AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Hei! Datet en flott mann i 3 mnd som avsluttet det for noen dager siden. Vi er enig om at vi har hatt det fint sammen, han har behandlet meg skikkelig bra hele veien, slik en mann bør behandle en dame rett og slett. Skulle så veldig gjerne ønske jeg fikk en sjanse til å ordne opp i mine feil. Hadde jeg fått muligheten til å gjøre ting annerledes, hadde jeg ikke nølt et sekund. Det har ikke vært knirkefritt hele veien da jeg har tilknytningsproblemer fra tidligere erfaringer, noe jeg jobber med. Dagen han avsluttet det, var i etterkant av en dustete diskusjon startet av meg. Det var kanskje ikke enkelthendelsen som førte til det, men summen av tidligere hendelser mens vi var sammen, dog ikke noe som ikke går an å løse sammen mener jeg. Jeg ringte han opp, trodde vi fikk ordnet halvveis opp - merket likevel at han var vanskelig å snakke med om dypere ting, noe han bekreftet selv, at det var noe han kunne bli flinkere på. Han ville veldig gjerne møte meg til uken, tross for "krangelen", men det viste seg at han hadde tenkt i et par dager i etterkant og kommet frem til at han ikke ville mer og trengte å være alene nå, noe jeg selvfølgelig respekterer. Jeg føler at han tok en veldig forhastet bestulning. Vi hadde det så fint sammen dagen før (og egentlig gjennom hele datingperioden vår, med øldates, middager, overnattinger osv), møtt både venner og kollegaer.. Planen var at jeg skulle komme dagen etter igjen. Helgen før hadde vi til og med vært på overnatting med hotellopphold på hans initiativ. Jeg har under denne perioden tenkt at vi kanskje har gått for fort frem, noe han hadde også tenkt på kom det frem under tlfsamtalen. Men for min del, var ikke usikkerheten stor nok til å avslutte det med han. Skulle så veldig gjerne ønske at han tok ting opp med meg tidligere slik at vi fikk muligheten til å gjøre endringer, prate ut... Jeg har selvfølgelig ikke tatt noe kontakt med han siden det ble slutt, men jeg ønsker å høre hva dere tenker, noen som har erfaringer eller andre innspill? Er det noe sannsynlighet for at han vil komme tilbake? På forhånd, takk for svar! Anonymkode: d32af...18a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Gi han tid, la han komme tilbake til deg, mas vil aldri friste han å bli sammen med deg igjen. Kjør no contact og du har han tilbake om noen uker mest sannsynlig. flørt med andre vær med venninner, men gi han SPACE! Anonymkode: ce2b0...076 4
Crazydoglady Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei! Datet en flott mann i 3 mnd som avsluttet det for noen dager siden. Vi er enig om at vi har hatt det fint sammen, han har behandlet meg skikkelig bra hele veien, slik en mann bør behandle en dame rett og slett. Skulle så veldig gjerne ønske jeg fikk en sjanse til å ordne opp i mine feil. Hadde jeg fått muligheten til å gjøre ting annerledes, hadde jeg ikke nølt et sekund. Det har ikke vært knirkefritt hele veien da jeg har tilknytningsproblemer fra tidligere erfaringer, noe jeg jobber med. Dagen han avsluttet det, var i etterkant av en dustete diskusjon startet av meg. Det var kanskje ikke enkelthendelsen som førte til det, men summen av tidligere hendelser mens vi var sammen, dog ikke noe som ikke går an å løse sammen mener jeg. Jeg ringte han opp, trodde vi fikk ordnet halvveis opp - merket likevel at han var vanskelig å snakke med om dypere ting, noe han bekreftet selv, at det var noe han kunne bli flinkere på. Han ville veldig gjerne møte meg til uken, tross for "krangelen", men det viste seg at han hadde tenkt i et par dager i etterkant og kommet frem til at han ikke ville mer og trengte å være alene nå, noe jeg selvfølgelig respekterer. Jeg føler at han tok en veldig forhastet bestulning. Vi hadde det så fint sammen dagen før (og egentlig gjennom hele datingperioden vår, med øldates, middager, overnattinger osv), møtt både venner og kollegaer.. Planen var at jeg skulle komme dagen etter igjen. Helgen før hadde vi til og med vært på overnatting med hotellopphold på hans initiativ. Jeg har under denne perioden tenkt at vi kanskje har gått for fort frem, noe han hadde også tenkt på kom det frem under tlfsamtalen. Men for min del, var ikke usikkerheten stor nok til å avslutte det med han. Skulle så veldig gjerne ønske at han tok ting opp med meg tidligere slik at vi fikk muligheten til å gjøre endringer, prate ut... Jeg har selvfølgelig ikke tatt noe kontakt med han siden det ble slutt, men jeg ønsker å høre hva dere tenker, noen som har erfaringer eller andre innspill? Er det noe sannsynlighet for at han vil komme tilbake? På forhånd, takk for svar! Anonymkode: d32af...18a Spørsmålet er jo om han føler at dette er ting dere kan finne ut av, og om han er villig til å fortsette inn i et forhold som allerede så tidlig har møtt på flere humper, eller om han ser for seg at det ikke kommer til å endre seg og at han ikke ønsker å gå videre med et forhold som allerede er mye jobb (selv om det også har vært fint). Jeg begynner å ha vært med på litt forskjellig og jeg kjenner jeg har fint lite tro på at slike ting endrer seg, så støter jeg på slike greier i et ferskt forhold så blir det nok kortvarig. Fordi jeg har prøvd flere ganger å være raus, tålmodig og støttende osv, men det har aldri ført til noen endring, bare samme dansen om og om igjen. Er vell ikke så mye å gjøre, men det beste om du skal prøve er sikkert å prøve å møtes. Følelser og alt det positive forsvinner jo ikke sånn uten videre så å treffe hverandre og ta en god prat kanskje kan gi en ny sjanse. 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Spørsmålet er vel hvor villig du er til å endre på deg og ta deg litt i nakken? Skal du klare å ha er forhold nå du også skjerpe innpå litt og ikke lage så mye styr. Det er turn off og gjør deg vondt være. Anonymkode: 4add1...039
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 7 hours ago, Crazydoglady said: Spørsmålet er jo om han føler at dette er ting dere kan finne ut av, og om han er villig til å fortsette inn i et forhold som allerede så tidlig har møtt på flere humper, eller om han ser for seg at det ikke kommer til å endre seg og at han ikke ønsker å gå videre med et forhold som allerede er mye jobb (selv om det også har vært fint). Jeg begynner å ha vært med på litt forskjellig og jeg kjenner jeg har fint lite tro på at slike ting endrer seg, så støter jeg på slike greier i et ferskt forhold så blir det nok kortvarig. Fordi jeg har prøvd flere ganger å være raus, tålmodig og støttende osv, men det har aldri ført til noen endring, bare samme dansen om og om igjen. Er vell ikke så mye å gjøre, men det beste om du skal prøve er sikkert å prøve å møtes. Følelser og alt det positive forsvinner jo ikke sånn uten videre så å treffe hverandre og ta en god prat kanskje kan gi en ny sjanse. Dette støtter jeg. Det kan lett tenkes at dersom det ikke har vært knirkefritt de første tre månedene, når det egentlig burde være ordentlig rosa skyer, så vil det ikke bli spesielt mye bedre underveis heller. Kan jeg spørre hva temaene for kranglene dere har hatt har vært? Avhengig av hva det gjaldt, kan det hende jeg hadde sett forbi det.. Men uten mer info, ser jeg på det som sannsynlig at jeg også ville ha avsluttet for å finne noen hvor det fungerer bedre med. Anonymkode: 88136...7a0 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gi han tid, la han komme tilbake til deg, mas vil aldri friste han å bli sammen med deg igjen. Kjør no contact og du har han tilbake om noen uker mest sannsynlig. flørt med andre vær med venninner, men gi han SPACE! Anonymkode: ce2b0...076 Dette er jo bare tull! Aldri spill et spill når det gjelder forhold og kjærlighet. Anonymkode: 8bd9b...313 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Spørsmålet er vel hvor villig du er til å endre på deg og ta deg litt i nakken? Skal du klare å ha er forhold nå du også skjerpe innpå litt og ikke lage så mye styr. Det er turn off og gjør deg vondt være. Anonymkode: 4add1...039 100%. Ikke bare for hans del, men for min del også. Bare synd jeg ikke får muligheten til å vise han dette nå. Jeg har i hvert fall gått noen runder med meg selv selvransakelse på slep.. TS Anonymkode: d32af...18a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #8 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette støtter jeg. Det kan lett tenkes at dersom det ikke har vært knirkefritt de første tre månedene, når det egentlig burde være ordentlig rosa skyer, så vil det ikke bli spesielt mye bedre underveis heller. Kan jeg spørre hva temaene for kranglene dere har hatt har vært? Avhengig av hva det gjaldt, kan det hende jeg hadde sett forbi det.. Men uten mer info, ser jeg på det som sannsynlig at jeg også ville ha avsluttet for å finne noen hvor det fungerer bedre med. Anonymkode: 88136...7a0 Har til tider vist større usikkerhet og kanskje tolket ting i verste mening, noe som til tider har kommet litt feil ut med noe irritasjon. Jeg fikk aldri delta i hva han tenkte og følte, men fikk inntrykk av at ting var i orden - tilsynelatende. Det ble feiet under teppe ser jeg i ettertid, og så har vi hatt det fint igjen. Ser nå at vi burde satt oss ned og pratet skikkelig ut. Tømt oss begge to, men det gjorde vi aldri. TS Anonymkode: d32af...18a
Carrot Skrevet 20. oktober 2021 #9 Skrevet 20. oktober 2021 (endret) Slik du beskriver dere virker dere ikke helt kompatible på dialogen, så om jeg var han ville nok jeg også avsluttet om jeg følte det ble for mye greier, man skal ikke tvinge et forhold, spesielt ikke ett som er nytt, det skal liksom gå av seg selv og man skal sveve avsted - normalt inntrer hverdagen litt senere liksom.. Det beste du kan gjøre er å gi han space, jobbe med dine greier og så vente og se da om han lgger merke til det eller ikke.. Endret 20. oktober 2021 av Carrot 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #10 Skrevet 20. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har til tider vist større usikkerhet og kanskje tolket ting i verste mening, noe som til tider har kommet litt feil ut med noe irritasjon. Jeg fikk aldri delta i hva han tenkte og følte, men fikk inntrykk av at ting var i orden - tilsynelatende. Det ble feiet under teppe ser jeg i ettertid, og så har vi hatt det fint igjen. Ser nå at vi burde satt oss ned og pratet skikkelig ut. Tømt oss begge to, men det gjorde vi aldri. TS Anonymkode: d32af...18a Ok, skjønner. Det skal jeg ærlig innrømme at hadde fått meg til å skygge banen... Usikkerhet og å tolke ting i verste mening er noe jeg har personlig svært dårlig erfaring med fra tidligere partnere og det skal mye til før man får bukt med det mønsteret. Jeg håper du legger ned alt arbeidet det tar, for slike ting er som gift for et forhold. Anonymkode: 88136...7a0 4
Gjest Lunaris Skrevet 20. oktober 2021 #11 Skrevet 20. oktober 2021 Men… Hvorfor vil du ha han? En det ikke går an å snakke om dypere ting med?
Blått Skrevet 20. oktober 2021 #12 Skrevet 20. oktober 2021 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Datet en flott mann i 3 mnd som avsluttet det for noen dager siden. Vi er enig om at vi har hatt det fint sammen, han har behandlet meg skikkelig bra hele veien, slik en mann bør behandle en dame rett og slett. Skulle så veldig gjerne ønske jeg fikk en sjanse til å ordne opp i mine feil. Hadde jeg fått muligheten til å gjøre ting annerledes, hadde jeg ikke nølt et sekund. Det har ikke vært knirkefritt hele veien da jeg har tilknytningsproblemer fra tidligere erfaringer, noe jeg jobber med. Dagen han avsluttet det, var i etterkant av en dustete diskusjon startet av meg. Det var kanskje ikke enkelthendelsen som førte til det, men summen av tidligere hendelser mens vi var sammen, dog ikke noe som ikke går an å løse sammen mener jeg. Jeg ringte han opp, trodde vi fikk ordnet halvveis opp - merket likevel at han var vanskelig å snakke med om dypere ting, noe han bekreftet selv, at det var noe han kunne bli flinkere på. Han ville veldig gjerne møte meg til uken, tross for "krangelen", men det viste seg at han hadde tenkt i et par dager i etterkant og kommet frem til at han ikke ville mer og trengte å være alene nå, noe jeg selvfølgelig respekterer. Jeg føler at han tok en veldig forhastet bestulning. Vi hadde det så fint sammen dagen før (og egentlig gjennom hele datingperioden vår, med øldates, middager, overnattinger osv), møtt både venner og kollegaer.. Planen var at jeg skulle komme dagen etter igjen. Helgen før hadde vi til og med vært på overnatting med hotellopphold på hans initiativ. Jeg har under denne perioden tenkt at vi kanskje har gått for fort frem, noe han hadde også tenkt på kom det frem under tlfsamtalen. Men for min del, var ikke usikkerheten stor nok til å avslutte det med han. Skulle så veldig gjerne ønske at han tok ting opp med meg tidligere slik at vi fikk muligheten til å gjøre endringer, prate ut... Jeg har selvfølgelig ikke tatt noe kontakt med han siden det ble slutt, men jeg ønsker å høre hva dere tenker, noen som har erfaringer eller andre innspill? Er det noe sannsynlighet for at han vil komme tilbake? På forhånd, takk for svar! Anonymkode: d32af...18a Det er det ikke noe fasitsvar på. Du må bare vente og se Jeg syns Carrot beskriver det veldig fint. Et nytt forhold skal gå av seg selv og man skal sveve av gårde. Sånn som jeg tenker det så må du jobbe litt med deg selv og ta deg selv i nakken. Det skal ikke være krangler, diskusjoner, usikkerhet. Jeg hadde nok også skygget banen om jeg var han også hadde jeg gått videre uten å se meg tilbake. Endret 20. oktober 2021 av Blått
Blått Skrevet 20. oktober 2021 #13 Skrevet 20. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har til tider vist større usikkerhet og kanskje tolket ting i verste mening, noe som til tider har kommet litt feil ut med noe irritasjon. Jeg fikk aldri delta i hva han tenkte og følte, men fikk inntrykk av at ting var i orden - tilsynelatende. Det ble feiet under teppe ser jeg i ettertid, og så har vi hatt det fint igjen. Ser nå at vi burde satt oss ned og pratet skikkelig ut. Tømt oss begge to, men det gjorde vi aldri. TS Anonymkode: d32af...18a Jeg kan bare svare for meg selv, men det der hadde blitt så feil for meg. Om en jeg datet hadde laget masse krangler og styr på grunn av usikkerhet, for at vi da skulle sette oss ned og prate om det. Det er som nevnt over en periode som skal gå rimelig knirkefritt for seg og det blir for mye styr. Jeg hadde bare tenkt at hverdagen med denne personen hadde blitt et helvete hvis datingsperioden er så jævlig og avsluttet hele relasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14 Skrevet 20. oktober 2021 TS her! Forstår det veldig godt. Går videre så lenge, selvom jeg innerst inne håper at han kanskje tenker på meg innimellom. Litt sårt å vite at det kanskje var siste gang jeg så han.. Blir definitivt en lærepenge jeg tar med videre. Tusen takk for alle innspill, satte ting litt i perspektiv. Anonymkode: d32af...18a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #15 Skrevet 20. oktober 2021 Om du skal ha noen sjanse med han nå, så kan det hende det beste ville vært å satse på et vennskap om han er klar for det. Da får du muligheten til å vise den drama-frie versjonen av deg (om den finnes), og det kan tenkes at han kan finne på å revurdere forholdet. Anonymkode: 5f20f...03b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå