AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Hva slags bedøvelse får de som fjerner visdomstenner? Har sett videoer av rusa folk etter tanntrekking, og lurer på hva de har fått. Narkose som ved kirurgiske inngrep i Norge kan det vel ikke være? Anonymkode: 89010...937
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Vet ikke helt hva jeg fikk. Men jeg var hvert fall bevisst og ikke rusa på noen måte. Har både trekt og operert ut og kjente ikke noen ting noen av gangene Anonymkode: 699fc...d39
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Om du har veldig tannlegeskrekk kan du få narkose og da utføres behandlingen på sykehuset. Noen få tannleger har også lystgass og da blir du ruset. Det vanligste er lokalbedøvelse. Anonymkode: 4fa70...aab
Crazydoglady Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva slags bedøvelse får de som fjerner visdomstenner? Har sett videoer av rusa folk etter tanntrekking, og lurer på hva de har fått. Narkose som ved kirurgiske inngrep i Norge kan det vel ikke være? Anonymkode: 89010...937 Er vell helst lokalbedøvelse, noen får kanskje valium eller lystgass for å roe nerver
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Mannen min fikk helt vanlig bedøvelse, med sprøyte altså, når han trakk ei visdomstann for noen måneder siden. Fikk beskjed om å ta vanlig smertestillende senere. Så med andre ord var det ingenting sterkt han fikk. Anonymkode: 22842...cf3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 Fikk helt alminnelig bedøvelse, ikke noe «rus» involvert og kjørte meg selv hjem etterpå. Du nevner narkose, er ikke vanlig å få det, men det er mulig. Faren min fikk det en gang, han klarer ikke å ha noe i munnen før han brekker seg, så det var eneste måten. Under oppvåkningsprosessen, så var han sånn at jeg kunne filmet det å lagt det på YouTube, helt fjern og usammenhengende Anonymkode: 0f54d...c78
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 Får midazolam hos tannlegen pga tannlegeskrekk. Ikke "rusa" av den grunn. Men mer avslappet og får ikke den "dødsangsten" og himla høye pulsen. Men vanlig lidocain eller xylocain med lokalansestesi holder i massevis for de aller aller fleste Anonymkode: 710ba...c66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå