Gå til innhold

Mulig gravid med spiral?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker spiral, men lurer litt på det her. 

Sliter med kvalme morgen og kveld, men ikke midt på dagen. Har noe smerter ved skambeinet som kommer og går. Har økt luktesans og ting smaker annerledes. Har ikke fått mensen som jeg skulle på 5 dager. Har ikke husket å tisse på pinne på morgenen, men litt utpå dagen og da viser den negativ. Skal huske å ikke glemme det i morgen tidlig.. 

Men har andre hatt slikt på spiral uten å være gravid? Har bestilt time hos gynekolog så venter på det. Har opplevd å bli gravid på p piller før..

Anonymkode: 1735b...589

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bruker spiral, men lurer litt på det her. 

Sliter med kvalme morgen og kveld, men ikke midt på dagen. Har noe smerter ved skambeinet som kommer og går. Har økt luktesans og ting smaker annerledes. Har ikke fått mensen som jeg skulle på 5 dager. Har ikke husket å tisse på pinne på morgenen, men litt utpå dagen og da viser den negativ. Skal huske å ikke glemme det i morgen tidlig.. 

Men har andre hatt slikt på spiral uten å være gravid? Har bestilt time hos gynekolog så venter på det. Har opplevd å bli gravid på p piller før..

Jeg ble gravid med hormon sprial, viste seg at spiralen lå feil å hadde gått opp i buken.

Anonymkode: ef88c...933

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble gravid med hormon sprial, viste seg at spiralen lå feil å hadde gått opp i buken.

Anonymkode: ef88c...933

Hva skjedde etterpå? Tok du abort? 

Har alt i livet på stell sånnsett, men har to barnehagebarn og syns det holder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...