AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Noen som får grunnstønad for psoriasis? Hvordan søker dere og hva skriver dere? Jeg har hatt psoriasis til og fra i snart 20 år. Blitt mye verre de siste årene. Flere psoriasis flekker jeg bruker salvene på, og avslutter med fetkrem. Jeg merker at lakenene blir hullete for fort, og dynetrekk blir loete raskt. Jeg vasker sengetøy på 60-90 grader, men merker at på 60 grader så syns fortsatt fettflekker på sengetøyet. Jeg vasker sengetøyet hyppig da jeg ikke liker å ligge i gamle fettflekker. Merker mye av det samme i klærne og, men de vaskes på 40. De aller fleste blir rene, men opplevd fettflekker i enkelte ting jeg bruker. Ofte blir jeg liggende på sengetøy med småhull, for det blir dyrt med stadig bytting. Jeg ønsker egentlig å kjøpe nytt med jevne mellomrom, og kan ta meg råd til det, om jeg får innvilget grunnstønad. Jeg har ikke oversikt over hvor mye jeg bruker i kroner og ører, og forstår ikke hvordan jeg skal få det på papiret. Dere som får grunnstønad, hvordan gjør dere det med utfylling av søknaden, hva og hvordan skriver dere i skjemaet. Anonymkode: 7a308...f12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå