AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Del Skrevet 21. oktober 2021 Dere som har hatt dette, hvor fort etter økten fikk dere symptomer og hva var de? Gjorde en rabdo-idiot-tabbe i dag og trente for hard styrke (kun bein) etter å ikke ha trent skikkelig siden februar 2020. Kroppen har vært igjennom svangerskap og ja, er dvask og utrent rett og slett. Er forberedt på et helvete med støle bein noen dager nå, men selv nå 3 timer etter økten kan jeg knapt løfte beina når jeg går for jeg er så ødelagt og gelé 🤣🙈 årets kronidiot. Anonymkode: 43335...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Blir du uvel, hoven og urinen skifter farge, er det dårlige tegn. Vanlig støl kan være svært smertefullt det også. Anonymkode: d588a...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 Ja, det hørtes ganske idiotisk ut å ha en hel treningsøkt kun for beina når du er fullstendig utrent. Som den over her sier, om du får mørk urin og hovner opp bør du oppsøke hjelp. Mest sannsynlig har du ikke presset deg nok til å få rabdomyolyse, men pass på å drikk nok nå. Så bør du heller tilpasse treningen til ditt nivå neste gang. At du allerede er veldig stiv etter få timer er ikke ensbetydende med at du har en påbegynnende rabdomyolyse-tilstand. Anonymkode: 671ae...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det skal vel veldig mye til (heldigvis) for å pådra seg dette, så forhåpentligvis slipper du unna. Lett å bli ivrig, men prøv å begrense deg litt og tren for guds skyld variert fremover! Anonymkode: 1088c...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå