AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg skal kjøpe garderobeskap, men synes ikke utvalget er så stort rundt omkring. Annet enn ikea, som jeg ellers ikke er noe særlig begeistret for. Hvordan er kvaliteten på garderobeskapene? Noen konkrete modeller dere er fornøyd med? Anonymkode: a565c...105
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Ikea PAX er helt topp. Bra kvalitet til en rimelig penge. Anonymkode: c5996...82f 1
Diamant20 Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er også veldig fornøyd med ikea pax.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg har pax og er stort sett fornøyd. Synes hylleplatene i den som er 1 meter bred tåler litt lite vekt, plata bøyde seg her. Ikea har veldig lang leveringstid på noen av stammene i disse tider, så sikkert lurt å sjekke at du får tak i alt før du begynner. Anonymkode: ed16d...449
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 Vi har hatt våre Pax i 10 år og er fortsatt veldig fornøyd. Kan trygt anbefale skap med dør. Ingen slark eller slitasje. Anonymkode: b9c3e...176 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikea PAX er helt topp. Bra kvalitet til en rimelig penge. Anonymkode: c5996...82f Diamant20 skrev (9 timer siden): Jeg er også veldig fornøyd med ikea pax. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har pax og er stort sett fornøyd. Synes hylleplatene i den som er 1 meter bred tåler litt lite vekt, plata bøyde seg her. Ikea har veldig lang leveringstid på noen av stammene i disse tider, så sikkert lurt å sjekke at du får tak i alt før du begynner. Anonymkode: ed16d...449 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har hatt våre Pax i 10 år og er fortsatt veldig fornøyd. Kan trygt anbefale skap med dør. Ingen slark eller slitasje. Anonymkode: b9c3e...176 Ja pax hadde absolutt vært noe, men ikea har jo så store leveringsproblemer så jeg vet ikke hva jeg får tak i Anonymkode: a565c...105
Michaelhe Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg skal kjøpe garderobeskap, men synes ikke utvalget er så stort rundt omkring. Annet enn ikea, som jeg ellers ikke er noe særlig begeistret for. Hvordan er kvaliteten på garderobeskapene? Noen konkrete modeller dere er fornøyd med? Anonymkode: a565c...105 Jeg tror det skapet jeg har er fra Ikea? Men jeg husker ikke lengre. Jeg har mye annet fra Ikea. Alt er greit, bortsett fra noen kontorstoler. Trekket på disse gikk alt for fort i stykker, og de varte bare et og et halvt år. Ellers har alt vært bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå