Gå til innhold

Fun-julebrussaften har kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for første gang smakt den nå og forstår ikke helt hysteriet og hamstringen i fjor? :klo: 
Den har sin spesielle smak, men er ikke helt fantastisk vidunderlig og verd 1000 kroner på finn 
når verden igjen går av skaftet og støvsuger alle hyller og lagre i landet. Jeg kjøpte riktignok
tre flasker i befippelsen, for noe i hodet mitt husket viraken i fjor...men de tre kommer til 
å vare lenge hos meg, for jeg syns andre smaker mye bedre enn dette. Hva er din ærlige mening? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den smaker såpe. 

Anonymkode: 3ccbd...e66

• Liker 1
Skrevet

Godt forslag. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har for første gang smakt den nå og forstår ikke helt hysteriet og hamstringen i fjor? :klo: 
Den har sin spesielle smak, men er ikke helt fantastisk vidunderlig og verd 1000 kroner på finn 
når verden igjen går av skaftet og støvsuger alle hyller og lagre i landet. Jeg kjøpte riktignok
tre flasker i befippelsen, for noe i hodet mitt husket viraken i fjor...men de tre kommer til 
å vare lenge hos meg, for jeg syns andre smaker mye bedre enn dette. Hva er din ærlige mening? 

Skuffa her også,men så blandet jeg så med Coop sprudle med granateple og da snakker vi 🙌🏻

Anonymkode: 8057f...a3a

• Liker 5
Skrevet

Syns også den var veldig oppskrytt, glad jeg bare kjøpte en flaske. 

Anonymkode: a8191...a1a

• Liker 3
Skrevet

Takk for oppblandingstips. Det skal testes...kan jeg kanskje bruke vanlig blå farris også? :klo: 

Lurer på hva all ståheien var i fjor da? Vanlig julebrus er mye bedre enn denne. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Takk for oppblandingstips. Det skal testes...kan jeg kanskje bruke vanlig blå farris også? :klo: 

Lurer på hva all ståheien var i fjor da? Vanlig julebrus er mye bedre enn denne. 

Ja, jeg har sodastream og blander med det. Helt greit, men tror jeg skal prøve det tipset ovenfor her også. Jeg skjønner heller ikke hypen, men greit å ha i skapet som alternativ til julebrus. Smakte forresten seroh sin julebrus-saft også, men den smakte ikke godt. 

Anonymkode: 91ce3...fac

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den smaker såpe. 

Anonymkode: 3ccbd...e66

Alle fun-variantene smaker såpe!🤮

Anonymkode: ce447...3e6

• Liker 2
Skrevet

Smaker bare tam julebrus som har stått for lenge 😅 vittig, jeg tenkte å spørre om det samme i en tråd i dag 😄

Anonymkode: c24db...b4a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle fun-variantene smaker såpe!🤮

Anonymkode: ce447...3e6

Det syns ikke jeg.
Men jeg syns de røde julebrusene smaker såpe / kjemisk.

Anonymkode: 5af8f...194

• Liker 1
Gjest HegeMarie
Skrevet

Syns Fun har noen gode smaker, men denne var litt kjedelig.

Skrevet

Har ikke prøvd den selv ennå, men en kollega var veldig skuffet over denne. Kom ikke til å kjøpe den igjen, men kunne drikke resten opp så lenge hun blandet inn kullsyre :P 

Anonymkode: 7465f...de1

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Liker ikke farris. Synes den er for salt,men om man liker den er det jo bare å prøve :) 

Anonymkode: 8057f...a3a

Skrevet

Den var god, men ikke noe spesielt. Barna likte den nok bedre. Jeg synes Zeroh sin julebrussaft var bedre og smakte mer som julebrus. 

Skrevet

Syntes det er den beste av Funsaftene, men jeg hamstrer ikke. 

Skrevet

Jeg likte den godt, men ikke så godt at jeg betaler mer enn det koster i butikken.

Skrevet

Den hadde en fæl bismak som jeg ikke klarer å plassere. Saftsmaken var som en dårlig, flat julebrus. Prøvde å blande med vann med kullsyre uten at det hjalp.

Ingen av de andre kjente denne bismaken og syntes den var helt ok.

• Liker 1
Skrevet

Hvor finner man denne? Føler jeg har lett "overalt", bor i Oslo. 

Anonymkode: 08a35...ade

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor finner man denne? Føler jeg har lett "overalt", bor i Oslo. 

Anonymkode: 08a35...ade

Meny ogRema har den på Vestlandet ihvertfall 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...