Helene Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg hadde kattunger for 20 år siden. Nå har jeg en igjen. Hun er nesten 4 mnd. Jeg slipper ikke henne ut. Men hun vil. Hun ser de 2 voksne kattene jeg har fra før. De går ut. Hun vil være med. Jeg har sagt nei.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Helene skrev (3 timer siden): Jeg hadde kattunger for 20 år siden. Nå har jeg en igjen. Hun er nesten 4 mnd. Jeg slipper ikke henne ut. Men hun vil. Hun ser de 2 voksne kattene jeg har fra før. De går ut. Hun vil være med. Jeg har sagt nei. Min fikk være ute da hun var 10 mnd, da med tilsyn. Alene ute når hun ble 1 år. Anonymkode: 64878...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg var ute sammen med mine fra de var ca 6 mnd. Et år er for lenge inne imo, som du sier vil de ut. Er heller ikke enig i at de må bo et sted i 4 uker før de slippes ut. Det er dyreplageri for en utekatt! Igjen: jeg var ute sammen med dem i starten etter ca 1 ukes katzenjammer inne. Det gikk bra. Din har to venner som bor samme sted. Men nå er det begynt å bli kaldt (her), den er liten og fryser lett så ikke la den være aleine så den forsvinner. Anonymkode: d0df8...315
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Det er anbefalt å vente til de er 10-12 måneder, først da er retningssansen fullt utviklet. Jeg slapp min ut tidligere så hun fikk oppleve sommeren ute, men da med masse tilvenning i bånd på forhånd og senere GPS-halsbånd. Anonymkode: 994c2...2da 2
Heln Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Min er et halvt år nå, hun er ute. Hun holder seg enn sålenge bare rundt huset og vil fort inn igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Det var det jeg tenkte og. Alt for tidlig. Hun må være inne en god stund til. Flere mnd. Anonymkode: f01fa...9d5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Katter skal ikke være ute. De dreper fugler, driter i blomsterbedene til folk og dessuten blir hunnkatter voldtatt av hannkatter. Hold dem inne. Anonymkode: 9c7f3...07b
Helene Skrevet 21. oktober 2021 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Katter skal ikke være ute. De dreper fugler, driter i blomsterbedene til folk og dessuten blir hunnkatter voldtatt av hannkatter. Hold dem inne. Anonymkode: 9c7f3...07b Naboen var kjempebekymret for at kattene skulle drite i blomsterbedet. Kattene legger seg ikke der de driter. De er for renslige. Så naboen begynte å kalle inn kattene. De sover i blomsterbedet. Leker og har det gøy. De går ikke på do der.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Katter skal ikke være ute. De dreper fugler, driter i blomsterbedene til folk og dessuten blir hunnkatter voldtatt av hannkatter. Hold dem inne. Anonymkode: 9c7f3...07b Nei Anonymkode: 21e94...b2b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 Hadde uansett alder drøyd til sommeren, mye verre om den skulle forsvinne nå, ifht når det er mye varmere i været og sånt. Huskeregelen er egentlig 10-12 mnd. Anonymkode: 2132e...3a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå