Gå til innhold

Folk her inne hyler "dump han" til den minste ting.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Smeltemann skrev (10 minutter siden):

Er alle menn sånn?  

Skriver ts om alle menn? Jeg trodde hun skrev om de trådene her inne der folk svarte «dropp ham». I de tilfellene er det som regel (alle tråder jeg har lest) en god grunn for dumping. Hvorfor du gidder å prøve å gjøre dette til en «alle menn»-greie, forstår jeg ikke. 

Anonymkode: 55a6a...e1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor gjør dere dette? Ærlig talt, man kan ikke dumpe noen bare pga problemer. Ts poster her inne for å få råd, hun har da ikke tenkt til å DUMPE han, da hadde hun vel gjort det allerede istedenfor å skrive her inne. Ts vil høre råd fra anonyme, men dere hyler "DUMP HAN". Det vil alltid være krangel, hendelser og problemer i et forhold, og problemer kan fikses, når det er EKTE kjærlighet!!! Så lei av alle dere som skriver DUMP HAN til enhver ts som har et problem. Seriøst, gi noen gode råd, og la ts bestemme selv!!!

Anonymkode: 3be25...1c2

Og i hvor mange forhold der TS spør KG om hjelp er det ekte kjærlighet da..? 🙈😬😂..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skriver ts om alle menn? Jeg trodde hun skrev om de trådene her inne der folk svarte «dropp ham». I de tilfellene er det som regel (alle tråder jeg har lest) en god grunn for dumping. Hvorfor du gidder å prøve å gjøre dette til en «alle menn»-greie, forstår jeg ikke. 

Anonymkode: 55a6a...e1f

Mulig feil formulering,  TS har et veldig godt poeng i at de aller aller fleste tråder er det  konklusjon at han må dumpes.  Det virker som om at det er den eneste riktige  løsningen  for veldig mange.  

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt uenig, de eneste gangene jeg ser noen skrive "dump han" for småting er det en anonymbruker som ikke skriver noe mer. Da tror jeg rett og slett det er noen som prøver å være ironisk og tar det ikke alvorlig.

Derimot er det en del ganger KG er ganske samtstemt om dumping. Dette er forhold som jeg aldri hadde trodd noen kom til å i det hele tatt vurdere å stå i. Eller så er det to personer som rett og slett ikke passer sammen, uten at det gjør den ene til et dårlig menneske. Det er bare ikke alle problemer som kan løses.

Jeg tror i det lange løp at de aller fleste hadde vært mer lykkelige hvis de hadde brukt mer energi på å finne noen som er rett for dem enn å piske et dødsdømt forhold.

Anonymkode: bb632...65c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor gjør dere dette? Ærlig talt, man kan ikke dumpe noen bare pga problemer. Ts poster her inne for å få råd, hun har da ikke tenkt til å DUMPE han, da hadde hun vel gjort det allerede istedenfor å skrive her inne. Ts vil høre råd fra anonyme, men dere hyler "DUMP HAN". Det vil alltid være krangel, hendelser og problemer i et forhold, og problemer kan fikses, når det er EKTE kjærlighet!!! Så lei av alle dere som skriver DUMP HAN til enhver ts som har et problem. Seriøst, gi noen gode råd, og la ts bestemme selv!!!

Anonymkode: 3be25...1c2

Det gjenspeiler dagens bruk og kast mentalitet. Særlig blant de unge. 

Endret av Adrenalina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...