Gjest krisly Skrevet 23. oktober 2021 #81 Del Skrevet 23. oktober 2021 Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden): Han får ingen sympati hos meg. Synes ikke engang litt synd på fyren. Det unnskylder ikke alt det vonde og ondskapsfulle han påfører andre. Det han gjorde mot Wigaard var ren skjær ondskap. Enig. Helt utrolig hvor lenge han har fått holde på å terrorisere mennesker. Til og med au pairen som har tatt seg av barna hans for luselønn skal han presse penger ut av.🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 23. oktober 2021 #82 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har ikke ord! Elsker at sannheten nå kommer for en dag. Bakke må jo ha brukt enormt lite tid på å faktisk være manager, og mye tid på å forfølge, ødelegge for, spre falske rykter om osv. Fytti grisen for en type! 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #83 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hummingbird2 skrev (1 time siden): Ironien i at han på sin egen FB-profil skriver han er mot mobbing og jobber for psykisk helse 🙄🙄 Vi snakker om en mann som virkelig går inn for å ØDELEGGE andre mennesker og deres karrierer. Det er så stygt, så stygt og uten rot i virkeligheten. Han er helt grenseløs i sin framferd. Per Sundnes som jeg har trodd var en jovial liten fyr kommer heller ikke godt ut av dette. Jeg likte Per Sundnes og var litt lei meg da han ble sparket som Grand Prix-general. Men når jeg leser at han har godkjent heksejakt på en ubetydelig, liten artist, så tenker jeg at NRK visste hva de drev med... 106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 23. oktober 2021 #84 Del Skrevet 23. oktober 2021 Centimeteren skrev (25 minutter siden): Baardsen ble frifunnet på alle punkter. Tusen takk, oppdaterer innlegget mitt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 23. oktober 2021 #85 Del Skrevet 23. oktober 2021 Felis skrev (1 minutt siden): Jeg likte Per Sundnes og var litt lei meg da han ble sparket som Grand Prix-general. Men når jeg leser at han har godkjent heksejakt på en ubetydelig, liten artist, så tenker jeg at NRK visste hva de drev med... Jeg ble derimot glad da han sluttet i Eurovision. Han hadde ikke talent til å gjøre den jobben i det hele tatt, det var og er min mening. Jostein Pedersen var så uendelig mye bedre og ikke minst mye morsommere. Så bra at ting kommer frem i lyset nå, og håper mange vil stå frem med sine historier. Ikke for vår skyld, men for sin egen. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Natta1980 Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #86 Del Skrevet 23. oktober 2021 Han til og med reagerer på en "tullekommentar" fra en eller annen komiker på Instagram, da han sa til EB noe sånt som "kjør på, bitre faen". EB svarte med at "det går ikke an å tulle hvis man sier til noen "bitter faen". Ærlig talt, han tåler jo ingenting. I tillegg til å være et stort troll som bare pønsker på faenskap. Han har kanskje forfølgelsesvanvidd og kverulantparanoia. Noe man kan få av å bruke mye dop. Enig i det med Per Sundnes. Han har jo alltid vært ekkel, men at en er like ekkel som EB, var noe nytt. Syns det var spesielt ondskapsfullt at han sangeren også ble anklaget for å gå på Blå Kors for rus og at han ønsket sin egen far død. 64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 23. oktober 2021 #87 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ble helt uvel av å lese denne saken. Helt utrolig at han har fått holde på sånn, uten noen konsekvenser. Håper karma biter han i ræva! Min største sympati og medfølelse til Kim Wigaard, for alt han har måtte gå igjennom ❤️ 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg esmeralda1 Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #88 Del Skrevet 23. oktober 2021 Natta1980 skrev (23 minutter siden): Han til og med reagerer på en "tullekommentar" fra en eller annen komiker på Instagram, da han sa til EB noe sånt som "kjør på, bitre faen". EB svarte med at "det går ikke an å tulle hvis man sier til noen "bitter faen". Ærlig talt, han tåler jo ingenting. I tillegg til å være et stort troll som bare pønsker på faenskap. Han har kanskje forfølgelsesvanvidd og kverulantparanoia. Noe man kan få av å bruke mye dop. Enig i det med Per Sundnes. Han har jo alltid vært ekkel, men at en er like ekkel som EB, var noe nytt. Syns det var spesielt ondskapsfullt at han sangeren også ble anklaget for å gå på Blå Kors for rus og at han ønsket sin egen far død. Er så enig med deg 💗 Det er grotesk det som har kommet frem mtp Kim. EB har beskyldt han for å være en narkoman prostituert som ønsket sin egen far død ! Er ikke dette æreskrenkelser så vet ikke jeg.... 51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter Populært innlegg #89 Del Skrevet 23. oktober 2021 82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. oktober 2021 #90 Del Skrevet 23. oktober 2021 https://www.dagbladet.no/kultur/nettavisen-har-riise-pa-nakken---igjen/72771434 Det ser ut til at han har hatt samme MO på vegne av John Arne Riise. I denne artikkelen trues det også med rettssak på vegne av JAR og kravet er i millionklassen. De hadde klaget inn Nettavisen for PFU og skulle bruke fellelse der for å bygge opp rettsak. Men så ble det ingen fellelse i PFU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #91 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hummingbird2 skrev (15 minutter siden): Jeg er helt på bølgelengde med Sandra her, Per Sundnes slipper lett unna 80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #92 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det er så deilig når sannheten kommer for en dag! Stakkars Kim Wigaard, Au pairene , og de andre han har herset med og ødelagt livene til. Det må være en lettelse for de i dag. Minner meg også om en viss 'mor hjertegod', som ikke var så hjertegod likevel. 54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. oktober 2021 #93 Del Skrevet 23. oktober 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 23. oktober 2021 #94 Del Skrevet 23. oktober 2021 esmeralda1 skrev (2 timer siden): Er så enig med deg 💗 Det er grotesk det som har kommet frem mtp Kim. EB har beskyldt han for å være en narkoman prostituert som ønsket sin egen far død ! Er ikke dette æreskrenkelser så vet ikke jeg.... Hadde noen gjort mot EB det han har utsatt Wigaard for så hadde han begravd vedkommende i advokater og rettsaker, og alt han kunne vifte med, spredt det utover hele media og sanket støtte i øst og vest. Han hadde ødelagt den personen. Jeg leste denne saken i morres og jeg kunne ikke tro hvor mye verre det ble etterhvert, mannen er rett og slett i en helt annen virkelighet enn resten av oss. 47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 23. oktober 2021 #95 Del Skrevet 23. oktober 2021 Den mannen må virkelig ha problemer. Tenk å oppføre seg så avskyelig mot andre og true dem som ikke er enige med han. Og beskylde en au pair for riper på en kjøkkenbenk og trekke henne for retten?? Han kan umulig være helt i vater. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 23. oktober 2021 #96 Del Skrevet 23. oktober 2021 Stjernekikkeren skrev (6 minutter siden): Hadde noen gjort mot EB det han har utsatt Wigaard for så hadde han begravd vedkommende i advokater og rettsaker, og alt han kunne vifte med, spredt det utover hele media og sanket støtte i øst og vest. Han hadde ødelagt den personen. Jeg leste denne saken i morres og jeg kunne ikke tro hvor mye verre det ble etterhvert, mannen er rett og slett i en helt annen virkelighet enn resten av oss. Helt riktig det du sier, og jeg er så enig med deg. Og den hersketeknikken han utøvde på sms mot mammaen til Kim er rystende...Jeg leste dette i dag tidlig, og er rystet langt inn i sjelen enda.. Måtte dette være slutten på Erland Bakke for godt !! 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 23. oktober 2021 #97 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg må være den eneste i Norge som ikke visste hvem denne mannen var før i dag tidlig, men fy fader for en drittsekk!! Er sint og sjokkert og stusser på Per Sundnes sin dømmekraft i forhold til denne fyren. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg parmanoia Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #98 Del Skrevet 23. oktober 2021 tirben skrev (5 minutter siden): Jeg må være den eneste i Norge som ikke visste hvem denne mannen var før i dag tidlig, men fy fader for en drittsekk!! Er sint og sjokkert og stusser på Per Sundnes sin dømmekraft i forhold til denne fyren. Per Sundnes virker ikke akkurat som en hedersmann heller etter dette. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 23. oktober 2021 #99 Del Skrevet 23. oktober 2021 parmanoia skrev (3 minutter siden): Per Sundnes virker ikke akkurat som en hedersmann heller etter dette. Enig! Lurer på om han bryter med EB etter dette, og hvis ikke, om NRK fortsatt vil ha ham med i Adresse Eurovision med Marte Stokstad. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. oktober 2021 #100 Del Skrevet 23. oktober 2021 tirben skrev (Akkurat nå): Enig! Lurer på om han bryter med EB etter dette, og hvis ikke, om NRK fortsatt vil ha ham med i Adresse Eurovision med Marte Stokstad. Er et par år siden han var med der…. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå