AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har virkelig gjort noe sikkelig dumt å jeg sliter noe forferdelig med å håndtere det, hvordan komme over noe slikt? Det kommer til å bli sikkelig kjipe konsekvenser for meg. Handler ikke om utroskap eller noe slikt, men noe som kan ødelegge livet mitt fremover😞 Anonymkode: 14992...3f4
Vimsepims Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Stå i det, stå for det du har gjort, legg deg paddeflat og be om unnskyldning, ikke spill offeret?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Vanskelig å gi svar når vi ikke vet hva det handler om,men vi fleste har vel en eller annen gang i livet gjort en flause.legg deg flat om det trenger,det blir glemt etterhvert.❤️ Anonymkode: 8c149...765
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanskelig å gi svar når vi ikke vet hva det handler om,men vi fleste har vel en eller annen gang i livet gjort en flause.legg deg flat om det trenger,det blir glemt etterhvert.❤️ Anonymkode: 8c149...765 Om det trengst. Anonymkode: 8c149...765
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Vimsepims skrev (5 minutter siden): Stå i det, stå for det du har gjort, legg deg paddeflat og be om unnskyldning, ikke spill offeret? Jeg klikket sikkelig mentalt å tok overdose å gjorde masse dumme ting, er redd jeg skal miste barna mine, er bipolar å skulle skifte medisiner. Jeg kommer til å legge meg paddeflat å gjøre alt for å rette oppi dette, men jeg gjorde så mye dumt å føler jeg har ødelagt ryktet mitt. Hi Anonymkode: 14992...3f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå