Hilde444 Skrevet 23. oktober 2021 #21 Del Skrevet 23. oktober 2021 Endelig kommer sannheten fram. Dette er en fyr som har fått holdt på slik altfor lenge. Men karma slår til og det er så bra! Ikke lenge før han er konkurs. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hufsaaaaa Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #22 Del Skrevet 23. oktober 2021 ENDELIG! Kim Wigaard har lagt ut innlegg på Insta om saken også. For en jævelskap han har vært igjennom de siste årene! 72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter Populært innlegg #23 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Det kommer nok flere historier de neste dagene. Dette er nok bare begynnelsen. Det har versert rykter om hans herjinger i åresvis. Han køddet med feil mann da han saksøkte Mads Hansen. Sjekk Sandra Lyngs instastory. Endret 23. oktober 2021 av Hummingbird2 72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 23. oktober 2021 #24 Del Skrevet 23. oktober 2021 Lurer litt på hva slags feilkobling i hjernen son har skjedd som gjør at mennesker blir sånn. Og at han har fått holdt på. Hvor mange liv har han ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullhjerte Skrevet 23. oktober 2021 #25 Del Skrevet 23. oktober 2021 Når jeg leser denne saken så klarer jeg ikke å la være å tenke på hva denne mannen har opplevd for å gjøre ham så skruppelløs og konfliktsøkende. Det er også vanskelig å peke på hva som er hans motiv for å søke disse svært alvorlige konfliktene. Hvordan var denne mannen på barneskolen? Den boka kunne jeg tenkt meg å lese, for dette er en hjerne som virker så atypisk at det er interessant. Ikke skrevet av ham selv, selvfølgelig, for han fremstår helt virkelighetsfjern. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altius Skrevet 23. oktober 2021 #26 Del Skrevet 23. oktober 2021 Dere må være forsiktig hva dere skriver her. Blir denne tråden for stor skal dere ikke se bort ifra Bakke kommer til å true KG. Og bukseskvetterne i KG kommer til å fjerne denne tråden tråden fort som f… 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. oktober 2021 #27 Del Skrevet 23. oktober 2021 altius skrev (4 minutter siden): Dere må være forsiktig hva dere skriver her. Blir denne tråden for stor skal dere ikke se bort ifra Bakke kommer til å true KG. Og bukseskvetterne i KG kommer til å fjerne denne tråden tråden fort som f… Vi får nok alle søksmål fra slimålen. Bring it! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #28 Del Skrevet 23. oktober 2021 Tidligere sjefredaktør i Nettavisen, René Svendsen har visst også noen erfaringer. https://www.facebook.com/renesvendsen Forøvrig tok han kontakt med meg under Ørjan Burøe-bråket og forlangte at jeg skulle moderere noe jeg hadde skrevet på Facebook. Jeg tenker at mannen må ha en fantastisk arbeidskapasitet, som finner tid til å raide ALLE kommentarfelt, sende mailer i hytt og gevær, og møte i retten på jevnlig basis. Ved siden av det han kaller jobb. Jeg er bare en ubetydelig privatperson, som skrev ETT innlegg i en tråd om Burøe, likevel tok han seg tid til å forfatte meg en melding. Tenk om den kapasiteten hadde vært brukt til noe nyttig! 111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg minimymlen Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #29 Del Skrevet 23. oktober 2021 Felis skrev (4 minutter siden): Tidligere sjefredaktør i Nettavisen, René Svendsen har visst også noen erfaringer. https://www.facebook.com/renesvendsen Forøvrig tok han kontakt med meg under Ørjan Burøe-bråket og forlangte at jeg skulle moderere noe jeg hadde skrevet på Facebook. Jeg tenker at mannen må ha en fantastisk arbeidskapasitet, som finner tid til å raide ALLE kommentarfelt, sende mailer i hytt og gevær, og møte i retten på jevnlig basis. Ved siden av det han kaller jobb. Jeg er bare en ubetydelig privatperson, som skrev ETT innlegg i en tråd om Burøe, likevel tok han seg tid til å forfatte meg en melding. Tenk om den kapasiteten hadde vært brukt til noe nyttig! Det var det som slo meg, da jeg leste saken i VG: hvordan har han hatt tid til å støvsuge ett hvert kommentarfelt, der han slår rundt seg til alle kanter, bombardere kjente og ukjente mennesker gjennom ulike kanalar, anmelde og saksøke over en lav sko I TILLEGG til å ha en jobb som manager? Og attpåtil skrive kronikker innimellom der han utpeker influencere til nåtidens tankesmier. Mannen mangler jo fullstendig bakkekontakt! 50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. oktober 2021 #30 Del Skrevet 23. oktober 2021 minimymlen skrev (1 time siden): Nå var det vel Bakke som brøt med Burøe, og ikke omvendt? Oj, da husker jeg feil. Flott at du oppklarte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #31 Del Skrevet 23. oktober 2021 Og Erland, hvis du leser her inne (hvilket jeg er bombesikker på at du gjør, samtidig som du spammer ledelsen og alle moderatorer i KG med krav om moderering ) Så vil jeg si at jeg håper det finnes et eget sted i helvete for mannfolk som forsvarer overgrep og samtidig anmelder falske voldtektsanklager. Og som snyter au pairer. Dette skriver jeg på generell basis, altså, i tilfelle du skulle forsøke å få det moderert vekk, det er opp til deg om du føler deg truffet. Fader ass, finnes det ingen grenser for hvor lavt enkelte kan synke? 166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg miss summers Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #32 Del Skrevet 23. oktober 2021 Felis skrev (1 minutt siden): Og Erland, hvis du leser her inne (hvilket jeg er bombesikker på at du gjør, samtidig som du spammer ledelsen og alle moderatorer i KG med krav om moderering ) Så vil jeg si at jeg håper det finnes et eget sted i helvete for mannfolk som forsvarer overgrep og samtidig anmelder falske voldtektsanklager. Og som snyter au pairer. Dette skriver jeg på generell basis, altså, i tilfelle du skulle forsøke å få det moderert vekk, det er opp til deg om du føler deg truffet. Fader ass, finnes det ingen grenser for hvor lavt enkelte kan synke? Han jobber intenst nå. Jodel flommer over også 😁 50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. oktober 2021 #33 Del Skrevet 23. oktober 2021 minimymlen skrev (1 time siden): Nå var det vel Bakke som brøt med Burøe, og ikke omvendt? Ouff, det sier mye om klienten om man blir droppet av han der 😬 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 23. oktober 2021 #34 Del Skrevet 23. oktober 2021 miss summers skrev (15 minutter siden): Han jobber intenst nå. Jodel flommer over også 😁 Ingen frilørdag der i gården, nei. Men som Friis og minimymlen skriver så har han jo en imponerende arbeidskapasitet - så det går nok bra! 😅 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. oktober 2021 #35 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Jeg sitter med haka på brystkassa. Tusen takk til VG som tar tak i det og skriver om det. Det er dette som er grunnen til at man er opptatt av at tradisjonelle medier ikke må miste annonsekroner til influencere. Hva angår saken, så er det bare forferdelig. Han har med viten og vilje anmeldt folk slik at de ble redde for egen økonomi for deretter å trekke krav mot at de gir ham en offentlig unnskyldning. Hvis ikke det er utpressing så vet ikke jeg. Rekken av politianmeldelser er absurd. Hver gang noe går han i mot, så anmelder han. Og å levere falske anmeldelser for voldtekt fordi de hadde en uenighet. Summen av saker er jo hinsides. Stakkars folk som har vært utsatt for dette. Interessant å se at det er samme MO hele veien. Endret 23. oktober 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 23. oktober 2021 #36 Del Skrevet 23. oktober 2021 Så vemmelig oppførsel at jeg blir fysisk dårlig🤢 Stakkars folk som har havnet i trøbbel pga han! 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tanuki Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #37 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hvor nedrig er man når man forsøker å snyte en au pair?! Blir rett og slett glad inni meg når slike råtne mennesker blir avslørt og får smake litt av sin egen medisin. 80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 17.11 Skrevet 23. oktober 2021 Populært innlegg #38 Del Skrevet 23. oktober 2021 Just now, Tanuki said: Hvor nedrig er man når man forsøker å snyte en au pair?! Blir rett og slett glad inni meg når slike råtne mennesker blir avslørt og får smake litt av sin egen medisin. Ja, det med au pairen tok faen meg kaka, unnskyld språket. Jeg finner ikke andre ord akkurat nå. 49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 23. oktober 2021 #39 Del Skrevet 23. oktober 2021 Just now, 17.11 said: Ja, det med au pairen tok faen meg kaka, unnskyld språket. Jeg finner ikke andre ord akkurat nå. ikke sant, det var et ekte WTF øyeblikk, måtte dobbeltsjekke at jeg leste riktig. Håper karma biter han hardt. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 23. oktober 2021 #40 Del Skrevet 23. oktober 2021 Endelig. Glemmer ikke da folk følte seg truet til taushet av blant andre Erland Bakke her: https://www.vg.no/rampelys/i/ngEx7m/sigrid-bonde-tusvik-slaar-tilbake-mot-oerjan-buroee-det-er-ett-eller-annet-som-skurrer https://www.vg.no/rampelys/i/J1m8EX/oerjan-buroee-leiren-slaar-tilbake-mot-sigrid-bonde-tusvik-vi-har-aldri-truet-noen-til-taushet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå