Prøver2021 Skrevet 5. desember 2021 #41 Del Skrevet 5. desember 2021 Fiora skrev (51 minutter siden): PP9 - CD 13 I dag skal jeg egentlig begynne å teste etter EL… men jeg vet ikke, har ingen symptomer på EL og har egentlig lite tro på denne pp’en nå. Lite aksjer og lite utsikter til aksjer pga diverse. Jeg er så lei av å være prøver ☹️ Fikk det glade budskap om nok et gravid vennepar i går. Føles ut som alle blir gravide og de er gjerne eldre enn oss og har vært sammen kortere tid enn oss. Også kommer gjerne oppfølgingsspørsmålet - og dere da? Og der sitter jeg og nipper til et glass vin jeg skulle ønske jeg ikke kunne ta og ønsker meg et hull i bakken å synke i. Det er så vanskelig når man føler alle rundt blir gravide. Det kan virke som alle får det til med en gang, men jeg prøver å tenke at man vet aldri hvor lenge andre har forsøkt. Mange ganger har jeg blitt overrasket hvis de sier hvor lenge de forsøkte før det gikk. Når de stiller det spørsmålet, skulle de bare visst hva dere står i. Det er heldigvis helt normalt å bruke et år! Kanskje du har godt av å glemme prøvingen litt og ha sex når dere vil denne måneden? Jeg skal hvertfall prøve å slappe av mer og ha fokus på andre ting nå i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 5. desember 2021 #42 Del Skrevet 5. desember 2021 Fiora skrev (58 minutter siden): PP9 - CD 13 I dag skal jeg egentlig begynne å teste etter EL… men jeg vet ikke, har ingen symptomer på EL og har egentlig lite tro på denne pp’en nå. Lite aksjer og lite utsikter til aksjer pga diverse. Jeg er så lei av å være prøver ☹️ Fikk det glade budskap om nok et gravid vennepar i går. Føles ut som alle blir gravide og de er gjerne eldre enn oss og har vært sammen kortere tid enn oss. Også kommer gjerne oppfølgingsspørsmålet - og dere da? Og der sitter jeg og nipper til et glass vin jeg skulle ønske jeg ikke kunne ta og ønsker meg et hull i bakken å synke i. ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #43 Del Skrevet 5. desember 2021 14 minutter siden, Prøver2021 said: Det er så vanskelig når man føler alle rundt blir gravide. Det kan virke som alle får det til med en gang, men jeg prøver å tenke at man vet aldri hvor lenge andre har forsøkt. Mange ganger har jeg blitt overrasket hvis de sier hvor lenge de forsøkte før det gikk. Når de stiller det spørsmålet, skulle de bare visst hva dere står i. Det er heldigvis helt normalt å bruke et år! Kanskje du har godt av å glemme prøvingen litt og ha sex når dere vil denne måneden? Jeg skal hvertfall prøve å slappe av mer og ha fokus på andre ting nå i desember. Ja, det er det virkelig! Blir jo glad på deres vegne, men så blir man liksom igjen påminnet det man ikke får til selv 🙈 Desember er nok en god måned for å bytte fokus på mange måter siden det er så mye annet som skjer 😊 Regner med vi kan få til noe aksjer, vet at min medsammensvorne i prosjekt baby gjerne vil vite når det er EL, så noe aksjer får vi nok til Er nok bare jeg som er litt nedfor i dag fordi jeg fikk den følelsesmessige reaksjonen på at våre venner fortalte om sin graviditet i går.. føler meg så slem som reagerer med å bli lei meg når de kommer med en så hyggelig nyhet! 10 minutter siden, gyngestolen said: ❤️❤️❤️ ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 5. desember 2021 #44 Del Skrevet 5. desember 2021 Fiora skrev (35 minutter siden): Ja, det er det virkelig! Blir jo glad på deres vegne, men så blir man liksom igjen påminnet det man ikke får til selv 🙈 Desember er nok en god måned for å bytte fokus på mange måter siden det er så mye annet som skjer 😊 Regner med vi kan få til noe aksjer, vet at min medsammensvorne i prosjekt baby gjerne vil vite når det er EL, så noe aksjer får vi nok til Er nok bare jeg som er litt nedfor i dag fordi jeg fikk den følelsesmessige reaksjonen på at våre venner fortalte om sin graviditet i går.. føler meg så slem som reagerer med å bli lei meg når de kommer med en så hyggelig nyhet! ❤️ Jeg kjenner meg veldig igjen. Man er glad på deres vegne, men lei seg på egne vegne på en måte. Man blir påminnet at andre skal få oppleve det man så gjerne vil oppleve. Tror det er veldig normal reaksjon og at det er viktig å sette ord på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #45 Del Skrevet 5. desember 2021 1 hour ago, Prøver2021 said: Jeg kjenner meg veldig igjen. Man er glad på deres vegne, men lei seg på egne vegne på en måte. Man blir påminnet at andre skal få oppleve det man så gjerne vil oppleve. Tror det er veldig normal reaksjon og at det er viktig å sette ord på det. Det er godt vi er fler, selv om det er vonde følelser å være fler om ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. desember 2021 #46 Del Skrevet 5. desember 2021 Ah, disse følelsene kjenner jeg godt! Vært igjennom mange ganger at venner har blitt gravide. Spesielt der de knapt har prøvd, mens vi har sittet på tosifret antall pp'er Vonde følelser da man føler seg som et bedritent menneske som føler som man gjør, men har heldigvis skjønt at det ikke er det at jeg unner venner barn, men jeg har bare vært så lei meg på egne vegne. Jeg har klart å bli gravid en stund senere, så til syvende og sist har det vært veldig fint at man har ganske jevngamle barn. I starten føles det ikke sånn, men når barna blir større så merkes det. Til og med det er det er 1 år mellom barna våre, så er de jo nå tette. Så prøv å tenk slik. At det SKAL bli deres tur, og da føles ting mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #47 Del Skrevet 6. desember 2021 17 hours ago, Amatariel said: Ah, disse følelsene kjenner jeg godt! Vært igjennom mange ganger at venner har blitt gravide. Spesielt der de knapt har prøvd, mens vi har sittet på tosifret antall pp'er Vonde følelser da man føler seg som et bedritent menneske som føler som man gjør, men har heldigvis skjønt at det ikke er det at jeg unner venner barn, men jeg har bare vært så lei meg på egne vegne. Jeg har klart å bli gravid en stund senere, så til syvende og sist har det vært veldig fint at man har ganske jevngamle barn. I starten føles det ikke sånn, men når barna blir større så merkes det. Til og med det er det er 1 år mellom barna våre, så er de jo nå tette. Så prøv å tenk slik. At det SKAL bli deres tur, og da føles ting mye bedre. Ja, ikkesant, det føles ut som de liksom bare sluttet med prevensjon og vipps så var de gravide! Det hadde absolutt vært hyggelig med jevngamle barn, skulle bare ønske det for en gangs skyld kunne vært vi som deler nyheten og våre venner som kom noen måneder etter… usj, nå var jeg stygg 🙈 åå, det var fint sagt, tusen takk! 🥰 Statistikken er fremdeles på min side! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #48 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) PP9 - CD14 I dag er det visst den store dagen! Fikk plutselig EL smerter og slim i går kveld og tok en EL test litt sånn i full fart på kveldsurin - den var positiv! Tok en ny til morgenen i dag som fremdeles var sterk, men svakere enn i går, så da kan jeg vel regne med at egget slipper i dag eller senest i morgen? I følge Flo skulle ikke EL egentlig være før på torsdag så ble litt tatt på senga! Var jo en hyggelig overraskelse da på en dag jeg i utgangspunktet var litt nedfor og jammen ble det aksjer også Men det har vært en alkoholfylt helg med både julebord og middagsselskap så spørs vel om fruktbarheten var på topp hos hverken meg eller mannen akkurat denne helgen Endret 6. desember 2021 av Fiora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. desember 2021 #49 Del Skrevet 6. desember 2021 Hurra! Var nok meningen med EL nå ja når du var litt nedfor. Kanskje du får enda tettere barn med venneparet enn du kunne forestilt deg Vi heier på dette egget ja! Bare å kose seg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #50 Del Skrevet 6. desember 2021 1 hour ago, Amatariel said: Hurra! Var nok meningen med EL nå ja når du var litt nedfor. Kanskje du får enda tettere barn med venneparet enn du kunne forestilt deg Vi heier på dette egget ja! Bare å kose seg nå. Ikkesant! Det var en veldig hyggelig opptur! Hadde jo vært utrolig koselig om den sitter nå, nesten så egget skjønte det og ikke fikk tid til å vente til torsdag - lykke egget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 6. desember 2021 #51 Del Skrevet 6. desember 2021 Gratulerer med positiv el-test! Håper det er gullegget 🥰🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 6. desember 2021 #52 Del Skrevet 6. desember 2021 Masse lykke til i ventetiden! 🥚🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 6. desember 2021 #53 Del Skrevet 6. desember 2021 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 6. desember 2021 #54 Del Skrevet 6. desember 2021 Lykke til ❤️💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #55 Del Skrevet 7. desember 2021 19 hours ago, Frk. Tusenfryd said: Gratulerer med positiv el-test! Håper det er gullegget 🥰🤞 18 hours ago, Mallisa said: Masse lykke til i ventetiden! 🥚🤞 14 hours ago, gyngestolen said: Lykke til! 12 hours ago, Prøver2021 said: Lykke til ❤️💫 Tusen takk! Så snille dere er! 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #56 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) PP9 - CD15 Det er jammen mye man skal lære når man driver med denne prøvingen! Begynner å føle meg som reneste bio forskeren! Den EL testen jeg hadde på søndag var visst ikke så positiv som jeg trodde likevel! Men den begynte å nærme seg da. I går ettermiddag var jeg ihvertfall sikker på at det var peak, så da var det å hive seg rundt med fler aksjer Men nå er jo testen enda sterkere i dag tidlig!! Nå håper jeg den gir seg snart og går nedover, for nå er det ikke noe særlig muligheter for aksjer de nærmeste dagene pga jobb! Veldig fint man har alle disse testene og appene å hjelpe seg med da! 🙈 Endret 7. desember 2021 av Fiora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. desember 2021 #57 Del Skrevet 7. desember 2021 Ja ingen tvil om at den positive testen kom nå ja! Men høres bra ut med aksjeinnskudd uansett hittil. Jeg har hatt mest suksess med samleie dager før EL, så her har du gode odds. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #58 Del Skrevet 7. desember 2021 4 minutter siden, Amatariel said: Ja ingen tvil om at den positive testen kom nå ja! Men høres bra ut med aksjeinnskudd uansett hittil. Jeg har hatt mest suksess med samleie dager før EL, så her har du gode odds. Hurra, det var godt å høre! Da håper jeg det holder her også, og at neste EL test er negativ! Tror det er første gang jeg har håpet på negativ test 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. desember 2021 #59 Del Skrevet 7. desember 2021 Ja man vil virkelig ha negativ test så raskt som mulig når man først har fått den positive... Nå fikk jeg skikkelig flashback fra desember i fjor - da hadde jeg knall positiv test i 4 dager på rad 🙈 Eneste gang det har skjedd da, så ikke veldig vanlig. Satser på at din blir negativ i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #60 Del Skrevet 7. desember 2021 8 minutter siden, Amatariel said: Ja man vil virkelig ha negativ test så raskt som mulig når man først har fått den positive... Nå fikk jeg skikkelig flashback fra desember i fjor - da hadde jeg knall positiv test i 4 dager på rad 🙈 Eneste gang det har skjedd da, så ikke veldig vanlig. Satser på at din blir negativ i morgen Uæh!! Det må ha vært frustrerende! 🙈 Ja, satse på det, nå har jeg iallfall hatt et par avslappende fridager, så er ihvertfall ikke noe stress eller annet som burde påvirke kroppen til å holde på egget 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå