Gå til innhold

styr unna Cappelens bokklubb


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har over en periode på en 14-15 måneder blitt tilsendt 6-7 bøker som jeg vet jeg vet har avbestilt (og som det kostet med ca 50kr å returnere hver gang).

Jeg har også mottatt purregebyr på ei bok som jeg har returnert for flere uker siden

Styr unna denne klubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri noe problem med de...

Når jeg avbestiller der jeg er nå får jeg meld på mail og det er jo veldig greit å ha som "bevis". Er med i en av cappelens bokklubber nå og de har jeg heller aldri hatt noe tull med.

Har du avbestilt og har bevis for det så kan du vel få igjen penger av cappelen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg har heller aldri hatt noen problemer med den bokklubben. Når jeg avbestiller får jeg enten en kode (når jeg bruker telefonen til avbestilling) eller mail når jeg avbestiller over nettet. Det er min sikkerhet hvis det skulle skje en feil. Da er det i tilfelle bokklubben som må betale returporto. Opplevde det i en annen klubb en gang. Da ringte jeg og de beklaget så mye og sendte omgående en returlapp slik at jeg fikk sendt pakken portofritt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært medl. i 3 forskjellige bokklubber hos Cappelen, og har heller ikke hatt problemer med avbestillinger. Avbestiller på nett, og får som andre her nevner avbestillingsbekreftelse på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri hatt noen problemer - avbestiller alltid på nettet - så jeg får avbestillingsbekreftelse på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer bare de andre, og kan heller ikke si at jeg noengang har hatt problemer med Cappelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hatt noen problemer jeg heller! Enten kvittering for abestilling via mail eller kvitterings nummer så det har funket fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri hatt problemer med Cappenels bokklubb. Får jo alltid kvittering for avbstilling på mail, men nå har jeg ikke fått tilsendt noen bøker jeg har avbestilt heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen problemer her heller! De få bøkene jeg har fått tilsendt er det nok jeg som har glemt å avbestille. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått ei bok derfra, og ja, den hadde jeg glemt å avbestille.

Det er jo bare å ta vare på avbestillingskvitterignen, så slipper man å betale returporto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste problemet jeg har med dem, er at det tar evigheter før jeg faktisk får de bøkene jeg bestiller.

bestilte en bok, og det tok over en måned før jeg fikk den, nesten to faktisk.

og det har skjedd en gang tidligere også, så jeg er mer skeptisk til å bestille fra dem fordi det tar lang tid å få produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde store problemer med dem da jeg ikke hadde nett og avbestilte via kupong, men fikk alltid løst det når jeg ringte dem. Da sendte de en ferdigutfylt lapp jeg klistret på pakken og puttet i postkassen, kostet meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbestilt 6-7 ganger? Den må du lenger ut på landet med.

Hadde du avbestilt så hadde det ikke kommet bok til deg. Kunne kanskje trodd hvis det skjedde 1 gang eller muligens 2 ganger, men ikke 6-7 ganger. Jeg har vært medlem der i ca. 10 år og jeg har avbestilt mange bøker og de har aldri gjort feil. Faktisk ikke en eneste gang. Jeg derimot har glemt å avbestille mange ganger så jeg har noen (les:mange) bøker som jeg ikke har ønsket meg i hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste problemet jeg har hatt med Cappelens Bokklubb, er at de ringer meg i tide og utide enda jeg sier klart fra at jeg ikke er interessert, og selv om jeg har reservert meg mot telefonreklame i Brønnøysundregistret.

Jeg var medlem for en tid tilbake (ble lurt inn via telefonsalg), men bøkene er veldig langt fra noe jeg kunne tenke meg å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvitteringsnummer får man da når man avbestiller, enten det er på nett eller på telefon. Tar du vare på det, er det ikke noe problem.

Jeg har aldri tatt vare på noe som helst, men ikke hatt noen problemer heller.

Hadde jeghatt det, hadde jeg i hvert fall ikke funnet meg i det så mange ganger som du, men fyrt av etter første gangen! Og sørget for at det ikke skjedde igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...