Gå til innhold

Snittrangering du (feks knebøy under middagslaging)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man hører tips om å feks ta knebøy mens maten kokes ferdig,noen sit ups i sengen før leggetid osv. 

Er det noen som holder på med slik sniktrening? Hva gjør du kg ser du resultater?

Anonymkode: 0b264...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man hører tips om å feks ta knebøy mens maten kokes ferdig,noen sit ups i sengen før leggetid osv. 

Er det noen som holder på med slik sniktrening? Hva gjør du kg ser du resultater?

Anonymkode: 0b264...6e9

Jeg tøyer når jeg pusser tenna, kjører push ups mot kjøkkenbenken mens jeg venter på maten.

Tøyer på morningen mens kaffemaskina starter osv. Føles veldig godt. Ser nok resultater fordi jeg trener styrke og kardio tre, fire ganger i uka i tillegg, men det gjør garantert ikke noe negativt for meg å ta litt tøy og bøy ved siden av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Enten så trener jeg, eller så trener jeg ikke. 

Anonymkode: 7da86...f4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesiell rutine på det, men gjør ofte enkle øvelser på kjøkkenet mens jeg lager mat ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres merkelig ut i mine ører. Når jeg trene, gjør jeg det skikkelig. Driver ikke med tulletrening heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg gjør det 🙈 fikk en utfordring på å ta 100 Knebøy, 100 situps og 100 push ups hver dag. Så jeg sprer det utover dagen. Tar litt når jeg sminker meg mellom hvert produkt. Eller når jeg lager mat, ser på tv, eller andre tider som passer. Tar også litt yoga eller strekking når det er tid til det. Starter alltid dagen med strekk øvelser før jeg gjør noe annet. Jeg trener også vanlig på trenningsenter, ca 2 timer 3 ganger i uken 😊

Merker ikke noe stor forskjell på kroppens utsende, men jeg blir sterkere, og klarer flere på en gang uten å bli sliten 😊 har gjort dette i litt over 1 mnd, utfordringen varer til jul 😊

Anonymkode: 91aaf...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...