flere samlivsbrudd, enn diagnosen i utgangspunktet, med påfølgende redusert livskvalitet, og nye depresjoner. 

I tillegg til å koble inn legen,  så kan du ts, jobbe med din egen innstilling til dette?

Anonymkode: 98ce4...979

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Prøv igjen.

Anonymkode: 41e9e...aa2

😂 Akkurat det samme tenkte jeg.

Men problemet må nok løses hos legen. Dette må være utrolig kjipt. Menn trenger jevnlige utløsninger. Når han heller ikke kommer ved onanering tror jeg dette er et medisinsk problem. Håper det ordner seg for dere ❤️ 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dump han

Anonymkode: 68c80...6b2

KG på sitt beste. 

Anonymkode: 5b50e...07c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I tillegg til å koble inn legen,  så kan du ts, jobbe med din egen innstilling til dette?

Anonymkode: 98ce4...979

Hvordan da? Det er jo ikke noe jeg kan gjøre annerledes. Viser ikke misnøye eller noe, men når vi har pratet om det har både han og jeg sagt at det er litt dumt at han ikke får til å komme. (Han som startet samtalen og sa det selv før jeg sa noe)

Jeg tenker på han og hvor frustrerende det er å ha sex, være skikkelig gira også når du ikke mål. Som jente vet jeg jo hvordan det er å være kåt, ha sex for så å ikke komme - med tid blir man jo litt nedbrutt. 

Jmcclane skrev (12 timer siden):

Det vet jeg ikke. Vet bare at det er antipsykotika. 

/ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg var sammen med en mann som var sånn. Han gikk ikke på medisiner, men han hadde vært gift i 20 år med en dame som ikke ville ha sex. Derfor runket han veldig hardt isteden. Så det var grunnen. Vi var sammen i 2 år, men problemet løste seg aldri. Hvis jeg møter en mann med det problemet igjen så løper jeg alt jeg kan. 

Anonymkode: 551d8...84b

Skrevet

Jeg har vært sammen med ei dame som aldri kom, eventuelt brukte evigheter. Aldri mer, makan til usexy og dødfødt

Anonymkode: 75dd1...66c

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tror ikke han synes det er så flaut å snakke med legen om det, heldigvis. Problemet blir vel heller å få han inn på legekontoret. (Litt treg) 

Fikk du bytte antidepressiva da? Er litt usikker på hvilke medisiner han bruker siden han har prøvd så mye. Mener det er antipsykotika han har nå. Tidligere gikk han på morfin og da gikk det nesten litt for fort. 

Mener ikke at sexen ikke er komplett sånn sett. Ordla meg feil/vanskelig å forklare. For meg er det viktig at begge kommer eller har muligheten og da føler jeg at det er litt kjipt på hans vegne at det ikke går. Jeg er mer enn fornøyd med sexen vi har og jeg forteller han at det går fint osv, men jeg ser jo at han blir påvirket av at det ikke funker for han akkurat nå. Vi har det veldig fint sammen ellers og sex er heldigvis ikke alt i et forhold. 

/ts

Skjønner deg godt, det er jo kjipt å ikke komme i mål. Dette begynner å bli noen år siden, men jeg mener jeg fikk bytte uten problemer og har aldri opplevd det verken før eller siden, var kun med Zoloft.

Anonymkode: d69e1...7d2

• Liker 1
Skrevet

Har bare erfaring med antidepressiva, det tok fra meg evnen til å få orgasme, jeg var der, men klarte ikke komme over toppen. Det var dog forbigående, hvis det ikke løser seg innen rimelig tid og det plager han ville jeg anbefalt han å snakke med legen om det. Det er jo en rimelig kjedelig bivirkning. 

Anonymkode: fc837...f58

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...