AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har veldig lite peil, så beklager om dette er et veldig dumt spm. 😇 Men jeg har fåtr en ekstra Samsung tv, tror den er ca. 5 år gammel. Den skal stå på et soverom. Der står det også en stasjonær PC. Såvidt jeg kan se kan tv bare kobles opp på nettet med kabel. Dette ønsker jeg ikke da internettboksen er i stua. Vil ikke ha kabel gjennom hele leiligheten. Tenkte bare bruker apper på den. Kan tv skjermen kobles til pc med hdmi, og slik få Internett, eller vil tv da kun spille av det som spilles av via pc? Hva med chromecast? Vil den da gå på telefonen sin Internett, som igjen går på leiligheten sin? Tusen takk hvis noen kan svare enkelt på dette, eller om det er noe annet jeg må gjøre. ☺ Anonymkode: bb857...4a8
Whistler Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Chromecast, fire stick eller Apple TV. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Whistler skrev (17 minutter siden): Chromecast, fire stick eller Apple TV. Tusen takk for svar. Ved fire stick eller Xiaomi Mi Box så kobler jeg bare boksen til trådløs Internett, så boksen i tv? Jeg trenger da ikke kabel til denne boksen i tillegg? Anonymkode: bb857...4a8
Whistler Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Så lenge det du putter inn har wifi så får du enten lyd og bilde fra software i boksen, eller via telefonen ved chromecast. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Whistler skrev (33 minutter siden): Så lenge det du putter inn har wifi så får du enten lyd og bilde fra software i boksen, eller via telefonen ved chromecast. Flott, tusen takk for hjelpen 😃 Anonymkode: bb857...4a8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå