AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Snakker de non stop om spesialinteressen sin hele tiden? Anonymkode: d1129...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 De har ingen spesialinteresse Anonymkode: 6cff9...b47
MammaLinda Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 Nei. Var i konfirmasjon til en slektning med den diagnosen for et par helger tilbake. Usikker på om h*n i det hele tatt har en «spesialinteresse». Aldri hørt at h*n har det i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 Nei. Aner ikke om personen jeg kjenner har en spesialinteresse en gang. Anonymkode: b125a...e6f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg har Asperger selv, men er redd for å snakke om særinteressene mine for å trøtte ut folk. Den eneste interessen jeg synes det er greit å snakke om med andre er kattene mine. Anonymkode: 59a33...20b 2
GammelKaktus Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 Nei, de jeg kjenner er helst jenter og de er jo flinkere til å maskere symptomene og. Men selvfølgelig de kan jo kanskje snakke ting lettere i hjel enn andre men det trenger man ikke å ha asperger for å gjøre heller. 😄 De er jo veldig obs på det selv og så de prøver å la vær. Det som kan irritere litt er at de skal rette på en. Jeg er veldig easy going så om du sier noe "feil" så trenger du ikke å rette det for jeg skjønte jo hva du mente. Men de skal alltid rette det sånn at det blir helt korrekt og det blir fort litt styrete spesielt når de retter på andre som i butikker og slikt kan bli litt forvirring og pinlig stillhet... Men altså vi har jo alle vårt.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 Nei, har ikke opplevd det. Heller at han har mange spesialinteresser som han liker godt å snakke om, men absolutt ikke non-stop og på en irriterende måte. Anonymkode: 15a84...445
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 Nei, kjenner flere med Asperger. Og ingen av de gjør det, noen av de har en spesialinteresse de kan snakke om, men får de lite respons, så slutter de å snakke om det. Men er det andre med samme interesse, så kan det jo bli litt prat om det. Anonymkode: 58a9c...272 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå