Gå til innhold

Hva skjer om man vinner trondheim maraton?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal begynne å trene nå. Hvis man vinner, skjer det da noe spesielt? Tenker da om det kommer en totalt ukjent løper og vinner. Vil det at man vinner føre til at man kanskje kan få testet om man er flink nok til å drive med løping feks? 

Anonymkode: 304b7...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger du å vinne et løp for å kunne få testet om du er flink nok til å drive med løping? Er det ikke bare å løpe da? Eller er det noe jeg ikke skjønner her...?

Anonymkode: 9190c...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trenger du å vinne et løp for å kunne få testet om du er flink nok til å drive med løping? Er det ikke bare å løpe da? Eller er det noe jeg ikke skjønner her...?

Man bør jo bli sett hvis man skal drive med dette? Jeg vet jo ikke hvor flink jeg kommer til å bli. Første mål er først og fremst trondheim maraton.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skal begynne å trene nå. Hvis man vinner, skjer det da noe spesielt? Tenker da om det kommer en totalt ukjent løper og vinner. Vil det at man vinner føre til at man kanskje kan få testet om man er flink nok til å drive med løping feks? 

Du får en liten premie og så går alle hjem til sitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man bør jo bli sett hvis man skal drive med dette? Jeg vet jo ikke hvor flink jeg kommer til å bli. Første mål er først og fremst trondheim maraton.  

Jeg skjønner fortsatt ikke...men hvis du ønsker å "bli oppdaget" som løper, så bør du melde deg inn i en klubb slik at du kan trene med en skikkelig trener, og begynne å konkurrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 22.38):

Du skal begynne å trene nå, og tenker det er sannsynlig å vinne? Hvor mange år er det til du skal løpe? 

Anonymkode: 6ca76...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...