Gå til innhold

Sjekke opp med sms?


Gjest Burarum

Anbefalte innlegg

Gjest Burarum

Jeg er en singel gutt på 30 år som trenger råd og innspill fra dere jenter :)

Har altså blitt litt betatt av en jente, men vi kjenner hverandre ikke i det hele tatt. Saken er at jeg jobber på posten på det tettstedet vi begge bor. Hun dukket opp som kunde på postkontoret og hadde noen spørsmål som jeg måtte prate med henne om. Hun hadde det vakreste smilet jeg noen gang har sett! Samtalen varte kanskje bare 1 minutt men det var magisk for min del i hvertfall. Er litt usikker på om hun var så blid pga meg, eller om hun er av dem som smiler og er blid sånn generelt hele tiden (hvis dere skjønner hva jeg mener).

Dette er snart 2 uker siden og jeg tenker fortsatt på henne mye. Har ikke sett henne siden, ei heller på utestedene her i helgene. P.g.a. at jeg er postansatt vet jeg at hun nylig har flyttet fra samboeren sin og har flyttet for seg selv nå i høst. Så jeg er ganske sikker på at hun er singel. Har funnet ut mobilnummeret hennes som er en smal sak med hjelp av telefonkatalogen.no.

Det jeg da lurer på er som følger: Er det noen god ide og sende henne sms hvor jeg sier at jeg ble sjarmert av henne på postkontoret? Jeg skriver selvsagt hva jeg heter og hvor gammel jeg er osv. Og til slutt lure på om hun kan sende en sms el ringe tilbake hvis hun er interessert i en prat med meg?

Er dette litt "creepy" kanskje for en jente og få en slik sms helt ut fra det blå fra en ukjent? Men jeg tror hun vil huske meg da jeg beskriver meg og episoden på posthuset. Tenker det at hvis jeg ringer så blir hun sikkert overrumplet, men sms'en kan hun lese flere ganger og ha tid til å tenke på saken.

Håper på svar fra dere jenter om hva dere syns :) Hva hadde dere syntes om det skjedde dere? Jeg er som sagt 30 år og hun er kanskje mellom 20-23 år et sted hvis det har noe og si.

Gode råd ønskes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du kan sende en SMS. Og er enig i at det, i dette tilfellet her, er bedre enn å ringe! Men ikke mas om hun ikke svarer deg. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anne_*

så du tror hun var keen på deg etter en 1 minutts samtale? Du har nok bare opplevd en hyggelig kunde som ikke vil mer. Tror kanskje hun vil synes det er creepy at du har sjekket om hun er ledig og funnet nummeret hennes. Jeg vet jeg ville blitt det i hvertfall. Og blitt så betatt etter 1 minutt. Hadde det vært meg, hadde jeg glemt hele greia, kanskje håpet på at hun kom inn på kontoret igjen, for å snakke litt mer med henne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burarum
så du tror hun var keen på deg etter en 1 minutts samtale? Du har nok bare opplevd en hyggelig kunde som ikke vil mer. Tror kanskje hun vil synes det er creepy at du har sjekket om hun er ledig og funnet nummeret hennes. Jeg vet jeg ville blitt det i hvertfall. Og blitt så betatt etter 1 minutt.  Hadde det vært meg, hadde jeg glemt hele greia, kanskje håpet på at hun kom inn på kontoret igjen, for å snakke litt mer med henne da..

Jeg tror ingenting jeg om hun ble keen på meg eller ikke etter 1 minutt. Saken er at jeg ble betatt av henne. Ikke p.g.a at hun var hyggelig mot meg, men jeg ble litt uforklarlig sjarmert av akkurat smilet hennes. En annen ting er at jeg ofte ikke har våget å gjøre fremstøt når jeg har vært betatt før (og det er en god stund siden). Hadde for en gangs skyld tenkt å ta en sjangs nå. Man kommer vel sjelden noen vei uten litt initiativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...