AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har en del bilder på min iCloud konto. Har nylig slettet alle bilder jeg absolutt ikke vil ha der. Så har jeg tatt en backup for å "lagre" de siste endringene. Jeg har forresten på automatisk backup. Hvor lang tid tar det før disse gamle backupene som er lagret på iCloud kontoen blir slettet? De ligger vel ikke bare der for alltid? Det vil si at gamle bilder ligger egentlig fortsatt lagret i disse backupene. Håper det er noen her som har greie på dette!! Anonymkode: f8f70...6e7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en del bilder på min iCloud konto. Har nylig slettet alle bilder jeg absolutt ikke vil ha der. Så har jeg tatt en backup for å "lagre" de siste endringene. Jeg har forresten på automatisk backup. Hvor lang tid tar det før disse gamle backupene som er lagret på iCloud kontoen blir slettet? De ligger vel ikke bare der for alltid? Det vil si at gamle bilder ligger egentlig fortsatt lagret i disse backupene. Håper det er noen her som har greie på dette!! Anonymkode: f8f70...6e7 Backup = sikkerhetskopi. Bare sånn for å avklare det, hvis det var litt utydelig. Jeg vet at iCloud sparer på gamle sikkerhetskopier og lurer bare på om disse kan bli slettet eller om de automatisk blir slettet etter en viss tid. TS Anonymkode: f8f70...6e7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Ingen som har greie på dette? 😬 Anonymkode: f8f70...6e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå