Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke

Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

altius skrev (2 timer siden):

Bra VG "henger" ut den mannen. Så er folk advart fra å samarbeide med den mannen. Tipper det blir få nye klienter på Bakke i fremtiden. 
Skal vi vedde om han vil anmelde VG til politiet for ærekrenkelser og kreve 256 799 kr for skadeverket? Nei…vent litt VG er jo en av landets største og mektigste mediebedrifter. Bakke går jo kun etter au-pairer og ukjente artistspirer..

Stadig noen veldig spesifikke summer. Hva med å runde av til hele titusener når det er snakk om hundretusener eller millioner, evt nærmeste fem tusen? 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (3 timer siden):

Nydelig lesning. Men ble skikkelig opprørt av historien rundt Kim. Fy faan så vemmelig Bakke er. Verre enn jeg trodde. 

Enig i denne. Visste at han var ille, basert på hans aktivitet i kommentarfelt.   Men at han er så grusom visste jeg ikke. Håper dette blir slutten for hans virke som manager, og at han lærer seg å bli mer ydmyk og grei mot andre mennesker. Fikk helt vondt inni meg av måten han har holdt på.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (12 minutter siden):

Enig i denne. Visste at han var ille, basert på hans aktivitet i kommentarfelt.   Men at han er så grusom visste jeg ikke. Håper dette blir slutten for hans virke som manager, og at han lærer seg å bli mer ydmyk og grei mot andre mennesker. Fikk helt vondt inni meg av måten han har holdt på.

Enig.

Håper han blir stoppet og ikke får fortsette. Håper også alle som jobber med Bakke og støtter Bakke ikke får fortsette i sitt virke.

De fleste yrker har krav om skikkethet, det burde det også vært i manager bransjen. For verken Bakke eller de som støtter han er skikket til arbeid i slike posisjoner hvor de kan utøve makt.

Dessverre tror jeg nok ikke mannen vil bli mer ydmyk av egen vilje. Eneste håpet for bedring hos slike er psykiatrien eller tvunget psykisk helsevern.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Hvor leser dere tilsvarene hans?

Det er mange av de i artikkelen som nettopp kom ut! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortauet skrev (5 minutter siden):

Visste "alle" om dette? 

Mange visste nok mye, men ikke alt. For meg som betrakter slikt på avstand, har det vært mye undring og hoderysting over hvordan han i årevis har dummet seg i diverse kommentarfelt.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han har drevet med trusler om anmeldelser og saksøking er vel rimelig  kjent. Han har ikke vist et spesielt godt bilde av seg selv i diverse kommentarfelt...

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg må si jeg er dypt sjokkert over beskyldningene han kommer med når det gjelder Kim Wigaard.... Og sammtig så stevner EB det som måtte krype å gå for æreskrenkelser når det gjelder han selv !!! Denne mannen er farlig...

• Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt! Tror vi alle tenker helt likt.

For mitt vedkommende så har jeg valgt å avfølge profiler som fortsatt har han som manager. Dette må få konsekvenser. Visste virkelig ikke at han er et så forferdelig menneske (.ref vg-artikkelen.)

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (16 minutter siden):

Jeg må si jeg er dypt sjokkert over beskyldningene han kommer med når det gjelder Kim Wigaard.... Og sammtig så stevner EB det som måtte krype å gå for æreskrenkelser når det gjelder han selv !!! Denne mannen er farlig...

Synes det er sykt at EB ikke ble dømt for falske anklager. Jeg forstår at det er vanskelig å bevise, men falske anklager om voldtekt kan ødelegge liv og bidrar til at ekte ofre ikke blir trodd. Helt sinnsykt å gå så langt pga en liten konflikt. Tenk også så mye bortkastede ressurser politi og rettsvesen har måtte bruke pga denne mannen. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...