Gå til innhold

Vond lukt etter leietaker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har leid ut et rom i min egen leilighet hvor jeg har bodd med min samboer på eget rom og delt leilighet (bad, gang og kjøkken) med leietaker. Nå har vi sagt opp leietakeren og han flyttet plutselig ut når han så en mulighet til å unngå inspeksjon med meg tilstedet, ettersom han har gjort skade på leieobjektet. Det som egentlig er aller verst, er lukten som henger igjen i rommet. Det stinker uvaska guttegarderobe og hans gamle svettelukt er forferdelig ekkel - typ holde pusten når du er på rommet. Jeg har vasket grundig og luftet godt i mange dager, men rommet stinker. Dette er et soverom som vi ønsker å ta i bruk, men kan ikke bo sånn! Er det noe mulighet for å bli kvitt dette? 😅 Vi vurderer å sparkle noen vegger og male om - er dette kanskje eneste mulighet til å få det bort? 😬

Anonymkode: 3cede...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å sette ut skåler med eddik? 

Anonymkode: 601e9...7fd

• Liker 6
Skrevet

Æsj, hvorfor velger folk å slippe sånne skitne surkukker inn i husene sine 🤮🤮🤮

Anonymkode: e16bb...de6

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Æsj, hvorfor velger folk å slippe sånne skitne surkukker inn i husene sine 🤮🤮🤮

Anonymkode: e16bb...de6

Han ble dessverre en helt annen person da han mistet jobben etter corona. Endte med å bli hjemmeværene og jobbet hjemmenifra, så han var nesten aldri utenfor døra til eget rom. Da han flyttet inn var han tidenes triveligste og renslige fyr, men han fikk seg en skikkelig knekk og endte nok med å gi faen. Det var litt av grunnen til at vi sa ham opp, da vi heller ville bruke hele leiligheten selv enn å bo med ham. 

Anonymkode: 3cede...146

• Liker 2
Skrevet

Kan du leie en sånn ozon-maskin? 

Anonymkode: e9613...24b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du prøvd å sette ut skåler med eddik? 

Anonymkode: 601e9...7fd

Dette pleier å gjøre susen👍🏻 Jeg setter også ut et par skåler med grønnsåpe, så lukter det veldig rent😂

Anonymkode: f3db2...4b3

• Liker 3
Skrevet

Sliter med det samme etter jeg leide ut sokkelleiligheten min til nevøen min 😅🤪 

Kjøpte en kanne med grovrent. Måtte vaske tak, vegger og gulv. Luftet godt ut etterpå. Så kjøpte jeg en del luftfriskere etterpå 😅

Anonymkode: 49c17...163

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette pleier å gjøre susen👍🏻 Jeg setter også ut et par skåler med grønnsåpe, så lukter det veldig rent😂

Anonymkode: f3db2...4b3

Dette må jeg prøve! Har testet med eddik, men skal prøve med enda mer i noen dager fremover og kombinere med noen skåler grønnsåpe, takk for tips!  😅😅

Skrevet
God.dag! skrev (På 21.10.2021 den 20.02):

Dette må jeg prøve! Har testet med eddik, men skal prøve med enda mer i noen dager fremover og kombinere med noen skåler grønnsåpe, takk for tips!  😅😅

Men kjøp en litt dyrere eddik. Ikke den billigste, med bare noen få prosent eddik i 👌

Anonymkode: 38161...652

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...