Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Skal snart ut og kjøpe meg amme-bh, men trenger råd og veiledning fra dere.

Jeg er i uke 35 og har hørt at man kan kjøpe amme-bh i uke 36.

Hvilke størrels skal jeg ha? En som passer nå eller må den vere større?

Hvilket merke?

Takker for alle svar.

+ er det noe mer som er lurt å kjøpe inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet. Jeg kjøpte tidlig, og måtte bytte ut alle etter fødselen. Mitt råd: Kjøp en billig på H&M e.l. nå, og når du har født går du i en undertøysforretning og kjøper noen skikkelig gode. Jeg brukte en veldig god fra Abecita. Triumph har også en ok.

Gjest skindeep
Skrevet

Enig med hun ovenfor , og jeg ville nok vente.

Greit nok at brystene mine var store i uke 35, men når jeg begynte å amme ble de bare enda større!

Skrevet

Ikke nok med det, men rett etter fødselen er de GEDIGNE - for så å gå ned etter litt tid. Så moralen er: Vent med å kjøpe de dyreste bh-ene, og regn med å bytte størrelse noen ganger!

Skrevet

Helt enig med de over her :)

Jeg kjøpte noen super billige fra sparkjøp som jeg hadde på sykehuset slik at ting skulle være litt enkelt.

Så gikk jeg å kjøpte noen skikkelige etter et par tre uker når puppene var mer normale igjen. Det er helt utrolig hvor mye puppene forandrer seg i denne første tiden. Jeg har nå 3 1/2 uke igjen til termin og bare 2 av de amme-bhene jeg har passer. Og noe jeg husker fra sist er at for store/små bh'er ikke er noe godt, da du gjerne er litt sår og øm før du får helt dreisen på ammingen. Slik var det med meg i alle fall.

Skrevet

Tusen takk jenter.

Skal følge rådene deres og se etter billige først.

Sparte litt penger nå jeg da, for jeg hadde tenkt å kjøpe noen skikkelige amme-bhér før jeg fikk.

Takk igjenn. :)

Skrevet

Ikke kjøp første uka du ammer heller. Da er brystene stooore. Synes forresten at de amme-bh'ene H&M har er helt greie. Jeg har to derfra som jeg er veldig fornøyd med. Hvorfor betale i dyre dommer når man kan få noe til ca 150 kr?

Skrevet

Det kommer an på størrelsen. Har man kjempepupper, er det ikke bra nok med H&M.

Skrevet

Jeg kjøpte ammebh noen uker før fødselen, fordi jeg begynte å lekke melk tidlig, og da var det enklere å skifte ammeinnlegg. Jeg kjøpte noen på Bogerud Tekstil, betalte vel en hundrelapp pr stykk, helt overkommelig altså.

Skrevet

Kjøpte noen uker før termin, ca en str større enn jeg trengte da. De var trange rett etterpå, men akkurat passe det meste av tiden jeg ammet.

Kjøpte to Abecita, kjempegode :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...