Gå til innhold

Kan man date broren?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette skjedde i min familie/slekt. Dvs mann og dame gifter seg, får barn. Mannen dør i ung alder, kona gifter seg med broren hans og får flere barn. Så disse barna var hverandres halvsøsken og søskenbarn.

Et av de barna var min bestemor. 

Anonymkode: 8ae70...2b2

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I sommer. Usikker på hvor mye det hadde plaget meg. Har aldri vær borti lignende. 

Anonymkode: 45676...0a8

Du hadde sex med en mann som er i et forhold og så møter du broren hans på en fantastisk date etterpå?

Og det viser seg at disse to er brødre?

Da hadde jeg datet den fantastiske broren og sett hvordan det hadde gått og holdt kjeft om den andre broren. Regner med at den broren som er i et forhold også holder kjeft om dette ;) 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette skjedde i min familie/slekt. Dvs mann og dame gifter seg, får barn. Mannen dør i ung alder, kona gifter seg med broren hans og får flere barn. Så disse barna var hverandres halvsøsken og søskenbarn.

Et av de barna var min bestemor. 

Hvor var utroskapen inne i bildet her?

Om det ikke er snakk om utroskap er jo det der en ganske vanlig historie

Anonymkode: 8f9c3...638

Skrevet

Jeg kjenner ei som hadde sex med to brødre i løpet av en og samme fest. Hun la ikke skjul på det etterpå heller, og fortalte det til alle som var der. Gikk helt fint det, altså. 

Anonymkode: 7d2d0...da8

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg hadde gjort. Det er tross alt brødre, og man vet aldri helt hvilket forhold de har til hverandre med tanke på hvor mye de deler. 

Anonymkode: 44da4...21e

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor var utroskapen inne i bildet her?

Om det ikke er snakk om utroskap er jo det der en ganske vanlig historie

Jeg ser ikke at TS nevner utroskap?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Neppe da det viser seg at han har vært utro. Tipper han kan gå i graven med den hemmeligheten.

Anonymkode: 2a991...110

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Til en man har hatt sex med? Og holde hemmeligheten for seg selv?

Ikke hvis man har noe som overhodet minner om anstendighet.

Men det er jo mye å be om fra den moderne norske kvinne.

Skrevet

Jeg ville vært åpen overfor begge parter, for det vil sannsynligvis kommer fram en gang uansett, og da vil det neppe bli sett positivt på at du ikkehar sagt noe.

Førøvrig var min søster først kjæreste med en, for så å gifte seg med broren hans senere. men de har hatt helt åpent og ærlig forhold hele veien.

Anonymkode: 9aaed...f92

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville vært åpen overfor begge parter, for det vil sannsynligvis kommer fram en gang uansett, og da vil det neppe bli sett positivt på at du ikkehar sagt noe.

Førøvrig var min søster først kjæreste med en, for så å gifte seg med broren hans senere. men de har hatt helt åpent og ærlig forhold hele veien.

Anonymkode: 9aaed...f92

Når den ene har vært utro blir det litt vanskelig..

Skrevet

Bestevenninnen min hadde flere ganger sex med en fyr, så etter ett år så traff hun lillebroren hans. Lillebroren viste om storebroren men storebroren vet ikke om lillebroren og venninnen min. 

Skrevet
Slitenmamma skrev (3 timer siden):

Bestevenninnen min hadde flere ganger sex med en fyr, så etter ett år så traff hun lillebroren hans. Lillebroren viste om storebroren men storebroren vet ikke om lillebroren og venninnen min. 

De har bare sex da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De har bare sex da? 

Ja, dog ville hun noe mere med begge sånn egentlig:) 

Skrevet

Synes du skal ta faren også

Anonymkode: 15023...343

Skrevet
On 10/22/2021 at 3:05 PM, AnonymBruker said:

Jeg ser ikke at TS nevner utroskap?

Om ligg nr 1 ikke hadde vært utroskap er det fortsatt noen helt annet å snakke om noen som fulgte norm( ta vare på famile etter dødsfall) enn noen som må hilse på eksen/ tidligere ons i familieselskap 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...