AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Del Skrevet 22. oktober 2021 Hei! Jeg er med på å arrangere julebord på jobben, vi er en ganske utadvendt gjeng, så jeg trenger forslag til ulike leker/aktiviteter/konkurranser vi kan ha i løpet av kvelden. Vi er ganske mange (ca. 100 stk), men har et veldig stort lokale. Kom med dine beste tips, så blir jeg glad! 😄 Anonymkode: dae14...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Først av alt, ikke sikker alle er like glade i selskapsleker, så ikke gjør det til noe obligatorisk. Men stol leken kan være gøy, den der «fruktsalat» greia, der alle får en frukt, du roper opp frukt eller fruktsalat for å få noen eller alle til å reise seg. Ha på musikk, det er et must å bevege seg, danse litt ol. lager litt stemning. Anonymkode: 98597...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Først av alt, ikke sikker alle er like glade i selskapsleker, så ikke gjør det til noe obligatorisk. Men stol leken kan være gøy, den der «fruktsalat» greia, der alle får en frukt, du roper opp frukt eller fruktsalat for å få noen eller alle til å reise seg. Ha på musikk, det er et must å bevege seg, danse litt ol. lager litt stemning. Anonymkode: 98597...085 Godt poeng! Ingenting blir obligatorisk, og jeg tenkte at de tingene "alle" skal delta på blir gruppeoppgaver (en eller annen form for quiz?). Anonymkode: dae14...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 Aktiviteter på julebord? Hva er poenget med det? Det kan dere vel ha andre fester til? Anonymkode: 672c9...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aktiviteter på julebord? Hva er poenget med det? Det kan dere vel ha andre fester til? Anonymkode: 672c9...0e6 Kan ikke du bare svare på TS sitt spørsmål, eller la være å kommentere i tråden? Anonymkode: 4df2e...6d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Aktiviteter på julebord? Hva er poenget med det? Det kan dere vel ha andre fester til? Anonymkode: 672c9...0e6 Poenget er å ha det gøy! Som sagt så er vi en ganske utadvendt gjeng, som liker å by på oss selv. Vi har hatt ulike quizer, sangkonkurranser, melkespannkasting, morrellsteinspytting, osv tidligere.. Anonymkode: dae14...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå