AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Har perioder med tungsinn. Dette har fulgt meg helt siden barndommen. Har en liten bok som moren min skrev da jeg var rundt 2-3 år, at jeg var et alvorlig barn som virket veldig tungsindig til tider. Nå er jo dette en del av meg, så jeg vet ikke om jeg i voksen alder har perioder med depresjon, eller om det bare er tungsinn? Jeg kan våkne om morgenen og første følelsen som kommer er savn og sorg - da vet jeg at nå er det noe på gang - nå kommer en periode hvor jeg går veldig inn i meg selv og mine følelser. Jeg har lagt merke til at i disse periodene så er fokuset ekstremt rettet mot det som var. Det jeg aldri får tilbake og menneskene jeg hadde i mitt liv for mange år siden. Jeg kjenner på et virkelig savn, og en sorg for at jeg ikke kan spole tiden tilbake. Min tungsinnhet er aldri rettet mot hva som kommer fremover - den er alltid rettet til hva som var. Jeg er såkalt introvert, liker meg best alene og har få NÆRME venner (om noen). JJeg har barn, og skjermer barna når jeg har disse periodene mine. Min eldste ser ut til å ha arvet dette "tungsinnet" dessverre. Jeg har en tendens til å overtenke og ødelegge forhold jeg er i pga dette. Jeg trives alene, men hadde været fint å hatt en å dele livet med - er bare det at jeg skyver folk vekk så de ikke skal ha mulighet for å såre meg. Jeg er i jobb, og fungerer sosialt når jeg er på det verste, men inne i meg er det mørkt og trist. Lurer på om dette kan være noe som er medfødt? Eller kan man søke hjelp og få ordnet dette? Er det bare slik jeg er som person og dette vil alltid være en del av meg? Jeg synes det er slitsom når jeg har disse peridene, men samtidig så har jeg ingen grunn til å ha det slik... Anonymkode: 141c3...e78
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Ta en prat med fastlegen din. Jeg har hatt noen perioder med depresjon, og de har en del spørsmål de kan spørre for å se om du er deprimert. Kan hende du skulle hatt en prat med en profesjonell, eller trengt medisinsk hjelp, kanskje særlig i de "verste" periodene. Det er verdt å prøve å få hjelp tenker jeg 😊 Anonymkode: 13cdd...e39
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Veldig spesielt å beskrive sitt 2 år gamle barn som tungsindig🤔 men er moren din veldig gammel? Anonymkode: 9579b...297
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå