AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #21 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg får vondt av deg TS. Men jeg får enda mer vondt av barnet. Når byttet han skole? Den ordningen ville jeg som mor aldri godtatt. Kall din eks inn til ny mekling på familievernkontoret. Hvis ikke ville jeg kjørt rettssak. Jeg står selv i en barnefordelingssak med min eksmann og vet hvor tøft det er. Men noen klarer ikke å se barnas beste; kun egne behov. Da må den andre forelderen være den voksne som taler barnas sak. Du har min fulle støtte! Anonymkode: 4ab25...c96 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #22 Skrevet 20. oktober 2021 Få gutten over på sin gamle skole igjen, og si til far at samværet må reduseres. Herregud, ungen er 10 år og blir revet ut av sitt vante miljø samtidig som dere foreldre har sviktet og ikke vært skikkelig til stede, som du sier. Og far gult tripper barnet slik at det må kjenne på bekymring og skyldfølelse rundt dette bruddet i tillegg? Og så truer han med festlige ting som å knuse PCen hans?? Her må du være den voksne som stiller opp for ungen din, og skjærer igjennom med det du innerst inne VET er hans beste. Far kan møte deg i retten om han vil. Anonymkode: e26c0...611 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #23 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg får vondt av deg TS. Men jeg får enda mer vondt av barnet. Når byttet han skole? Den ordningen ville jeg som mor aldri godtatt. Kall din eks inn til ny mekling på familievernkontoret. Hvis ikke ville jeg kjørt rettssak. Jeg står selv i en barnefordelingssak med min eksmann og vet hvor tøft det er. Men noen klarer ikke å se barnas beste; kun egne behov. Da må den andre forelderen være den voksne som taler barnas sak. Du har min fulle støtte! Anonymkode: 4ab25...c96 Han startet på ny skole mandag denne uken. Han har det ikke fælt på ny skole bare slik at det er sagt. Dette er en enda mindre skole enn den ham gikk på, så de er bare fire elever tilsammen på trinnet. Han er blitt venner med de tre andre. Selvfølgelig ønsker han seg tilbake til den gamle skolen hvor det er flere elever og hvor han har mange venner. På ny skole er det bl.a. ingen gutter på hans egen alder. Jeg skjønte jo nå at han fortsatt er registrert bosatt hos meg og sånn sett egentlig tilhører den gamle skolen fortsatt. Jeg skal jobbe videre med det utgangspunktet. Anonymkode: f57a6...c40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå