AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 har opplevd en del ganger at da jeg sitter på do sete får begge mine lår runde rosa merker som er der litt også forsvinner de nesten like etter at jeg har stått opp. idag ble huden både rosa men også «rynkete» dette ser ikke normalt ut, hva kan det være? Noe farlig? For så å ikke nevne. Har opplevd det over lengre periode! Men våkner opp midt i natta plutserlig og mista følelser på fingeren forskeren i noen sekunder. Så prøver jeg å riste så kommer følelsen tilbake ganske fort. Er nesten som når foten sover bare at det skjer med fingerne. Dette skjedde ofte når jeg sov oppå armen min eller hånda mi. på fredag skulle jeg fikse vippene mine så da lå jeg rett med beina litt hevet opp. Lå i en time før jeg plutselig kjente at jeg ikke følte mine øverste to finger. Lillefinger og den andre. Jeg var våken! Bare at jeg lå med lukket øyner. Ellers opplevd slikt bare med søvn. Syntes det er skremmende har en følelse på at jeg har dårlig blod sirkulasjon? Hva kan dette være jeg er ganske parnoid aå prøv å ikke skremme meg! Anonymkode: 52e91...8ac
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Gå til legen. Angående armer/hender som dovner bort når du sover på dem, det er helt normalt. Akkurat det samme som når en dovner bort i et bein. Blodsirkulasjonen blir begrenset når du ligger på armen. Det andre vet jeg ikke. Men ville tatt med bildene og luftet det for fastlegen. Anonymkode: 32263...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Har du sittet å lent deg på lårene -ser ut som vanlig genser- eller albueavtrykk for min del. Når det kommer til dovning i hender/fingre så er jeg enig med anonym over. Anonymkode: 4c125...389 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Diagnose: Hypokonder Anonymkode: 437cc...941 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 Hypokonder. Alt du nevner i hovedinnlegg er normalt. Anonymkode: 8f107...d88 3
bluedot Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 Klør det? Kan nesten se ut som at huden overreagerer på noe.. Ikke noe jeg ville ha vært bekymret for, men vis bilder til legen din om du er bekymret. Fingrer og hender som sovner titt og ofte har jeg også, det er ganske vanlig. Men nevn alt til fastlegen din du så slipper du å lure. ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå