Gå til innhold

Stor aldersforskjell - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinne 50, mann 30. 

Noen som har erfaring med en sånn aldersforskjell?

Kvinne er ferdig med barn, han vil ikke ha egne barn. 

Anonymkode: bf28c...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette mener du KG har svaret på, og ikke dere to imellom? God tro på dette forholdet du, ja. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal ikke ha et svar, jeg er ute etter erfaringer. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal ikke ha et svar, jeg er ute etter erfaringer. 

Så høst dine egne. Andres erfaringer blir aldri dine erfaringer. 

• Liker 2
Skrevet

Vi har 19 år mellom oss. Funker fjell. Dama er eldst

Anonymkode: 4e046...0c0

Skrevet

Jeg er 52 og samboeren min 34. Det fungerer i hvert fall fint.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinne 50, mann 30. 

Hvordan takler du en så ung mann når det virilitet? Blir ikke du sår mellom beina. 

Anonymkode: dc746...c09

Skrevet

Har ei venninne på 43 år som er sammen med en som er 20 år eldre, de møttes og gifta seg for 5-6 år siden. Ser ut som det funker fint for dem :) 

Anonymkode: c649a...6b1

Skrevet

Hva slags erfaringer lurer du på?

Tenker du fast forhold eller litt mere løst?

Anonymkode: 50ad5...42b

Skrevet

Det handler mer om livssituasjon.  

En mann i 30 årene kan fortsatt være en student med hele livet sitt foran seg på godt og vondt.

En mann i 30 årene kan også være i en senior posisjon i yrket, stabil og ferdig med å "jage" alle toppene i livet. 

Spørs helt på hva livsfase Mann 30 er, og det spørs på hva livsfase Kvinne 50 liker.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge han er helt sikker på det med å forbli barnløs så. Mange menn kjenner ikke på barneønske før de er nærmere 40. Da kan han jo bare forlate deg for ei yngre og fertil dame 😕

Anonymkode: f0b8b...d3c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinne 50, mann 30. 

De forhold jeg kjenner til som har vært i nærheteten av en sånn aldersforskjell har havarert. Når det blir en hel generasjon mellom partnerne, er relasjonen dødfødt - ikke nødvendigvis som en kort romanse, men som et varig forhold.

Anonymkode: 15fe8...01e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har ei venninne på 43 år som er sammen med en som er 20 år eldre, de møttes og gifta seg for 5-6 år siden. Ser ut som det funker fint for dem :) 

Anonymkode: c649a...6b1

Lignende aldersforskjell i mitt forhold: Jeg er 40, han er 61. Vi har vært sammen i to år, og det er det lykkeligste, mest harmoniske forholdet jeg har hatt. Om ikke noe uforventet som utroskap eller annet skjer, er vi nok sammen til en av oss dør. Elsker hverandre.

Anonymkode: 235e3...7ea

Skrevet

Som mann har jeg hatt flere kompiser og bekjente i den samme situasjon. Felles for alle var at de alle plutselig ønsker seg barn når de nærmer seg 40. Noen ble i forholdet men opplever at de synes det er sårt når vi andre diskutere barn og barnebarn. De har nå partnere som har bikket 70 med de restriksjoner det medfører.

Skrevet

Har ikke erfaring selv, men kjenner til menn som ikke ville ha barn i starten av 30 årene. Men 10 år senere når alle kompisene har fått barn og de selv er mer moden så er de derimot desperate etter akkurat det. På den andre siden finnes det ikke noen garanti for at forhold varer, heller ikke når man er like gamle. Det er jo bare en sjanse man må ta uansett.

Anonymkode: 7554f...3e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvordan takler du en så ung mann når det virilitet? Blir ikke du sår mellom beina. 

Anonymkode: dc746...c09

Det blir neppe det største problemet. Vi kvinner i den alderen har ofte vel så høy sexlyst som unge menn. 

Jeg er på din alder, TS, og for meg ville det blitt helt feil å være i forhold med en så ung mann. Mine sønner er på den alderen, så nei...

Anonymkode: 21860...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...