AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Del Skrevet 22. oktober 2021 Hei, øvelseskjører og har oppkjøring snart. Lurer på om det er overdrevent å bruke blinkelys når man skal ut fra en parkeringsplass? Læreren min mener det noen ganger er nødvendig, mens samboeren min mener det er greit å gjøre det til en vane. Hvilke scenarioer ift parkering bør man bruke blinkelys? Anonymkode: 109ac...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Heller en gang for mye enn en gang for lite, tenker nå jeg. Det er en fin regel å ha i bakhodet ved alle situasjoner det kan være aktuelt å bruke blinklys. Er du i tvil - bruk blinklys (uten e). Anonymkode: 651a2...117 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Heller en gang for mye enn en gang for lite, tenker nå jeg. Det er en fin regel å ha i bakhodet ved alle situasjoner det kan være aktuelt å bruke blinklys. Er du i tvil - bruk blinklys (uten e). Anonymkode: 651a2...117 Takk😂 Anonymkode: 109ac...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 22. oktober 2021 #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 Som regel så bruker jeg bare blinklys når jeg skal parkere/kjøre ut fra parkeringen om jeg har lukeparkert. Men som nevnt over her, er du i tvil så bruker du blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Del Skrevet 23. oktober 2021 Er det folk og biler i nærheten bruker du blinklys. Er du helt alene er det ikke vits. Om man bruker blinklys på vane blir man ikke obs på hva man faktisk gjør under kjøring. Man skal være oppmerksom hele tiden Anonymkode: 56541...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Del Skrevet 23. oktober 2021 Mener du når du står parkert mellom 2 biler og blinker deg ut? Det har jeg ikke hørt om og aldri lært Om du mener kjøre ut fra en parkeringsplass og ut på veien (enten hovedvei, eller en vei mellom parkeringene) så blinker jeg alltid Anonymkode: ec040...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 27. oktober 2021 #7 Del Skrevet 27. oktober 2021 Nå vet ikke jeg helt hva du mener med "ut av parkeringsplass", men jeg bruker blinklys når jeg vil signalisere til andre trafikkanter hva jeg har tenkt å gjøre. Hvis det er andre trafikkanter i nærheten som kan ha nytte av å vite at du har tenkt å kjøre ut av parkeringsplassen, så bruk blinklys. Det er kommunikasjon. Det er bedre å kommunisere mye enn for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå