AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Har festet inn gipsplugg, og skal nå helst fjerne det som nå er opphengt og henge opp noe annet. Vil jeg kunne bruke hullet/pluggen som er i veggen til nytt oppheng? Altså, ikke skru pluggen ut, men bruke de slik de er i veggen på ny? https://www.clasohlson.com/no/Gipsplugg-med-skrue/p/40-9228?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=C Anonymkode: 772b8...f88
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Dytter på denne. Anonymkode: 772b8...f88
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Ja det kan du, så lenge du bruker den skruen/skruestørrelsen som hører til ankeret. Anonymkode: dbfdd...531 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg har gjort det, med samme skrue i pluggen. Men noen ganger når jeg har tatt ned noe, har hele ankeret fulgt med ut av veggen. Kanskje jeg ikke hadde festa det riktig i utgangspunktet da, eller var for utålmodig da jeg skrudde ut. Anonymkode: 66d4e...d55
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har gjort det, med samme skrue i pluggen. Men noen ganger når jeg har tatt ned noe, har hele ankeret fulgt med ut av veggen. Kanskje jeg ikke hadde festa det riktig i utgangspunktet da, eller var for utålmodig da jeg skrudde ut. Anonymkode: 66d4e...d55 Får du ut et gipsanker fra en vegg, så har du definitivt montert det feil. Da er ikke baksiden ekspandert. Anonymkode: f20cf...9c2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Får du ut et gipsanker fra en vegg, så har du definitivt montert det feil. Da er ikke baksiden ekspandert. Anonymkode: f20cf...9c2 Pluggen i linken er en gipsplugg med selvskjærende gjenger, ikke en av de ekspanderende typene. Anonymkode: 50ef6...e61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå