AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Hei. Jeg har lenge slitt med insomni og dårlige tanker før kveldstid. Til tider blir jeg manisk også. Har både prøvd zyprexa og seroquel, og mye annen sovemedisin , som imovane, stilnoct, remeron. Alt slutter å funke. Nå funker plutselig ikke zyprexa heller, prøvde å ta 5 og 10 mg, sov ingenting. Kan det være fordi den ikke gjør at man slutter å tenke? Sliter mye med å sovne og mye tanker som surrer rundt. Hvilken medisin kan funke bra? Er ganske desperat, prøvd det meste. Og ja, det er psykisk jeg sliter. Anonymkode: 049d9...eff
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Har du prøvd zolpidem? Det er en innsovningsmedisin. Ikke til daglig bruk da, generelt. Hør med legen. Anonymkode: ba8bd...8ac
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du prøvd zolpidem? Det er en innsovningsmedisin. Ikke til daglig bruk da, generelt. Hør med legen. Anonymkode: ba8bd...8ac Sorry, ser du har prøvd Stilnoct. Ikke så lett å huske på alle merkenavnene! Jeg pleier å bruke navnet på selve stoffet 😛 Anonymkode: ba8bd...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 Er du bipolar, du blir jo manisk, sier du? Jeg tror du må snakke med lege eller psykiater. Anonymkode: 33b05...325 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 Når legger du deg? Sliter med det samme, men merker at om jeg legger meg veldig sent (typ midtnatt og sover) så får jeg enda flere kjipe tanker og det blir enda vanskeligere for å sove. Legger meg rundt 21-22 og det hjelper. Har også sovnet til beroligende musikk og lydbok også. Hjelper på tankene. Anonymkode: 74be9...2e6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når legger du deg? Sliter med det samme, men merker at om jeg legger meg veldig sent (typ midtnatt og sover) så får jeg enda flere kjipe tanker og det blir enda vanskeligere for å sove. Legger meg rundt 21-22 og det hjelper. Har også sovnet til beroligende musikk og lydbok også. Hjelper på tankene. Anonymkode: 74be9...2e6 "typ midnatt og over" skulle det så Anonymkode: 74be9...2e6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er du bipolar, du blir jo manisk, sier du? Jeg tror du må snakke med lege eller psykiater. Anonymkode: 33b05...325 Ikke Ts,men jeg blir også manisk om jeg går lenge uten søvn(har søvnlidelse) og er ikke bipolar Anonymkode: b6f27...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er du bipolar, du blir jo manisk, sier du? Jeg tror du må snakke med lege eller psykiater. Anonymkode: 33b05...325 Er diagnotisert med borderline, men har muligens bipolar istedenfor. TS Anonymkode: 049d9...eff
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 Hvilke tabletter kan funke? Er ganske desp. TS Anonymkode: 049d9...eff
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke tabletter kan funke? Er ganske desp. TS Anonymkode: 049d9...eff Du må tilbake til legen din og fortelle at du opplever at det du har fått har sluttet å virke. Legen din kjenner deg mye bedre enn oss. Vi som sitter her på KG kan ikke skrive ut resepter uansett, så du må jo snakke med legen din hvis du tenker at du behøver å endre medisinene dine. Anonymkode: ca492...c94 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå