AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Har datet en fyr noen uker nå, jeg vet det er veeldig kort tid, men fortsatt! Han gir meg nuss i helt random stunder, om vi står i en butikk kø eller i en heis eller hvor som helst det ikke trenger være noe seksuelt. samtidig som hei og hade nuss. Han holder hender med meg mens vi sover eller når vi er ute å vandrer, vi spiser ute sammen og alt som kjærester gjør.Kysser meg på hodet og stryker meg i håret. Men jeg vet ikke hans intensjoner. Klarer folk å leke kjærester, men ikke ha noen intensjoner om å være ærlig om at de ikke ser etter noe seriøst? Er fleste menn så kalde eller skal jeg tro på at han faktisk er genuint forelsket eller liker meg? Jeg kommer aldri til å ta opp hva vi er og hvor vi står, det skal han få lov til å vise mer med tiden og om han ikke sier noe etter 3 måned, så avslutter jeg bare med verdigheten i behold 😄 Har lest så mye rart her på kvinnguiden, så er nok litt skadet av det kanskje, er så redd for å være naiv og bli lurt. Anonymkode: c29bd...d94 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kommer aldri til å ta opp hva vi er og hvor vi står, det skal han få lov til å vise mer med tiden og om han ikke sier noe etter 3 måned, så avslutter jeg bare med verdigheten i behold Jeg gir opp kvinner. Anonymkode: b2f60...d40 9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 Du får spørre han da! Hilsen M30. Anonymkode: 4fd1c...01e 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får spørre han da! Hilsen M30. Anonymkode: 4fd1c...01e Aldri om jeg synker så lavt å spørre om slikt. Da tar jeg heller med meg følelsene mine og går videre. Anonymkode: c29bd...d94
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får spørre han da! Hilsen M30. Anonymkode: 4fd1c...01e Det synes jeg han kan få gjøre, han som er mannen. Er menn som frir til kvinnene ikke motsatt. Derav mann som tar intiativ om å ta forholdet fremover. Anonymkode: c29bd...d94
Crazydoglady Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har datet en fyr noen uker nå, jeg vet det er veeldig kort tid, men fortsatt! Han gir meg nuss i helt random stunder, om vi står i en butikk kø eller i en heis eller hvor som helst det ikke trenger være noe seksuelt. samtidig som hei og hade nuss. Han holder hender med meg mens vi sover eller når vi er ute å vandrer, vi spiser ute sammen og alt som kjærester gjør.Kysser meg på hodet og stryker meg i håret. Men jeg vet ikke hans intensjoner. Klarer folk å leke kjærester, men ikke ha noen intensjoner om å være ærlig om at de ikke ser etter noe seriøst? Er fleste menn så kalde eller skal jeg tro på at han faktisk er genuint forelsket eller liker meg? Jeg kommer aldri til å ta opp hva vi er og hvor vi står, det skal han få lov til å vise mer med tiden og om han ikke sier noe etter 3 måned, så avslutter jeg bare med verdigheten i behold 😄 Har lest så mye rart her på kvinnguiden, så er nok litt skadet av det kanskje, er så redd for å være naiv og bli lurt. Anonymkode: c29bd...d94 I alle dager?! 1. Hvorfor er det mer hans ansvar å ta opp det om det er du som er usikker på tross av at han viser tydelig at han er interessert? 2. Hvorfor slå opp etter 3 mnd viss han ikke klart og tydelig har sagt at dere er seriøse? 3. Du lurer på om menn er kalde? Hadde bekymret meg mer for det du driver å planlegger her. Det er jo utrolig dårlig gjort isåfall. 11
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri om jeg synker så lavt å spørre om slikt. Da tar jeg heller med meg følelsene mine og går videre. Anonymkode: c29bd...d94 Hva er du redd for? Å bli avvist? Å ikke få svaret du liker? Hvor ofte tror du ikke menn har blir avvis vs kvinner? Anonymkode: 4fd1c...01e 9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 Spørsmålet mitt er om det er vanlig å behandle en kvinne slik, selv om intensjonene dine kun er fwb eller noe i den duren? Anonymkode: c29bd...d94
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er du redd for? Å bli avvist? Å ikke få svaret du liker? Hvor ofte tror du ikke menn har blir avvis vs kvinner? Anonymkode: 4fd1c...01e Ja jeg er veldig redd for avvisning, velger heller å gå før jeg blir avvist. Har en gang før satt meg i den situasjonen og aldri igjen. Anonymkode: c29bd...d94
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det synes jeg han kan få gjøre, han som er mannen. Er menn som frir til kvinnene ikke motsatt. Derav mann som tar intiativ om å ta forholdet fremover. Anonymkode: c29bd...d94 Aha, så det er sånn det fungerer? Og kvinner da? De skal ta initiativ til å gjøre det slutt? Anonymkode: 4fd1c...01e 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 Crazydoglady skrev (1 minutt siden): I alle dager?! 1. Hvorfor er det mer hans ansvar å ta opp det om det er du som er usikker på tross av at han viser tydelig at han er interessert? 2. Hvorfor slå opp etter 3 mnd viss han ikke klart og tydelig har sagt at dere er seriøse? 3. Du lurer på om menn er kalde? Hadde bekymret meg mer for det du driver å planlegger her. Det er jo utrolig dårlig gjort isåfall. 1. er det tydelige tegn på seriøs interesse? 2. fordi man må sette en grense på hvor lenge jeg orker usikkerhet. 3. Jeg har angst mot avvisning, så viktig for meg å planlegge frem at det er jeg som skal avvise isåfall for å føle på en kontroll over situasjonen. Anonymkode: c29bd...d94 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aha, så det er sånn det fungerer? Og kvinner da? De skal ta initiativ til å gjøre det slutt? Anonymkode: 4fd1c...01e Kvinner velger hvem de vil ligge med og menn velger hvem de vil være i forhold med. En kvinne treffer deg ikke for sex flere ganger om hun ikke er med på å bli kjærester, men menn kan finne på å gjøre det. Derfor er det mindre sjans for mann å få avvisning om han spør, derfor skal det være de som spør. Anonymkode: c29bd...d94 1
umAxa Skrevet 19. oktober 2021 #13 Skrevet 19. oktober 2021 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri om jeg synker så lavt å spørre om slikt. Da tar jeg heller med meg følelsene mine og går videre. Anonymkode: c29bd...d94 Og det sies at kvinner er det romantiske kjønnet.... Edit: Endret 19. oktober 2021 av umAxa 2
Crazydoglady Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. er det tydelige tegn på seriøs interesse? 2. fordi man må sette en grense på hvor lenge jeg orker usikkerhet. 3. Jeg har angst mot avvisning, så viktig for meg å planlegge frem at det er jeg som skal avvise isåfall for å føle på en kontroll over situasjonen. Anonymkode: c29bd...d94 Du er redd for å bli avvist, men oppfører deg sånn ovenfor andre som for alt du vet kan føle det likt som deg. Viss du sliter med noe og trenger kontroll så lar du vær å date nye folk, man leker da ikke sånn med andre folks følelser, og spesielt ikke når man vet akkurat hva det gjør med folk. Unngå å sett deg i slike situasjoner = full kontroll. Endret 19. oktober 2021 av Crazydoglady 2
Crazydoglady Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner velger hvem de vil ligge med og menn velger hvem de vil være i forhold med. En kvinne treffer deg ikke for sex flere ganger om hun ikke er med på å bli kjærester, men menn kan finne på å gjøre det. Derfor er det mindre sjans for mann å få avvisning om han spør, derfor skal det være de som spør. Anonymkode: c29bd...d94 Bare tull. Hvor har du det fra? 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 Crazydoglady skrev (1 minutt siden): Du er redd for å bli avvist, men oppfører deg sånn ovenfor andre som for alt du vet kan føle det likt som deg. Viss du sliter med noe og trenger kontroll så lar du vær å date nye folk, man leker få ikke sånn med andre folks følelser, og spesielt ikke når man vet akkurat hva det gjør med folk. Jeg leker jo ikke med hans følelser, jeg liker han og håper han vil bli kjæresten min etterhvert. Men om han ikke tar det opp etter en stund typ ca 3 måned med dating, så stikker jeg for å unngå at mitt hjertet knuses. Anonymkode: c29bd...d94
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #17 Skrevet 19. oktober 2021 Crazydoglady skrev (2 minutter siden): Bare tull. Hvor har du det fra? kvinneguiden. Anonymkode: c29bd...d94
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #18 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg har vansker med å tro at noen liker meg på ekte, har en del issues. Selv mine foreldre var aldri glad i meg, og jeg har dårlig erfaring med eksen min, så klarer ikke helt gå med på at han viser genuin interesse. Ville derfor høre med dere. Anonymkode: c29bd...d94 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #19 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg leker jo ikke med hans følelser, jeg liker han og håper han vil bli kjæresten min etterhvert. Men om han ikke tar det opp etter en stund typ ca 3 måned med dating, så stikker jeg for å unngå at mitt hjertet knuses. Anonymkode: c29bd...d94 Men herregud da menneske! Si til han hva du ønsker! Menn liker folk som er tydelige på hva de vil ha! (Selv om du mener han ikke er tydelig) Anonymkode: 4fd1c...01e 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #20 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men herregud da menneske! Si til han hva du ønsker! Menn liker folk som er tydelige på hva de vil ha! (Selv om du mener han ikke er tydelig) Anonymkode: 4fd1c...01e Er jo kleint å snakke om det etter bare par uker, skal da ikke virke desperat heller. Menn blir jo skremt av slikt. Anonymkode: c29bd...d94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå