Gå til innhold

Aktiviteter/konkurranser julebord

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er med på å arrangere julebord på jobben, vi er en ganske utadvendt gjeng, så jeg trenger forslag til ulike leker/aktiviteter/konkurranser vi kan ha i løpet av kvelden.

Vi er ganske mange (ca. 100 stk), men har et veldig stort lokale. 

Kom med dine beste tips, så blir jeg glad! 😄

Anonymkode: dae14...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt, ikke sikker alle er like glade i selskapsleker, så ikke gjør det til noe obligatorisk.

Men stol leken kan være gøy, den der «fruktsalat» greia, der alle får en frukt, du roper opp frukt eller fruktsalat for å få noen eller alle til å reise seg. Ha på musikk, det er et must å bevege seg, danse litt ol. lager litt stemning.

Anonymkode: 98597...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Først av alt, ikke sikker alle er like glade i selskapsleker, så ikke gjør det til noe obligatorisk.

Men stol leken kan være gøy, den der «fruktsalat» greia, der alle får en frukt, du roper opp frukt eller fruktsalat for å få noen eller alle til å reise seg. Ha på musikk, det er et must å bevege seg, danse litt ol. lager litt stemning.

Anonymkode: 98597...085

Godt poeng! Ingenting blir obligatorisk, og jeg tenkte at de tingene "alle" skal delta på blir gruppeoppgaver (en eller annen form for quiz?). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter på julebord? Hva er poenget med det? Det kan dere vel ha andre fester til? 

Anonymkode: 672c9...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Aktiviteter på julebord? Hva er poenget med det? Det kan dere vel ha andre fester til? 

Kan ikke du bare svare på TS sitt spørsmål, eller la være å kommentere i tråden? 

Anonymkode: 4df2e...6d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Poenget er å ha det gøy! 

Som sagt så er vi en ganske utadvendt gjeng, som liker å by på oss selv. Vi har hatt ulike quizer, sangkonkurranser, melkespannkasting, morrellsteinspytting, osv tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...