lil Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har begynt så smått å lete etter smykke. Jeg skal ha denne kjolen: http://img.photobucket.com/albums/v136/watch/Brud/US0096.jpg (uff, håper den linken virker.. vet ikke helt hvordan jeg gjør dette. Men dere kan sikkert kopiere den og lime den inn i adressefeltet) Jeg skal ha denne tiaraen tenkte jeg: http://www.bridalpeople.com/wedding-veils/2373.asp Har ikke fått den ennå, så jeg vet ikke helt om den passer til, men jeg håper det Men når jeg skal ha en slik tiara, da er det gjerne finest med et lit smykke? Har sett noen fine kjempesmå formet som blomster med en diamant inne. Eller kan jeg gå for et litt større, lik modellen på bildet har? Gullsmeden mente at det måtte jeg absolutt ikke gjøre. Men uansett kommer det kanhende til å se litt tomt ut, mellom ansiktet og kjolen?? Siden kjolen er stroppeløs, tenkte jeg.. Supert hvis noen hadde giddet å tatt seg tid til å si hva de mente!
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Hmmm... Det må i alle fall bli et enkelt smykke. Kjolen i seg selv har jo mye mønster og "dill". Du har også valgt en veldig synlig og spesiell tiara. Er du sikker på at du må ha et smykke da? Jeg synes det kan se ut til å bli litt mye, om du skjønner hva jeg mener???
Gjest Gamle Alex Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Helt enig med xavias. Tror ikke du trenger noe mer. tiaraen i seg selv er såpass spesiell
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Syns det var stilig det smykket modellen hadde på til kjolen jeg.
Gjest Gjest_høstdamen_* Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Syntesden tiaren var kjempelekker, litt utenom det vanlige. Både kjolen og tiararen er såpass blikkfang at et lite smykke eller ingenting i halsen tror jeg blir penest. Lykke til videre med bryllupsplanlegging
Gjest Sukkerert Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Det samme tenkte jeg. Mye dekor paa kjolen allerede. Og en tiara som ogsaa trekker oppmerksomhet.
lil Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er også redd for at det kan bli "for mye". Samtidig så ser det smykket modellen har på seg ganske stilig ut.. Men hva med et lite smykke da?? Kan også dette bli for mye tror dere? Som dette: http://amos.shop.com/cc.amos?main=prod&act...=462015925-7607 Enten med safir slik som på bildet, eller kun med diamant?
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ville valgt noe bittelite noe, som hadde betydning for meg, et arvesmykke eller noe du har lånt av mormor eller svigermor....
Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 4. oktober 2005 #9 Skrevet 4. oktober 2005 Hadde gått for smykke ala det som modellen har på seg og droppet tiaraen.
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 Hadde gått for smykke ala det som modellen har på seg og droppet tiaraen. ← Enig, syns smykket på modellen gjorde seg veldig godt til kjolen. Er usikker på om en så spesiell tiara vil passe til denne type kjole.
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #11 Skrevet 4. oktober 2005 Hadde gått for smykke ala det som modellen har på seg og droppet tiaraen. ← Veldig enig!!
lil Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har tenkt tanken jeg også, som nevnt i det første innlegget. Men jeg VIL at den skal passe, for den tiaraen er så fin Men selvfølgelig... Når jeg får den, så er det på med stasen, og passer den ikke så skal jeg ikke bruke den. Og da er det ikke noe problem lenger, for da går jeg for et slikt smykke modellen har, noe i den duren ihvertfall. Men tusen takk alle for tilbakemeldinger!
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #13 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg syns tiaraen var dritstilig, ingen vil noensinne glemme åssen du så ut
lil Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #14 Skrevet 4. oktober 2005 Tusen takk Tex Det er den peneste jeg har sett noengang, og jeg MÅTTE ha den
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #15 Skrevet 4. oktober 2005 Nydelig kjole og tiara. Sløyf smykke???!
kristianna Skrevet 4. oktober 2005 #16 Skrevet 4. oktober 2005 Ville ikke hatt mer enn det jeg...som de andre sier...kjolen har så mye dill i seg selv, og tiaraen gjør mye ut av seg... Tror det blir lekkert med naken hals jeg da
Spirito Skrevet 4. oktober 2005 #17 Skrevet 4. oktober 2005 Fargen og pynten på tiaraen var nydelig, men jeg synes den var litt "sint" i fasongen?
lil Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #18 Skrevet 4. oktober 2005 Hm.. Da er vi nok litt forskjellige. Syntes den ser ut som om den er hentet fra et eventyr jeg Og det er nettopp fasongen jeg har falt for! Men bra vi er forskjellige, tenk så kjipt om det bare fantes en "standard" tiara
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #19 Skrevet 5. oktober 2005 Den får meg til å tenke på Moonchild i Neverending Story
lil Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #20 Skrevet 5. oktober 2005 JA!!! Hun hadde vel noe sånt! Og hun er såå fin...... Og det er jo hele eventyret også! Å nå fikk jeg lyst til å se den filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå