Fiora Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #81 Del Skrevet 18. desember 2021 PP9 - CD26 - 10 DPO Fineste streken!! 😭❤️❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 18. desember 2021 #82 Del Skrevet 18. desember 2021 Hurra, endelig!! 🥳🥳🥳 Verdens fineste julegave 🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 18. desember 2021 #83 Del Skrevet 18. desember 2021 For fin strek! Gratulerer så mye 🥳🌟🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 18. desember 2021 #84 Del Skrevet 18. desember 2021 Så fin strek!! Gratulerer! 🎉🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 18. desember 2021 #85 Del Skrevet 18. desember 2021 Ååå så fantastisk!! Nå ble jeg glad ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 18. desember 2021 #86 Del Skrevet 18. desember 2021 Fantastisk ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. desember 2021 #87 Del Skrevet 18. desember 2021 Jaa! Julemagi! 😍 Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #88 Del Skrevet 18. desember 2021 Tusen takk alle sammen!! 🥰🥰 Det føles litt uvirkelig - må hele tiden sjekke bildet igjen for å se om jeg virkelig har sett riktig! 😅 Fikk faktisk en svak strek allerede i går ettermiddag, og var utrolig godt å få bekreftet i dag tidlig at den slo ut enda litt mer enn i går! Nå vurderer jeg å ta digital i morgen, men vet ikke om det er for tidlig for den å slå ut? Mannen tror det nesten ikke fordi strekene fremdeles er svake, så hadde vært så kos å vise han en digital ❤️ Veldig spent på tiden fremover, og håper virkelig lille spire klamrer seg fast! Er jo bare 10 dpo enda. Symptommessig føler jeg meg overraskende mye som meg selv! Litt småmurring, men på enn litt annen måte enn vanlig murring. Det symptomet som vekket mest mistanke var faktisk puppene. De eksploderte virkelig på 3 dpo! Også stemte det nok at jeg så rosa utflod 5 dpo allikevel! Mer diffuse symptomer er at jeg er uvanlig trøtt. Maser om å legge meg klokken 21 og sover til langt utpå formiddagen. I tillegg til at jeg fryser - jeg er vanligvis den som åpner vinduet om det så er stiv kuling og -2 «det er jo godt med litt luft!» Nå har jeg flyttet inn i et pledd foran peisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 18. desember 2021 #89 Del Skrevet 18. desember 2021 Absolutt ikke for tidlig for digital 😊 Jeg fikk, som du, svak svak positiv morgenen 9dpo, og ganske mye sterkere 10DPO. Fikk også utslag på digital litt senere på morgenen 10DPO, så det slår nok helt sikkert ut i morgen om du tester med digital da 😄 Mannen min klarte heller ikke å tro ordentlig på det før han fikk en digital i hånda 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #90 Del Skrevet 18. desember 2021 8 minutter siden, Yrno said: Absolutt ikke for tidlig for digital 😊 Jeg fikk, som du, svak svak positiv morgenen 9dpo, og ganske mye sterkere 10DPO. Fikk også utslag på digital litt senere på morgenen 10DPO, så det slår nok helt sikkert ut i morgen om du tester med digital da 😄 Mannen min klarte heller ikke å tro ordentlig på det før han fikk en digital i hånda 🥰 Å, hurra! Så gøy å høre, da klarer jeg nok ikke dy meg i morgen tidlig ❤️ Hihi, nei, kan jo forstå at det virker litt uvirkelig for dem - de kjenner jo ingenting på kroppen heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. desember 2021 #91 Del Skrevet 18. desember 2021 Med en sånn strek så får du positiv på digital ja! Skjønner at mannen vil se det. Er mer virkelig med bokstaver 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #92 Del Skrevet 18. desember 2021 7 minutter siden, Amatariel said: Med en sånn strek så får du positiv på digital ja! Skjønner at mannen vil se det. Er mer virkelig med bokstaver 😊 Så gøy! Takk for svar 🥰 Får nesten tårer i øynene av å tenke på positiv digital! Veldig spent på morgendagen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #93 Del Skrevet 19. desember 2021 3+4 Fikk den herlige tilbakemeldingen i displayet på digital i dag «Gravid 1-2» ❤️ For en lykke! Kommer ikke over hvor heldige vi er som får oppleve dette! Våknet kl 05.15 i natt og måtte tisse. Syns det var i tidligste laget, men tok ikke sjansen på å vente til neste toalettbesøk, så da ble det testing da! Etterpå var jeg så våken, glad og gira, så fikk ikke sove igjen 🙈 Håper jeg får sove bedre nå som jeg har fått det bekreftet via digital! Tenkte ikke teste mer før etter ikm nå - nå er jeg jo faktisk gravid! 😍 Vet det er veeeelig tidlig, men prøver å holde meg positiv og håper at lille klamrer seg fast! Nå er jo tilogmed mannen overbevist etter at han fikk se den digitale! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 19. desember 2021 #94 Del Skrevet 19. desember 2021 Så fantastisk!! Veldig glad på deres vegne 🥰💫🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. desember 2021 #95 Del Skrevet 19. desember 2021 Nyyyydelige testen!! Dette blir en spesiell og magisk jul for dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 19. desember 2021 #96 Del Skrevet 19. desember 2021 For en fantastisk julegave å få! ❤️ Og så deilig å se det på den digitale testen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #97 Del Skrevet 19. desember 2021 5 hours ago, Prøver2021 said: Så fantastisk!! Veldig glad på deres vegne 🥰💫🎄 Ja, virkelig!! Tusen takk! 🥰🥰 5 hours ago, Amatariel said: Nyyyydelige testen!! Dette blir en spesiell og magisk jul for dere ❤️ Jaaa, det var virkelig helt fantastisk å få det lysende mot seg i displayet! ❤️ Det blir det så absolutt, snakker allerede om at det blir siste julen uten barn og at vi gleder oss til neste jul! 3 hours ago, gyngestolen said: For en fantastisk julegave å få! ❤️ Og så deilig å se det på den digitale testen! Finnes ingen bedre gave! ❤️ Det var utrolig godt, ingen rom for tolkning eller tvil 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 21. desember 2021 #98 Del Skrevet 21. desember 2021 Hvordan går det med deg? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 21. desember 2021 #99 Del Skrevet 21. desember 2021 Gratulerer så mye med positiv test ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #100 Del Skrevet 22. desember 2021 4+0 Så hyggelig at du spør @Prøver2021 🥰 Jeg føler meg optimistisk og nyter herlige dager som nygravid! Akkurat rundet 4+0 i dag, og det føles som en slags første milepæl! I dag er ikm og ingen TR i sikte, gtestene er fine og positive og blir sterkere for hver dag! Jeg skulle jo egentlig sette meg til ro med den digitale og bare nyte, men jeg er jo blitt testoman! Det er så hyggelig å starte hver dag med den bekreftelsen ❤️ Jeg synes i hvertfall selv det ser ut som jeg har fin stigning også! Legger ved skjermdump fra premom hvor jeg har lagt inn testene fra første positive på fredag t.o.m i går 😊 I går fikk jeg forøvrig litt hetta! Kom på at julen banker på døren og mye er stengt i romjulen! Jeg er jo faktisk allerede i uke 6 og nesten klar for TUL på nyåret! Tok ikke sjansen på å vente med å bestille time til over nyttår, så har time til TUL 10.januar! Det er ikke lenge til! 😍 Symptommessig går det foreløpig veldig fint! Trøtt og sliten, småkvalm, småmurringer, tørst og ømme pupper - men alle disse tingene lever jeg svært godt med! Mannen på sin side passer på meg som en hauk og forer meg med allskens sunt til både grønnsaker og klementiner tyter ut av ørene på meg 😅 Gleder meg til tiden fremover og håper optimismen min om at dette går bra stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå