Gå til innhold

Hvor lite skal til når du er full


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ei dame som alltid rota seg borti slibrige situasjoner når hun var full. Det endte med at jeg dumpa ho.

 

Hvor lite skal til for at dere oppfører dere uakseptabelt med tanke på at dere er i et forhold når dere er på fylla?

Anonymkode: d1bc2...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jmcclane

Har opplevd damer i forhold som blir veldig flørtete og tafsete når de drikker. Mange er veldig språklig vulgære også. Føler ikke at single jenter har vært like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke har krysset noen fysiske grenser så er det jo visse ting som blir mye mer fristende når det er kjipt på hjemmefronten. 

Når personen hjemme ikke verdsetter en, så er det deilig med bekreftelse fra andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg "på fylla" uten mannen min, men det vet jeg ikke. Så langt lar jeg det aldri gå. Syns det er uansvarlig å drikke så mye at man ikke klarer å ta ansvar for egne handlinger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir veldig oppmerksomhetssøkende og lett for å gjøre ulovlige ting i fylla så jeg drikker meg rett og slett ikke så full. Hvis jeg gjør det er det med mannen min. Eller med venninner. Er ikke glad i å gå ut på byen lenger uansett. 

Anonymkode: d74a3...6fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blir vel kåte og eventyrlystne når man er fulle. Tror både kvinner og menn har 50/50 sjanse for hva som er ok/ikke ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært full to ganger i livet mitt, og de to gangene var før 18 år. Synes det er så kleint med fulle voksne folk  >_< 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er uakseptabelt? Danse på bordet? Klatre opp en lyktestolpe eller statue? Synge høylydt? 

Jeg kan bli ganske så "underholdende" om jeg er full. Men jeg roter meg ikke borti ONS eller noe sånt, om det er det du lurer på?

Man skifter ikke personlighet bare fordi man har drukket, men man kan miste litt hemninger. 

Ønsker man i utgangspunktet å være utro, så havner man lettere i en slik situasjon i fylla. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke mange slurker til før jeg begynner å prate

Anonymkode: d6d99...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde ei dame som alltid rota seg borti slibrige situasjoner når hun var full. Det endte med at jeg dumpa ho.

 

Hvor lite skal til for at dere oppfører dere uakseptabelt med tanke på at dere er i et forhold når dere er på fylla?

Anonymkode: d1bc2...70a

I starten da jeg begynte drikke kunne jeg bli sørpe full for jeg kjente ikke mine grenser, visste ikke hvor mye jeg tålte før det bikket over. Jeg kunne være veldig drama queen om noen sa noe feil om jeg ville ha de gøy og danse. Har aldri vært tafse typen eller slik som løper i armene på andre menn, men har alltid likt å danse og le. 

Så da kunne jeg finne på å danse med andre menn, ikke sånn omfavnelse, men danse vanlig liksom. Men det likte ikke typen. Og så ble det krangel og så kunne jeg oppføre meg tragisk, løpe bort, lage skikkelig kleine drama scenario. 

Nå ville slikt aldri skjedd selvom jeg hadde blitt veldig full. Før var det vel nytt og måtte lære meg å kontrollere.

Anonymkode: 315c0...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...