AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Har bestemt meg for å kjøpe en kapselmaskin, og vil helst unngå bomkjøp da disse maskinene ikke er gratis (ikke kapslene heller, for den saks skyld). Jeg har egentlig halvveis bestemt meg for Bosch tassimo my way, da denne har Friele kapsler, og jeg synes Friele er den beste kaffen til trakter (fra butikk). Men, for noen, nesten ti år siden, husker jeg at jeg fikk en smaksprøve på chai latte på Coop obs fra begge disse maskinene. Den ene chai latten smakte krydret vann, mens den andre var nesten på café-nivå. Jeg husker dessverre ikke hvilken som var hvilken, og det hadde vært greit å velge en maskin som faktisk har gode kapsler og ikke bare hvilke samarbeid de har med forskjellige leverandører. Er det noen som har noen gode tips, eller vet hvilken av de som har god chai latte? Nespresso er uaktuelt da samboeren min trolig kommer til å benytte seg mest av kapsler til kakao:) Anonymkode: 9ab4b...c60
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Dolce Gusto! Bytta den ut med Tassimo, men ble ikke fornøyd og kjøte ny Dolce Gusto 😅 Anonymkode: 257f8...95a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Hvilken Dolce gusto har du? Og hvordan er støynivået?:) Anonymkode: 9ab4b...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå