Gå til innhold

Synes du IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?

Synes du at IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?  

219 stemmer

1. 1. Synes du IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?

• Ja
      31
    • Nei
      115
    • Barna kan komme, men bare om mødrene blir igjen
      73

Anbefalte innlegg

Skrevet
Muskath skrev (3 timer siden):

Nei, jeg er ikke naiv. Der tar du feil. Akkurat her i denne tråden handler det km kvinnene, gjør det ikke?

De valgte selv å reise ut for å gå inn i IS.  Da må de ta konsekvensene av det.  Hvordan du mener jeg tar feil får du stå for selv.  

Selv om jeg er kvinne selv så betyr det ikke at jeg ikke trenger å ta konsekvensene av mine handlinger, slik er det med alle.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Muskath skrev (På 22.10.2021 den 15.39):

Jeg ser på disse kvinnene som ofre. De bør få komme til Norge. 

Minner meg om den vitsen om han som også følte at han var et offer. Han drepte begge foreldrene sine. Og da han sto foran dommeren ba han om nåde, fordi han var foreldreløs. 

• Liker 7
Skrevet
35 minutter siden, Stina234 said:

De valgte selv å reise ut for å gå inn i IS.  Da må de ta konsekvensene av det.  Hvordan du mener jeg tar feil får du stå for selv.  

Selv om jeg er kvinne selv så betyr det ikke at jeg ikke trenger å ta konsekvensene av mine handlinger, slik er det med alle.

Jeg mener du tar feil når du tror jeg er naiv. Og selvsagt står jeg for det jeg skriver. 
Jeg mener også at det ikke er likestilling mellom muslimske menn og kvinner i det hele tatt. Men plutselig i dette tilfellet skal det liksom være det? Muslimske kvinner blir stort sett dirigert og manipulert, sånn er det også med disse kvinnene. 

Skrevet
Muskath skrev (25 minutter siden):

Jeg mener du tar feil når du tror jeg er naiv. Og selvsagt står jeg for det jeg skriver. 
Jeg mener også at det ikke er likestilling mellom muslimske menn og kvinner i det hele tatt. Men plutselig i dette tilfellet skal det liksom være det? Muslimske kvinner blir stort sett dirigert og manipulert, sånn er det også med disse kvinnene. 

Hvem var det som manipulerte disse to søstrene fra Bærum da? 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Hannah80 said:

Ja, hvem tror du? 

Skrevet
Muskath skrev (Akkurat nå):

Ja, hvem tror du? 

Aner ikke. Derfor jeg spør.

• Liker 2
Skrevet
Just now, Hannah80 said:

Aner ikke. Derfor jeg spør.

Nei da så. 

Skrevet
Hannah80 skrev (1 time siden):

En eller annen tulling på Internett?💁‍♂️

Skrevet
Muskath skrev (42 minutter siden):

Nei da så. 

Du vet tydeligvis ikke heller?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvis man reiser frivillig for å slutte seg til en organisasjon som drømmer om å ta over verden - utvide kalifatet og slakte de vantro, så bør man faen ikke komme krypende når planen (foreløpig) ikke har lykkes. 

De samme damene og barna som folk vil ha hjem, hadde stått og klappet, jublet og feiret når du og din familie hadde blitt halshugget og fått tredd hue ditt på en påle på nærmeste torg, hvis organisasjonen sin fremmarsj hadde gått som forventet/ønsket. 

Er du da over 18 år og en norsk ikke religiøs muslim, som sier JA bruk skattepenger til å få disse folka hjem (det går enda mer skattepenger når de skal sone noen år i fengsel, fosterhjem til barna og aap når de kommer ut av fengsel) så er det virkelig ikke håp for deg.

Selvutslettende naive og venstrevridde folk skulle virkelig ikke hatt stemmerett. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 6
Skrevet

Hvorfor skal ikke Europa ta hånd om gærningene vi har avlet frem og som dro til Syria for å lage bøll. Fattige syrere og kurdere har nok gærninger blant sine egne om de ikke skal måtte passe på våre også.

• Liker 1
Skrevet
On 10/22/2021 at 3:45 PM, Babushka said:

Du mener de skal slippe straff? Disse kvinnene har medvirket i terror og PST sitter på bevis. 

De bør dømmes etter hva de har gjort og etter loven. Derfor er det også et moment om de reiste før eller etter lovendringen om fremmedkrigere kom. Og om de har gjort nok for å bryte med terrorgruppen. Om de skal straffes bør det også vurderes om fangeleiren skal telle som del av avtjent fengselsstraff. 

Skrevet
On 10/22/2021 at 3:48 PM, Muskath said:

Evt straff kan utmåles/bestemmes av rettsvesenet i Norge. Men de bør få komme hit, de er ofre. 

De nektes ikke å komme hvis de kommer selv. Spørsmålet er hvor mye staten skal hjelpe og kanskje måtte sette andre norske liv i fare for å hjelpe.

• Liker 1
Skrevet

Kvinnene kan vel dra tilbake til sine opprinnelig hjemland, som Somalia, etc? Det frister kanskje ikke så mye, når man ikke har NAV der?

Skrevet
Jr.Garcon skrev (På 24.10.2021 den 4.00):

Hvis man reiser frivillig for å slutte seg til en organisasjon som drømmer om å ta over verden - utvide kalifatet og slakte de vantro, så bør man faen ikke komme krypende når planen (foreløpig) ikke har lykkes. 

De samme damene og barna som folk vil ha hjem, hadde stått og klappet, jublet og feiret når du og din familie hadde blitt halshugget og fått tredd hue ditt på en påle på nærmeste torg, hvis organisasjonen sin fremmarsj hadde gått som forventet/ønsket. 

Er du da over 18 år og en norsk ikke religiøs muslim, som sier JA bruk skattepenger til å få disse folka hjem (det går enda mer skattepenger når de skal sone noen år i fengsel, fosterhjem til barna og aap når de kommer ut av fengsel) så er det virkelig ikke håp for deg.

Selvutslettende naive og venstrevridde folk skulle virkelig ikke hatt stemmerett. 

Nødt til å si at jeg stort sett er enig i dette. :( 

• Liker 1
Skrevet

Hvilke og hvor er det de har brutt loven?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...