Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Puppene mine har i den siste uken begynt å væske om jeg klemmer litt på dem. Det kommer ut et par dråper om gangen, og noen ganger så har det sprutet ut. Væsken er en blanding av melkehvit og gjennomsiktig. Har selv tenkt på graviditet, men jeg har hatt mensen i tre dager nå. I tillegg til at de væsker, så har jeg fått gule pigmentflekker, sporadisk plassert på den ene puppen. Hva skjer, noen som har noen anelse? Skal bestille time hos lege, men ventetiden er alltid så forbaska lang. Vil helst ha vist i morra hva det kan være.
Wonderwoman Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Ingen anelse, men du bør nok bestille legetime.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Hvis du har fastlege og du ringer når de åpner om morgenen, bør det være mulig å få time på dagen, ettersom du har ganske uvanlige symptomer. Ring dem halv ni i morra, så ordner det seg sikkert
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Hmm.. Det høres jo litt mystisk ut da. Ikke som i farlig mystisk, men hvor sikker er du på det med graviditeten? Det kan jo være andre grunner til at du blør. Har du hatt regelmessig mensen de siste månedene?
lil Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har lest at uvanlig melkeproduksjon skyldes økt prolaktinnivå (et melkehormon). Du burde bestille tid hos legen. Kanhende du kan få en telefontime og forklare hva det gjelder, så kan legen selv avgjøre om det haster?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Har hatt regelmessig menstruasjon, de siste måndene og fikk det til samme tidspunkt nå også. Men i går kveld så sluttet det. Har da hatt tre dager med mens, noe som er ganske uvanlig hos meg. Har aldri hatt menstruasjon i mindre enn 7 dager. Så jeg tror faktisk at jeg må ta en hcg test for å være på den sikre siden. Ringte og bestillte time hos legen i dag, men kommer ikke inn på før mandag om nesten to uker. Arrg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå