Bringebærer Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har aldri hatt problemer med å spille sims 4 på macen, men nå vil det plutselig ikke starte.. Kan noen hjelpe meg? og før noen spør, nei - jeg bruker ikke cc eller mods.
Ariana807 Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg spiller ikke på mac, så har ikke mye hjelp å komme med altså. Men spiller du gjennom «Origins»? Det finner noe som heter «reparer spill» når man trykker i origin, har du prøvd dette? Ellers vil mitt neste tips være å avinstallere og reinstallere alt. Jeg spiller på pc, men husker en del år tilbake hadde jeg et eller annet problem med spillet, og avinstall og reinstall fungerte da.
CrystalGold Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Du må kanskje uinstallere Origin og installere på Origin på nytt, eller prøv å starte mac-en på nytt og se om det hjelper. 1
Ariana807 Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Ser ut som om kanskje noe har hatt samme error kode som du får opp, kanskje du nan få noen hjelp her: https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/origin-message-d3382ced-984c6a38-00000000-00000000/td-p/4472947 1
Bringebærer Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Ariana807 skrev (9 minutter siden): Jeg spiller ikke på mac, så har ikke mye hjelp å komme med altså. Men spiller du gjennom «Origins»? Det finner noe som heter «reparer spill» når man trykker i origin, har du prøvd dette? Ellers vil mitt neste tips være å avinstallere og reinstallere alt. Jeg spiller på pc, men husker en del år tilbake hadde jeg et eller annet problem med spillet, og avinstall og reinstall fungerte da. Jeg har prøvd å både skru av macen, men også reparere spillet - det vil fremdeles ikke starte 😢.. Ser ut til at jeg må slette hele origin og installere igjen.. Håper bare ikke alt blir slettet inne på spillet Endret 23. oktober 2021 av Bringebærer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå